czwartek, 7 maja 2015

Fwd: Wirtualna Polska z 7,7 tys. inwestorów i 294 mln zł / Rusza odświeżony pakiet Canal+


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Thu, May 7, 2015 at 7:03 AM
Subject: Wirtualna Polska z 7,7 tys. inwestorów i 294 mln zł / Rusza odświeżony pakiet Canal+
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 7 Maja 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Odświeżony pakiet Canal+ rusza w poniedziałek (wideo)

W poniedziałek 11 maja br. ruszy odświeżona oferta kanałów premium pod marką Canal+, których liczba zwiększy się z sześciu do ośmiu. - Zmieniamy pozycjonowanie oferty z okazji 20 urodzin Canal+ - zapowiada Manuel Rougeron, wiceprezes platformy nc+ ds. programowych. więcej

 
Sztab Andrzeja Dudy: TVP selektywnie relacjonuje kampanie kandydatów i nierzetelnie traktuje widzów

Sztab kandydata PiS Andrzeja Dudy wysłał do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jana Dworaka skargę na TVP. Jego zdaniem publiczny nadawca faworyzuje w wyścigu prezydenckim Bronisława Komorowskiego. więcej

 
Tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" ze wzrostami sprzedaży w I kwartale. ,,Przegląd Sportowy" mocno w dół

W I kwartale 2015 roku większość dzienników ogólnopolskich miała niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy". Zyskały tylko „Parkiet" i „Rzeczpospolita". więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Radio Eska poszukuje Reporter/ Wydawca

Apollo Music poszukuje osoby na stanowisko
Online System Assistant

Havas PR Warsaw poszukuje Event Manager

Hypermedia poszukuje Account Supervisor

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Junior Sourcing Coordinator

Ringier Axel Springer Media poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. dystrybucji

Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Główny Specjalista w Biurze Reklamy

Okazje.info poszukuje osoby na stanowisko
UX Specialist

Grupa Radiowa Agory poszukuje osoby na stanowisko Producent / Realizator

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Inżynier Dyżurny Ośrodka

ZPR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Samodzielny specjalista ds. sprzedaży reklamy

Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Konsultant ds. sprzedaży reklam

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania

Przygotowywane razem przez Gemius, Nielsen Audience Measurement i Millward Brown badanie korzystania przez Polaków z różnych mediów będzie pokazywać łączny zasięg i czas korzystania z poszczególnych stacji, tytułów i serwisów we wszystkich mediach. Termin udostępnienia takich statystyk nie jest jeszcze znany. więcej

 
Sieci sklepów reklamują się więcej w radiu i telewizji. Lidl liderem, Tesco i Kaufland mocno w górę

W pierwszym kwartale br. sieci handlowe wydały na reklamy w mediach tradycyjnych ponad 40 proc. więcej niż przed rokiem. Zwiększyły swoją obecność w radiu, telewizji i na outdoorze, redukując wydatki na prasę i magazyny. Najwięcej wydał Lidl, znacząco nakłady zwiększyły Tesco i Kaufland. więcej

 
Wirtualna Polska z 7,7 tys. inwestorów, indywidualni chcieli 6 razy więcej akcji

Akcje debiutującej na giełdzie w czwartek spółki Wirtualna Polska Holding w ofercie pierwotnej zostały sprzedane 7,4 tys. indywidualnym i 347 instytucjonalnym. W sumie inwestorzy złożyli zapisy na prawie 16 mln akcji, a sprzedanych im zostanie 9,19 mln. Redukcja zapisów objęła tylko inwestorów indywidualnych. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Wiadomości" liderem, mimo utraty 200 tys. widzów. ,,Fakty" straciły w TVN 400 tys. oglądających

W kwietniu 2015 roku pozycja lidera oglądalności wśród programów informacyjnych należała do „Wiadomości". Na drugim miejscu znalazł się „Teleexpress", który wyprzedził „Fakty". więcej

Polsat liderem. Udział ,,wielkiej czwórki" spadł do 44,77 proc.

W kwietniu 2015 roku liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat, a najwięcej spośród głównych stacji stracił TVN. Ranking top 20 najchętniej oglądanych programów zdominowały pozycje TVP1 i TVP2 z serialami na czele. więcej

Wyjście rzecznika PiS ze studia TVP mało skutecznym happeningiem wyborczym (opinie)
Gwiazda telewizji nie powinna prowadzić show ,,Piekielny hotel" (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Odświeżony pakiet Canal+ rusza w poniedziałek (wideo)

W poniedziałek 11 maja br. ruszy odświeżona oferta kanałów premium pod marką Canal+, których liczba zwiększy się z sześciu do ośmiu. - Zmieniamy pozycjonowanie oferty z okazji 20 urodzin Canal+ - zapowiada Manuel Rougeron, wiceprezes platformy nc+ ds. programowych. więcej

 
Sztab Andrzeja Dudy: TVP selektywnie relacjonuje kampanie kandydatów i nierzetelnie traktuje widzów

Sztab kandydata PiS Andrzeja Dudy wysłał do przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jana Dworaka skargę na TVP. Jego zdaniem publiczny nadawca faworyzuje w wyścigu prezydenckim Bronisława Komorowskiego. więcej

 
TVP Info liderem w kwietniu. TTV wyprzedziło TVP Seriale (ranking stacji tematycznych)

W kwietniu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, a na trzecie miejsce awansowało TTV. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Canal+ Discovery z trzema polskimi produkcjami. Nie będzie reklam

Startujący 11 maja br. kanał Canal+ Discovery wyemituje w tym roku trzy polskie programy. - Wydamy na produkcje dla tego kanału kilka milionów euro - zapowiedział na konferencji Manuel Rougeron, wiceprezes platformy nc+ ds. programowych. więcej

 
Liga angielska i Liga Mistrzów w internecie w Canal+ Sport Online. Wkrótce nowa odsłona nc+ GO

Serwis internetowy Canal+ Sport Online od środy został wzbogacony o transmisje rozgrywek ligi angielskiej oraz Ligi Mistrzów. W ciągu najbliższych miesięcy platforma nc+ zamierza również rozbudować ofertę serwisu nc+ GO. więcej

 
Półfinały oraz finał 60. Konkursu Piosenki Eurowizji w TVP

Telewizyjna Polska w TVP1, TVP HD, TVP Polonia oraz TVP Rozrywka pokaże obydwa półfinały oraz finał 60. Konkursu Piosenki Eurowizji 2015 w Wiedniu. Z okazji konkursu widzowie Jedynki będą mogli oglądać cykl „Eurowizyjna Rewia Gwiazd". więcej

 
Comcast będzie płacił klientom 20 dolarów za spóźnienia serwisantów

Koncern Comcast zapowiada zdecydowaną poprawę poziomu obsługi swoich abonentów. Firma zamierza płacić 20 dol. za każde opóźnienie z jej strony, zatrudnienie większej liczby pracowników do obsługi klientów i zmianę stacjonarnych sklepów w interaktywne salony. - Musimy wykorzystać każdą okazję by odbudować lojalność klientów i zatrzeć złe wrażenie - podkreśla Neil Smit, szef Comcast Cable. więcej

 
TVN nakręci serial dla Canal+. Premiera jesienią 2016 roku

Nadawca Canal+  wraca do produkowania filmów i seriali. Wkrótce ruszyć mają zdjęcia do nowego polskiego serialu, który Canal+ pokaże jesienią przyszłego roku. Za jego produkcją wykonawczą odpowiadać będzie TVN.   więcej

 
Będzie czwarta edycja ,,Hell's Kitchen" w Polsacie. Ruszają castingi

Telewizja Polsat jesienią br. zamierza pokazać czwartą serię programu „Hell's Kitchen. Piekielna kuchnia". Właśnie rozpoczęły się poszukiwania uczestników do nowej odsłony kulinarnego reality-show. więcej

 
Microsoft przegrał ze Sky, nie może zarejestrować w UE marki Skype

Sąd Unii Europejskiej orzekł, że nazwy telewizji Sky oraz komunikatora Skype są do siebie zbyt podobne, więc koncern Microsoft nie powinien używać znaku Skype na terenie UE. Koncernowi z Redmond przysługuje prawo do apelacji. więcej

 
Debatę prezydencką w TVP oglądało 3,1 mln widzów, wywiad z Komorowskim w Polsacie - 1,7 mln

Wtorkową debatę kandydatów na prezydenta w TVP1 i TVP Polonia śledziło łącznie 3,15 mln widzów, podczas gdy 4,4 mln oglądało TVP2 emitującą wtedy głównie „M jak miłość". Pierwsza część rozmowy z Bronisławem Komorowskim przyciągnęła w Polsacie 1,47 mln osób, a cały wywiad w Polsat News oglądało 211,9 tys. więcej

 
Kandydaci na prezydenta krytycznie o mediach publicznych: mało misji, przerost zatrudnienia

Portal Wirtualnemedia.pl zapytał kandydatów startujących w wyborach prezydenckich o to, jak oceniają media publiczne w Polsce oraz sposób wypełniania przez nie misji. Dominują krytyczne opinie. więcej

 
Eurosport pokaże 98. edycję wyścigu Giro d'Italia z polską drużyną CCC Sprandi Polkowice

W sobotę 9 maja rozpocznie się wyścig kolarski Giro d'Italia, który będą mogli oglądać widzowie Eurosportu. Po raz pierwszy od 12 lat w imprezie wystąpi polska drużyna CCC Sprandi Polkowice. więcej

 
 
Radio  
 
Słuchacze w wieku od 50 do 69 lat stawiają na RMF FM i Jedynkę

W IV kwartale 2014 roku i I kwartale 2015 roku liderem ogólnopolskiego rynku radiowego wśród osób w wieku od 50 do 69 lat było RMF FM. Największy wzrost odnotowało VOX FM, zaś najwięcej straciło Muzo - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Wieczór wyborczy w Radiu ZET" na żywo w internecie. Prowadzą Paula Michalik i Roman Osica

W niedzielę 10 maja w dniu I tury wyborów prezydenckich Radio ZET zorganizuje „Wieczór wyborczy w Radiu ZET", który poprowadzą Paula Michalik i Roman Osica. Program będzie można obejrzeć na żywo także w internecie. więcej

 
Radio Gra nadal liderem w Toruniu. Jedynka awansowała na drugie miejsce

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2014 roku i I kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Toruniu pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Sieci sklepów reklamują się więcej w radiu i telewizji. Lidl liderem, Tesco i Kaufland mocno w górę

W pierwszym kwartale br. sieci handlowe wydały na reklamy w mediach tradycyjnych ponad 40 proc. więcej niż przed rokiem. Zwiększyły swoją obecność w radiu, telewizji i na outdoorze, redukując wydatki na prasę i magazyny. Najwięcej wydał Lidl, znacząco nakłady zwiększyły Tesco i Kaufland. więcej

 
Reklama Plush na Kartę ze sztuczką podpalająca choinkę nieetyczna, bo promowała niebezpieczne zachowania wśród młodych (wideo)

Bożonarodzeniowa reklama taryfy Plush na Kartę (oferowana przez Polkomtel, operatora sieci Plus) zawiera treści stwarzające zagrożenie dla zdrowia i bezpieczeństwa dzieci i młodzieży i zachęca do niebezpiecznych zachowań - orzekła Komisja Etyki Reklamy. więcej

 
Łukasz Borek dyrektorem wykonawczym w Next, odchodzi Jacek Celiński

Łukasz Borek, poprzednio pracujący w K2, za miesiąc dołączy do zespołu agencji interaktywnej Next (należącej do Starcom MediaVest Group), gdzie obejmie funkcję dyrektora wykonawczego. Ostatnio pełnił ją Jacek Celiński, który teraz żegna się z firmą. więcej

 
,,Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty" w kampanii Deutsche Banku (wideo)

Deutsche Bank rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „Niech Twoje pieniądze pracują tak ciężko jak Ty". Akcję, prowadzoną w internecie, prasie, radiu i na outdoorze, przygotowały firmy Directors, HyperCrew, PHD i Performics. więcej

 
Wedel reklamuje Ptasie Mleczko dla mam spełniających się w wielu rolach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Ptasiego Mleczka (produkowanego przez Lotte Wedel) związana z Dniem Matki. Przy przygotowaniu i realizacji akcji pracują firmy Grandes Kochonos, Cosmo, OMD i 24/7 Communication. więcej

 
Havas Media dla Banku BGŻ BNP Paribas w mediach pozainternetowych

Dom mediowy Havas Media będzie odpowiadać za kompleksową obsługę mediową Banku BGŻ BNP Paribas w zakresie komunikacji pozainternetowej. Wcześniej obsługiwał w tym obszerze BNP Paribas. więcej

 
Sztuka bycia szczęśliwym w europejskiej reklamie Coca-Coli

Nie tylko możesz, ale powinieneś być szczęśliwy. Teraz, od razu - przekonuje Coca-Cola w swoim nowym spocie reklamowym pełnym dowodów na to, że szczęście ma różne imiona. więcej

 
Inżynierowie tworzą idealny świat w reklamie Hondy (wideo)

Perfekcja i dbałość o każdy szczegół nie tylko w budowaniu aut, ale także wszystkiego wokół nich - przesłanie nowego spotu promującego Hondę Civic. więcej

 
Effective Media zaplanuje dla PIP kampanię o bezpiecznej pracy w rolnictwie

Konsorcjum złożone z firm Effective Media i Effective Media Solutions wygrało przetarg Państwowej Inspekcji Pracy na realizację mediową kampanii „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym". więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Lipton: Lemon Soroliv: Bring your nose back to life. Xbox Live: Choose your moment. Adidas: OHH Mercedes-Benz: See
 
Prasa  
 
Tylko ,,Rzeczpospolita" i ,,Parkiet" ze wzrostami sprzedaży w I kwartale. ,,Przegląd Sportowy" mocno w dół

W I kwartale 2015 roku większość dzienników ogólnopolskich miała niższą sprzedaż ogółem niż rok wcześniej, a najwięcej stracił „Przegląd Sportowy". Zyskały tylko „Parkiet" i „Rzeczpospolita". więcej

 
Paweł Miter wziął pieniądze od Amber Gold za prowokację? ,,To forma nacisku"

Wczoraj Radio ZET podało, że Paweł Miter jest oskarżony o wzięcie pieniędzy od prezesa Amber Gold w zamian za przeprowadzenie prowokacji, którą opisała „Gazeta Polska Codziennie". - Ten przeciek traktuję jako formę nacisku i zdyskredytowania mojej osoby - odpowiada Miter. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" sprzedaje już poniżej 160 tys. egz. a ,,Przegląd Sportowy" poniżej 30 tys.

W marcu br. prawie wszystkie dzienniki ogólnopolskie zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej - kolejny miesiąc z rzędu - stracił „Przegląd Sportowy". Wzrost sprzedaży zanotował jedynie „Parkiet". więcej

 
Jedynki  
 
 
ELLE Decoration - 2015-05-06 Marie Claire - 2015-05-06 Samo Zdrowie - 2015-05-06 Przepis na Ogród - 2015-05-06 Auto Świat 4x4 - 2015-05-06
 
Internet  
 
Wirtualna Polska z 7,7 tys. inwestorów, indywidualni chcieli 6 razy więcej akcji

Akcje debiutującej na giełdzie w czwartek spółki Wirtualna Polska Holding w ofercie pierwotnej zostały sprzedane 7,4 tys. indywidualnym i 347 instytucjonalnym. W sumie inwestorzy złożyli zapisy na prawie 16 mln akcji, a sprzedanych im zostanie 9,19 mln. Redukcja zapisów objęła tylko inwestorów indywidualnych. więcej

 
Liga angielska i Liga Mistrzów w internecie w Canal+ Sport Online. Wkrótce nowa odsłona nc+ GO

Serwis internetowy Canal+ Sport Online od środy został wzbogacony o transmisje rozgrywek ligi angielskiej oraz Ligi Mistrzów. W ciągu najbliższych miesięcy platforma nc+ zamierza również rozbudować ofertę serwisu nc+ GO. więcej

 
Twitter z uwagi na reklamodawców wprowadzi wideo z autoodtwarzaniem

Według nieoficjalnych informacji pod koniec czerwca br. Twitter pozwoli umieszczać klipy wideo z funkcją autoodtwarzania. Będzie konkurował z Facebookiem, który wprowadził już wcześniej taką opcję . więcej

 
Microsoft przegrał ze Sky, nie może zarejestrować w UE marki Skype

Sąd Unii Europejskiej orzekł, że nazwy telewizji Sky oraz komunikatora Skype są do siebie zbyt podobne, więc koncern Microsoft nie powinien używać znaku Skype na terenie UE. Koncernowi z Redmond przysługuje prawo do apelacji. więcej

 
Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa na czele sprzedaży i rozwoju biznesu w Comperia.pl

Comperia.pl, wydawca m.in. internetowych porównywarek ofert finansowych, połączyła swoje dotychczasowe zespoły sprzedaży oraz rozwoju biznesu we wspólny dział. Kierują nim Mariusz Siemek i Kamil Kiełbasa. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Wspólne badanie mediów od Gemiusa, Nielsena i Millward Brown pokaże łączny zasięg i czas korzystania

Przygotowywane razem przez Gemius, Nielsen Audience Measurement i Millward Brown badanie korzystania przez Polaków z różnych mediów będzie pokazywać łączny zasięg i czas korzystania z poszczególnych stacji, tytułów i serwisów we wszystkich mediach. Termin udostępnienia takich statystyk nie jest jeszcze znany. więcej

 
Bronisław Komorowski faworytem bukmacherów w wyborach prezydenckich

W zbliżającym się do końca wyścigu o fotel prezydencki faworytem bukmacherów jest Bronisław Komorowski. Analitycy firmy Unibet szanse na reelekcję urzędującego Prezydenta RP oszacowali na 1/20. Na drugim miejscu w zestawieniu uplasował się Andrzej Duda, w przypadku którego prawdopodobieństwo wygrania wyborów wynosi 15/4. Ostaynie miejsce na podium przyznano Pawłowi Kukizowi, który ma jednak nikłe szanse na triumf (100/1). więcej

 
Ipsos łączy działy ASI i MediaCT w Ipsos Connect

Firma badawcza Ipsos połączyła swoje dotychczasowe struktury ASI i MediaCT w pion Ipsos Connect specjalizujący się w badaniach komunikacji, reklamy i mediów. Zmiana obejmuje wszystkie biura firmy, w polskim zmienia się mniej, bo funkcjonował w nim tylko dział ASI. więcej

 
Public Relations  
 
Lidl Polska klientem 24/7 Communication
 
Technologie  
 
Microsoft przegrał ze Sky, nie może zarejestrować w UE marki Skype
 
Formuła Smartfon Unlimited w Play z nielimitowanym internetem i darmowymi rozmowami w roamingu
 
Okulary Oculus Rift w sprzedaży na początku 2016 r.
 
Sony Xperia C4 - nowy smartfon Sony (wideo)
 
Nubia Z9 - bezramkowy smartfon od ZTE (wideo)
 
Archos udostępnia Fusion Storage
 
Samsung: co czwarty nabywca Galaxy S6 lub S6 Edge wybiera wersję Gold Platinum
 
500 mld dolarów tracą firmy na cyberprzestępczości. Coraz powszechniejszy jest handel danymi
 
Gospodarka  
 
Darowizna może skutkować podatkiem. Nowa interpretacja izby skarbowej
 
Kultura/Rozrywka  
 
Półfinały oraz finał 60. Konkursu Piosenki Eurowizji w TVP
 
TVN nakręci serial dla Canal+. Premiera jesienią 2016 roku
 
Trzeci sezon serialu "Hannibal". Niedoskonałe małżeństwo Anderson i Hannibala
 
"The Magicians" - nowy serial Syfy
 
Blog  
 
Duda już przegrał - Bierecki kontratakuje. - Ewaryst Fedorowicz
 
Stare i nowe arie - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Polski prezydent Andrzej Duda - Krzysztof Czabański
 
Jestem za a nawet PRZECIW... - Wanda Konarzewska
 
Aktorzy - Celebryci 1: 0 - Monika Klama
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: