piątek, 8 lipca 2016

Fwd: Nie płacisz abonamentu rtv - kontrola Poczty Polskiej i kara / Marzena Rogalska zraniona w „Pytaniu na śniadanie”

RESPEKT!

Poniedziałek 4 Lipca 2016

---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, Jul 4, 2016 at 6:40 AM
Subject: Nie płacisz abonamentu rtv - kontrola Poczty Polskiej i kara / Marzena Rogalska zraniona w „Pytaniu na śniadanie"
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Poniedziałek 4 Lipca 2016
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  Kontakt
logo
PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE, PR NR 1 W POLSCE
Telewizja Internet Prasa Reklama Radio PR Badania Technologie
Nie płacisz abonamentu rtv? Kontrola Poczty Polskiej i 681 zł zaległej opłaty za telewizor
Marta Piasecka przeszła z TV Republika do Telewizji Polskiej, poprowadzi ,,Teleexpress" i ,,Panoramę Info"
Dziennikarka Marta Piasecka (z domu Jeżewska) odeszła z Telewizji Republika i zaczyna pracę w Telewizji Polskiej. Ma prowadzić programy „Teleexpress" i „Panorama Info" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Russell Crowe w czasie Euro 2016: prawdziwy kibic naszej drużyny czy przyszły bohater reklam polskiej marki?
Czy Russel Crowe tweetował w czasie Euro 2016 o polskiej reprezentacji z własnej inicjatywy i czy faktycznie oglądał mecze naszej drużyny? Jeśli robił to spontanicznie, to jak to wykorzystać marketingowo? A jeśli nie - jaką markę w Polsce mógłby reklamować? Na te pytania szukają odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl Karolina Majewska, Marcin Kalkhoff i Rafał Lampasiak. więcej
Polsat liderem w czerwcu, TVP2 z najniższym wynikiem w historii. Hitami mecze Euro 2016
W czerwcu br. nowym liderem rankingu oglądalności został Polsat, który wyprzedził TVP1. TVP2 zanotowała najgorszy wyniki w historii badań telemetrycznych. Ratingowymi hitami miesiąca były pozycje związane z Euro 2016. więcej
Facebook zmienia news feed żeby zwiększyć wpływy reklamowe. To wyzwanie dla wydawców (opinie)
- Zmiany w algorytmie news feedu Facebooka to znak, że marki i wydawcy zapłacą za zasięgi, i będą musieli jeszcze większą wagę przywiązywać do jakości publikowanych treści - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, Paweł Nowacki, Karol Jurga i Filip Cieślak. więcej
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
Szef HBO: naszym największym atutem jest nasza marka więcej
Ile można zarobić w branży reklamowej? 13 tys. zł dla Strategic Managera więcej
Facebook znowu zmienia algorytm, wpisy znajomych ważniejsze niż treści od wydawców więcej
Cyfrowy Polsat rekompensuje kłopoty z transmisjami Euro 2016 w Ipli: zwrot ceny pakietu lub Ipla Sport przez miesiąc za darmo więcej
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
OGŁOSZENIA O PRACĘ
Junior Content Quality Analyst upday
Specjalista ds. Obsługi Klienta upday
Specjalista ds. Promocji TVN
Specjalista ds. Promocji i Wsparcia Sprzedaży TVN
Specjalista ds. Zakupów Programowych TVN
Promo Producer Viacom International Media Networks
Media Planner Viacom International Media Networks
Producent Imprez Promocyjnych TVN
Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej Online TVN
Global Market Controls Chief Operations Officer indaHash.com
Digital Content Producer Eleven Sports Network
Młodszy Specjalista ds. Strategii Komunikacji Biura Reklamy TVN
Scrum Master / Project Manager [Mobile] Onet.pl
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 500 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 64 000 odbiorców.
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
TELEWIZJA
Nie płacisz abonamentu rtv? Kontrola Poczty Polskiej i 681 zł zaległej opłaty za telewizor
Poczta Polska ma obowiązek kontroli rejestracji odbiorników rtv oraz terminowości wnoszenia opłat abonamentowych. Kontrolerzy mogą zapukać do osób, które nigdy nie rejestrowały telewizora i radia. - Pracownicy zgłaszają cel wizyty, posiadają identyfikatory i legitymacje służbowe - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. więcej
Marta Piasecka przeszła z TV Republika do Telewizji Polskiej, poprowadzi ,,Teleexpress" i ,,Panoramę Info"
Dziennikarka Marta Piasecka (z domu Jeżewska) odeszła z Telewizji Republika i zaczyna pracę w Telewizji Polskiej. Ma prowadzić programy „Teleexpress" i „Panorama Info" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Polsat liderem w czerwcu, TVP2 z najniższym wynikiem w historii. Hitami mecze Euro 2016
W czerwcu br. nowym liderem rankingu oglądalności został Polsat, który wyprzedził TVP1. TVP2 zanotowała najgorszy wyniki w historii badań telemetrycznych. Ratingowymi hitami miesiąca były pozycje związane z Euro 2016. więcej
,,Wiadomości" straciły 435 tys. widzów. Tylko ,,Fakty" na plusie (dane za czerwiec)
W czerwcu br. pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych zajął „Teleexpress". Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Panorama". Widzów zyskały tylko „Fakty" TVN. więcej
Marzena Rogalska zraniona przez iluzjonistę w ,,Pytaniu na śniadanie" (wideo)
W sobotnim wydaniu „Pytania na śniadanie" w TVP2 zaproszony do studia iluzjonista Marcin Połoniewicz przeprowadził nieudaną sztuczkę z prowadzącą Marzeną Rogalską, wskutek czego dziennikarka została zraniona w dłoń. Rogalska została opatrzona w szpitalu. Wielu widzów jest oburzonych tym incydentem. więcej
10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP
Łącznie 23 firmy zgłosiły się do dwóch ogłoszonych przez Telewizję Polską dialogów technicznych. Dziesięć zainteresowanych jest audytem panelu telemetrycznego realizowanego obecnie przez Nielsen Audience Measurement, a trzynaście - dialogiem technicznym dotyczącym pomiaru odbiorców treści wideo. więcej
Natalia Kukulska, Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Baron i Tomson w ,,The Voice of Poland 7"
W sobotę, 3 września 2016 roku na antenę TVP2 powraca muzyczny talent-show "The Voice of Poland". Tym razem w trenerskich fotelach zasiądą: Natalia Kukulska, Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny oraz Baron i Tomson. więcej
Niechęć do bohaterów najbardziej winduje oglądalność seriali
Według analiz firmy Canvs nienawiść widzów do konkretnego bohatera serialu lub odcinka jest głównym motorem wzrostu oglądalności poszczególnych produkcji. Z kolei w segmencie komedii wzrost popularności o wiele lepiej napędzają u widzów takie określenia jak „miłość" i „piękno" niż przymiotnik „zabawny". więcej
Mecz Polska-Portugalia hitem Euro 2016. Spotkanie oglądało 16 mln widzów
Transmisja z ćwierćfinałowego meczu Euro 2016 Polski z Portugalią w polskich kanałach telewizyjnych zgromadziła rekordowe 15,97 mln osób, z czego 8,07 mln w TVP1, a 7,9 mln w Polsacie i Polsacie Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
TVP1 pokaże Eska Music Awards 2016
W poniedziałek 4 lipca br. na antenie Radia Eska i Eska TV ogłoszone zostaną nominacje do Eska Music Awards 2016. Audycję poprowadzą Ola Kot i Krzysztof „Jankes" Jankowski. Galę wręczenia nagród w Szczecinie pod koniec sierpnia transmitować będzie także TVP1. więcej
,,Dom marzeń" jest robiony w pośpiechu, ale może zainteresować widzów
„Dom marzeń" był dość szybko przygotowywany, więc mogły pojawić się pewne niedociągnięcia w realizacji. Ale program ma pozytywny przekaz i duży potencjał komercyjny. Może zainteresować widzów - debiut „Domu marzeń" oceniają Urszula Chim-Parol, Wojciech Krzyżaniak i Piotr Barełkowski. więcej
,,Z biegiem Wisły" - program podróżniczy Cezarego Gmyza w TVP3 Warszawa (wideo)
TVP3 Warszawa zaczyna emisję programu podróżniczego „Z biegiem Wisły" prowadzonego przez Cezarego Gmyza, dziennikarza „Do Rzeczy" i Telewizji Republika. więcej
Oglądalność Euro 2016 w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska na czele
Największe udziały w rynku telewizyjnym wśród wszystkich państw z Europy Środkowo-Wschodniej mecze piłki nożnej z Euro 2016 z udziałem drużyn narodowych notowały w Polsce - wynika z analizy MEC. więcej
TVP i Eurosport pokażą Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce
W okresie od 6 do 10 lipca br. w Amsterdamie odbywać się będą Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce. Sportową imprezę transmitować będą TVP oraz Eurosport. więcej
,,Kierunek Wrocław" - nowy program na żywo w TVP Kultura i TVP3 Wrocław
W niedzielę 3 lipca br. na antenie kanałów TVP Kultura i TVP3 Wrocław zadebiutował nowy magazyn „Kierunek Wrocław", w którym znajdą się zapowiedzi wydarzeń związanych z Europejską Stolicą Kultury. więcej
Toya przyspiesza internet bez zmiany ceny
Sieć kablowa Toya zwiększa prędkość internetu bez zmiany cen we wszystkich pakietach internetowych. więcej
RADIO
Nie płacisz abonamentu rtv? Kontrola Poczty Polskiej i 681 zł zaległej opłaty za telewizor
Poczta Polska ma obowiązek kontroli rejestracji odbiorników rtv oraz terminowości wnoszenia opłat abonamentowych. Kontrolerzy mogą zapukać do osób, które nigdy nie rejestrowały telewizora i radia. - Pracownicy zgłaszają cel wizyty, posiadają identyfikatory i legitymacje służbowe - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. więcej
Krzysztof Skiba poprowadzi ,,S.O.S., czyli szyderczym okiem Skiby" w Antyradiu
Muzyk Krzysztof Skiba dołączył do zespołu Antyradia (Eurozet) i poprowadzi codzienny program „S.O.S., czyli szyderczym okiem Skiby". Satyryczna audycja zadebiutuje w poniedziałek 4 lipca. więcej
Romuald Kłosowski z RMF FM do Radia ZET
W poniedziałek, 4 lipca do redakcji Radia ZET dołączył Romuald Kłosowski, który ostatnio pracował w RMF FM. więcej
Radio Łódź z nowymi lokalnymi serwisami
Radio Łódź rozpocznie 4 lipca br. nadawanie lokalnego programu dla mieszkańców Sieradza, Zduńskiej Woli, Wieruszowa, Wielunia i okolic. Na razie będą to poranne i popołudniowe serwisy emitowane w dni powszednie pod szyldem „Radio Łódź nad Wartą". więcej
Zmiany w Tuba.FM: nowe aplikacje na Androida i Windows 10, wersja płatna bez reklam
W internetowym serwisie radiowym Tuba.FM (Grupa Radiowa Agory) wprowadzono płatną opcję bez reklam. Jednocześnie udostępniono jego nowe aplikacje na systemy Android i Windows 10. więcej
TVP1 pokaże Eska Music Awards 2016
W poniedziałek 4 lipca br. na antenie Radia Eska i Eska TV ogłoszone zostaną nominacje do Eska Music Awards 2016. Audycję poprowadzą Ola Kot i Krzysztof „Jankes" Jankowski. Galę wręczenia nagród w Szczecinie pod koniec sierpnia transmitować będzie także TVP1. więcej
Trójka nowym liderem w Lublinie. VOX FM wypadło z podium
Nowym liderem rynku radiowego w Lublinie została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej
7 rozgłośni radiowych liderami w 16 w największych miastach i aglomeracjach Polski (raport)
W 7. spośród 16. analizowanych największych miast i aglomeracji w Polsce liderem rynku radiowego było RMF FM. Trójka znalazła się na czele w czterech miejscach. Ponadto liderami słuchalności były takie stacje, jak: Eska, Radio Szczecin, Rekord FM, Radio Jura i Jedynka. więcej
Paweł Makowski: z Millward Brown na research managera w Eurozecie
Paweł Makowski dołączył do działu analiz i planowania strategicznego Grupy Eurozet, gdzie objął stanowisko research managera. więcej
REKLAMA
Russell Crowe w czasie Euro 2016: prawdziwy kibic naszej drużyny czy przyszły bohater reklam polskiej marki?
Czy Russel Crowe tweetował w czasie Euro 2016 o polskiej reprezentacji z własnej inicjatywy i czy faktycznie oglądał mecze naszej drużyny? Jeśli robił to spontanicznie, to jak to wykorzystać marketingowo? A jeśli nie - jaką markę w Polsce mógłby reklamować? Na te pytania szukają odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl Karolina Majewska, Marcin Kalkhoff i Rafał Lampasiak. więcej
Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski za Jacka Szuleckiego na czele kreacji w McCann & MRM
Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski obejmą funkcje dyrektorów kreatywnych w agencji reklamowej McCann & MRM. Zastąpili Jacka Szuleckiego, który zdecydował się odejść z firmy. więcej
,,Młodość to stan ducha" w kampanii województwa małopolskiego na Światowe Dni Młodzieży (wideo)
Ruszyła kampania promocyjna województwa małopolskiego pod hasłem „Młodość to stan ducha" realizowana z myślą o zbliżających się Światowych Dniach Młodzieży, które odbędą się w Krakowie. Twarzą akcji jest ponad 80-letni benedyktyn ojciec Leon Knabit. więcej
New Balance sponsorem Lechii Gdańsk (wideo)
Od 1 lipca 2016 roku amerykański producent sprzętu sportowego New Balance został oficjalnie sponsorem technicznym Lechii Gdańsk. więcej
Natalia Koc-Nowocińska: z Havas Media Group do Value Media
Natalia Koc-Nowocińska, do kwietnia pracująca na stanowisku head of Ecselis (Havas Media Group), dołączyła do zespołu domu medioweo Value Media (Group One) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
T-Mobile reklamuje się zniżką na bilety na koncert DJ Avicii (wideo)
Sieć telekomunikacyjna T-Mobile promuje się jako główny sponsor koncertu DJ Avicii, który odbędzie się 15 lipca na Stadionie Energa Gdańsk. Kampanię reklamową przygotowały firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa. więcej
Jordan Spieth z golfowymi trikami reklamuje Coca-Colę (wideo)
Znany amerykański golfista Jordan Spieth w kampanii Coca-Coli zabija nudę ćwicząc uderzenia we wnętrzu kampera. Mistrz golfowego pola popijając colę prezentuje swój sportowy kunszt umieszczając piłkę w nieprawdopodobnych miejscach. więcej
Energa szuka agencji do akcji edukacyjnej ,,Planeta Energii"
Spółka Energa planuje trwającą blisko rok akcję edukacyjną pod hasłem „Planeta Energii" skierowaną do dzieci. W przetargu szuka firmy, która zorganizuje te działania. więcej
Kropla Beskidu promuje się rodzinnych w eventach ,,Kropla na trawie"
MediaCom Warszawa realizuje wakacyjną akcję promocyjną wody Kropla Beskidu (produkowanej przez The Coca-Cola Company). Kropla Beskidu po raz pierwszy zaangażowała się w cykl imprez pod nazwą „Kropla na Trawie - Kropla Beskidu na Targu Śniadaniowym". więcej
Škoda Polska promuje się przy relacjach z Tour de France w Eurosporcie
Škoda Polska (Volkswagen Group Polska) rozpoczęła współpracę z kanałem Eurosport. Marka będzie sponsorować relacje z wyścigu Tour de France na kanałach tego nadawcy. Akcję „Tour de Škoda" wspiera konkurs, a za działania komunikacyjne odpowiada MediaCom Warszawa. więcej
Agencja GonnaBe przygotuje reklamy internetowe sklepu Ucando
Ucando, sklep internetowy z częściami samochodowymi, rozpoczyna współpracę z agencją kreatywną GonnaBe w zakresie komunikacji reklamowej w internecie. Wcześniej zajmowała się tym dla niego agencja Havas Worldwide Warsaw. więcej
Dove w kampanii pokazuje, jak kobiety na nowo definiują piękno (wideo)
Najnowsza kampania kosmetyków Dove (produkowanych przez Unilever) prowadzona pod hasłem „#MyBeautyMySay" ma zainspirować kobiety, by zdefiniowały własne standardy piękna i urody. Reklamy przygotowały agencje Edelman, Havas, Ogilvy i PHD. więcej
Media Markt odda w bonach 20 proc. kosztów zakupów uczestnikom promocji opartej na awansie Polski do półfinału Euro 2016
Sieć sklepów Media Markt poinformowała, że każdy uczestnik promocji „Kibicuj naszym i odbierz kasę" dostanie bon o wartości 20 proc. zakupów zgłoszonych do akcji. Jeśli polska reprezentacja awansowałaby w czwartek do półfinału Euro 2016, ci klienci dostaliby zwrot kosztów zakupów. więcej
Reklamy tygodnia: Begerdorfer, Canal+, ,,Check it before it's removed", ,,Make love, not war", ,,Zgoda na życie" (wideo)
Do cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia tym razem trafiły cztery produkcje zagraniczne i tylko jedna polska. Są to francuskie reklamy Canal+ i AIDES, niemieckie kampanie piwa Begerdorfer i fundacji Pink Ribbon Germany oraz polska akcja w ramach kampanii „Zgoda na życie". więcej
Poradnik początkującego canneńczyka (relacja z Cannes Young Lions)
Festiwal w Cannes ma swoje mocne strony. Po pierwsze, odbywające się co wieczór gale, które są przeglądem najlepszych kampanii z całego świata. Po drugie, możliwość spotkania najwybitniejszych przedstawicieli świata marketingu. Po trzecie zaś - zderzenie z odmiennymi kulturami, sposobami myślenia i wiedzą na temat innych rynków, do czego najlepszą sposobnością były otwarte dla wszystkich warsztaty. Konkurs Young Lions jest nie tylko okazją do sprawdzenia swoich umiejętności, ale także pozwala zetknąć się z kreatywnymi umysłami z innych krajów - relacjonują Marta Kierszka i Piotr Fortuna z Zenith. więcej
Polsat na reklamach przy meczu Polska - Portugalia zarobił blisko dwa razy więcej od TVP1. Najbardziej promowały się Play, Plus i Orange
Czwartkowy mecz polskich piłkarzy z Portugalczykami miał nie tylko rekordową oglądalność, ale i zapewnił emitującym go stacjom telewizyjnym największe w historii tegorocznego Euro wpływy z reklam. Jak wyliczył Starcom (Publicis Media), Polsat zarobił netto na reklamach przy tym spotkaniu 5,8 mln zł, a TVP1 - 3,2 mln zł. więcej
Agnieszka Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Provident Polska
Agnieszka Kłos objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i obsługi klienta w firmie pożyczkowej Provident Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Tony'ego Burrowsa. więcej
PZ Cussons promuje Luksję w loterii ,,Lubię cieszyć się chwilą"
Pod hasłem „Lubię cieszyć się chwilą" trwa loteria promocyjna kosmetyków Luksja (produkowanych przez PZ Cussons). Za realizację akcji odpowiada agencja Xconcpet. więcej
PRASA
,,Tele Tydzień" na czele, ,,Gość Niedzielny" z największym wzrostem (dane PBC tygodników i dwutygodników)
Liderem czytelnictwa tygodników w Polsce jest „Tele Tydzień", a wśród dwutygodników na czele znajduje się „Przyjaciółka" - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Kobieta i Życie" z najwyższą sprzedażą w I kwartale. Pisma poradnikowe w czołówce (top 146 miesięczników)
W I kwartale br. na czele średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich miesięczników znalazła się „Kobieta i Życie". Czołówkę zestawienia zdominowały pisma poradnikowe dla pań. Ranking 146 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
JEDYNKI
Newsweek - 2016-07-04 Wprost - 2016-07-04 Tygodnik Angora - 2016-07-04 Do Rzeczy - 2016-07-04 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-07-04
INTERNET
Facebook zmienia news feed żeby zwiększyć wpływy reklamowe. To wyzwanie dla wydawców (opinie)
- Zmiany w algorytmie news feedu Facebooka to znak, że marki i wydawcy zapłacą za zasięgi, i będą musieli jeszcze większą wagę przywiązywać do jakości publikowanych treści - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, Paweł Nowacki, Karol Jurga i Filip Cieślak. więcej
Google oferuje większą personalizację reklam na kontach użytkowników
Koncern Google zaoferował użytkownikom większą możliwość decydowania o reklamach, które będą oglądać. Nowe opcje pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści do wymagań internautów i obejmują zarówno usługi Google, jak i witryny oraz aplikacje partnerów koncernu. więcej
Facebook wprowadzi automatycznie tłumaczenie wpisów użytkowników
Facebook zapowiada wprowadzenie systemu automatycznego tłumaczenia treści publikowanych przez użytkowników serwisu. Rozwiązanie ma ułatwić komunikację między internautami posługującymi się różnymi językami. więcej
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w górę w Polsce i na świecie
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w czerwcu 2016 r. zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce, znów powiększając przewagę nad konkurentami. więcej
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Lewandowski, Blaszczykowski i PZPN (dane za czerwiec)
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. Na fali występów reprezentacji Polski na Euro 2016 mocno zyskali Robert Lewandowski i Kuba Błaszczykowski, a także PZPN. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej
Zmiany w Tuba.FM: nowe aplikacje na Androida i Windows 10, wersja płatna bez reklam
W internetowym serwisie radiowym Tuba.FM (Grupa Radiowa Agory) wprowadzono płatną opcję bez reklam. Jednocześnie udostępniono jego nowe aplikacje na systemy Android i Windows 10. więcej
Chrome mocno traci na urządzeniach mobilnych, w górę Safari, Opera Mini i Internet Explorer
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - po fali wzrostów zanotowała w czerwcu 2016 r. znaczący spadek udziału rynkowego. więcej
Kozerski i Zacharjasiewicz odpowiadają ws. Pyta.pl: ,,Jaok" niesprawiedliwie dzielił pieniądze z reklam w sieciach partnerskich
Piotr „Koza" Kozerski i Grzegorz Zacharjasiewicz wyjaśnili, że jednym z powodów zakończenia współpracy z Mikołajem „Jaokiem" Januszem przy tworzeniu kanału youtube'owego Pyta.pl było to, że nalegał on, żeby zarabiać z reklam przy klipach na kanale poprzez sieci partnerskie i niesprawiedliwie dzielił się pieniędzmi z tego źródła. Między twórcami pojawiły się też inne niesnaski. więcej
Pyta.pl rozstała się z Mikołajem ,,Jaokiem" Januszem, spór o obrażanie rozmówców i klipy z alkoholikami (wideo)
Zespół satyrycznego kanału youtube'owego Pyta.pl zakończył współpracę z jego współtwórcą Mikołajem „Jaokiem" Januszem, który skrytykował ostatnie produkcje, m.in. za obrażanie rozmówców i śmianie się z osób uzależnionych od alkoholu. więcej
Globalny internet przyspiesza, Polska na 32. miejscu z 12,8 Mb/s
Mieszkańcy Korei Południowej mają najszybszy szerokopasmowy dostęp do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet". więcej
Interia.pl reklamuje rozbudowany serwis z prognozami pogody (wideo)
Strona portalu Interia.pl z prognozami pogody została uruchomiona w nowej, rozbudowanej wersji. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez wydawcę wspólnie z firmami marketingowymi Eternal Monkeys i RS Media. więcej
BADANIA MARKETINGOWE
10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP
Łącznie 23 firmy zgłosiły się do dwóch ogłoszonych przez Telewizję Polską dialogów technicznych. Dziesięć zainteresowanych jest audytem panelu telemetrycznego realizowanego obecnie przez Nielsen Audience Measurement, a trzynaście - dialogiem technicznym dotyczącym pomiaru odbiorców treści wideo. więcej
Niechęć do bohaterów najbardziej winduje oglądalność seriali
Według analiz firmy Canvs nienawiść widzów do konkretnego bohatera serialu lub odcinka jest głównym motorem wzrostu oglądalności poszczególnych produkcji. Z kolei w segmencie komedii wzrost popularności o wiele lepiej napędzają u widzów takie określenia jak „miłość" i „piękno" niż przymiotnik „zabawny". więcej
PUBLIC RELATIONS
Fleishman Hillard zaczyna obsługę HTC Polska
Agencja public relations Fleishman Hillard rozpoczęła z początkiem lipca współpracę z firmą HTC Polska. więcej
38PR & Content Communication dla 3THERMO
38PR & Content Communication nawiązała współpracę z firmą 3THERMO, dostawcą najnowszych rozwiązań w zakresie grzejników podtynkowych. więcej
TECHNOLOGIE
W grudniu film o Jezusie Chrystusie w technologii wirtualnej rzeczywistości
T-Mobile reklamuje się zniżką na bilety na koncert DJ Avicii (wideo)
P8 eMagic - nowy smartfon Allview Mobile z nową wersją Magic Touch za 749 zł
GOSPODARKA
Czy kara umowna to koszt podatkowy dla ukaranego?
Polscy kierowcy jeżdżący do Francji zarobią 9,67 euro za godzinę pracy. ,,Regulacje są bardzo restrykcyjne"
Podwyżka stóp procentowych w USA możliwa na początku przyszłego roku
Hotel ściąga kilka złotych opłaty miejscowej
BLOG
Pogrzeb... - Andrzej Bober
Do boju Polsko! - Magda Furman
Wojny plemienne - Renata Lipinska-Kondratowicz
Komunikat agencji PAPA: Bruksela stawia Londyn do pionu! - Ewaryst Fedorowicz
Czym się różni sezon ogórkowy - ks. Artur Stopka
MONITORING MEDIÓW
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl

Brak komentarzy: