|
| |
|
|
|
|
Nie płacisz abonamentu rtv? Kontrola Poczty Polskiej i 681 zł zaległej opłaty za telewizor
Poczta Polska ma obowiązek kontroli rejestracji odbiorników rtv oraz terminowości wnoszenia opłat abonamentowych. Kontrolerzy mogą zapukać do osób, które nigdy nie rejestrowały telewizora i radia. - Pracownicy zgłaszają cel wizyty, posiadają identyfikatory i legitymacje służbowe - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. więcej
|
Marta Piasecka przeszła z TV Republika do Telewizji Polskiej, poprowadzi ,,Teleexpress" i ,,Panoramę Info"
Dziennikarka Marta Piasecka (z domu Jeżewska) odeszła z Telewizji Republika i zaczyna pracę w Telewizji Polskiej. Ma prowadzić programy „Teleexpress" i „Panorama Info" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Polsat liderem w czerwcu, TVP2 z najniższym wynikiem w historii. Hitami mecze Euro 2016
W czerwcu br. nowym liderem rankingu oglądalności został Polsat, który wyprzedził TVP1. TVP2 zanotowała najgorszy wyniki w historii badań telemetrycznych. Ratingowymi hitami miesiąca były pozycje związane z Euro 2016. więcej
|
,,Wiadomości" straciły 435 tys. widzów. Tylko ,,Fakty" na plusie (dane za czerwiec)
W czerwcu br. pozycję lidera oglądalności wśród programów informacyjnych zajął „Teleexpress". Prawie wszystkie dzienniki odnotowały spadki, a najwięcej straciła „Panorama". Widzów zyskały tylko „Fakty" TVN. więcej
|
Marzena Rogalska zraniona przez iluzjonistę w ,,Pytaniu na śniadanie" (wideo)
W sobotnim wydaniu „Pytania na śniadanie" w TVP2 zaproszony do studia iluzjonista Marcin Połoniewicz przeprowadził nieudaną sztuczkę z prowadzącą Marzeną Rogalską, wskutek czego dziennikarka została zraniona w dłoń. Rogalska została opatrzona w szpitalu. Wielu widzów jest oburzonych tym incydentem. więcej
|
10 firm w dialogu technicznym na audyt telemetrii NAM, a 13 zainteresowanych pomiarem odbiorców treści wideo dla TVP
Łącznie 23 firmy zgłosiły się do dwóch ogłoszonych przez Telewizję Polską dialogów technicznych. Dziesięć zainteresowanych jest audytem panelu telemetrycznego realizowanego obecnie przez Nielsen Audience Measurement, a trzynaście - dialogiem technicznym dotyczącym pomiaru odbiorców treści wideo. więcej
|
Natalia Kukulska, Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny, Baron i Tomson w ,,The Voice of Poland 7"
W sobotę, 3 września 2016 roku na antenę TVP2 powraca muzyczny talent-show "The Voice of Poland". Tym razem w trenerskich fotelach zasiądą: Natalia Kukulska, Maria Sadowska, Andrzej Piaseczny oraz Baron i Tomson. więcej
|
Niechęć do bohaterów najbardziej winduje oglądalność seriali
Według analiz firmy Canvs nienawiść widzów do konkretnego bohatera serialu lub odcinka jest głównym motorem wzrostu oglądalności poszczególnych produkcji. Z kolei w segmencie komedii wzrost popularności o wiele lepiej napędzają u widzów takie określenia jak „miłość" i „piękno" niż przymiotnik „zabawny". więcej
|
Mecz Polska-Portugalia hitem Euro 2016. Spotkanie oglądało 16 mln widzów
Transmisja z ćwierćfinałowego meczu Euro 2016 Polski z Portugalią w polskich kanałach telewizyjnych zgromadziła rekordowe 15,97 mln osób, z czego 8,07 mln w TVP1, a 7,9 mln w Polsacie i Polsacie Sport - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. więcej
|
TVP1 pokaże Eska Music Awards 2016
W poniedziałek 4 lipca br. na antenie Radia Eska i Eska TV ogłoszone zostaną nominacje do Eska Music Awards 2016. Audycję poprowadzą Ola Kot i Krzysztof „Jankes" Jankowski. Galę wręczenia nagród w Szczecinie pod koniec sierpnia transmitować będzie także TVP1. więcej
|
,,Dom marzeń" jest robiony w pośpiechu, ale może zainteresować widzów
„Dom marzeń" był dość szybko przygotowywany, więc mogły pojawić się pewne niedociągnięcia w realizacji. Ale program ma pozytywny przekaz i duży potencjał komercyjny. Może zainteresować widzów - debiut „Domu marzeń" oceniają Urszula Chim-Parol, Wojciech Krzyżaniak i Piotr Barełkowski. więcej
|
,,Z biegiem Wisły" - program podróżniczy Cezarego Gmyza w TVP3 Warszawa (wideo)
TVP3 Warszawa zaczyna emisję programu podróżniczego „Z biegiem Wisły" prowadzonego przez Cezarego Gmyza, dziennikarza „Do Rzeczy" i Telewizji Republika. więcej
|
Oglądalność Euro 2016 w Europie Środkowo-Wschodniej. Polska na czele
Największe udziały w rynku telewizyjnym wśród wszystkich państw z Europy Środkowo-Wschodniej mecze piłki nożnej z Euro 2016 z udziałem drużyn narodowych notowały w Polsce - wynika z analizy MEC. więcej
|
TVP i Eurosport pokażą Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce
W okresie od 6 do 10 lipca br. w Amsterdamie odbywać się będą Mistrzostwa Europy w lekkiej atletyce. Sportową imprezę transmitować będą TVP oraz Eurosport. więcej
|
,,Kierunek Wrocław" - nowy program na żywo w TVP Kultura i TVP3 Wrocław
W niedzielę 3 lipca br. na antenie kanałów TVP Kultura i TVP3 Wrocław zadebiutował nowy magazyn „Kierunek Wrocław", w którym znajdą się zapowiedzi wydarzeń związanych z Europejską Stolicą Kultury. więcej
|
Toya przyspiesza internet bez zmiany ceny
Sieć kablowa Toya zwiększa prędkość internetu bez zmiany cen we wszystkich pakietach internetowych. więcej
|
|
|
Nie płacisz abonamentu rtv? Kontrola Poczty Polskiej i 681 zł zaległej opłaty za telewizor
Poczta Polska ma obowiązek kontroli rejestracji odbiorników rtv oraz terminowości wnoszenia opłat abonamentowych. Kontrolerzy mogą zapukać do osób, które nigdy nie rejestrowały telewizora i radia. - Pracownicy zgłaszają cel wizyty, posiadają identyfikatory i legitymacje służbowe - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Zbigniew Baranowski, rzecznik prasowy Poczty Polskiej. więcej
|
|
Krzysztof Skiba poprowadzi ,,S.O.S., czyli szyderczym okiem Skiby" w Antyradiu
Muzyk Krzysztof Skiba dołączył do zespołu Antyradia (Eurozet) i poprowadzi codzienny program „S.O.S., czyli szyderczym okiem Skiby". Satyryczna audycja zadebiutuje w poniedziałek 4 lipca. więcej
|
|
Romuald Kłosowski z RMF FM do Radia ZET
W poniedziałek, 4 lipca do redakcji Radia ZET dołączył Romuald Kłosowski, który ostatnio pracował w RMF FM. więcej
|
|
Radio Łódź z nowymi lokalnymi serwisami
Radio Łódź rozpocznie 4 lipca br. nadawanie lokalnego programu dla mieszkańców Sieradza, Zduńskiej Woli, Wieruszowa, Wielunia i okolic. Na razie będą to poranne i popołudniowe serwisy emitowane w dni powszednie pod szyldem „Radio Łódź nad Wartą". więcej
|
|
Zmiany w Tuba.FM: nowe aplikacje na Androida i Windows 10, wersja płatna bez reklam
W internetowym serwisie radiowym Tuba.FM (Grupa Radiowa Agory) wprowadzono płatną opcję bez reklam. Jednocześnie udostępniono jego nowe aplikacje na systemy Android i Windows 10. więcej
|
|
TVP1 pokaże Eska Music Awards 2016
W poniedziałek 4 lipca br. na antenie Radia Eska i Eska TV ogłoszone zostaną nominacje do Eska Music Awards 2016. Audycję poprowadzą Ola Kot i Krzysztof „Jankes" Jankowski. Galę wręczenia nagród w Szczecinie pod koniec sierpnia transmitować będzie także TVP1. więcej
|
|
Trójka nowym liderem w Lublinie. VOX FM wypadło z podium
Nowym liderem rynku radiowego w Lublinie została Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i Radio ZET - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia. więcej
|
|
7 rozgłośni radiowych liderami w 16 w największych miastach i aglomeracjach Polski (raport)
W 7. spośród 16. analizowanych największych miast i aglomeracji w Polsce liderem rynku radiowego było RMF FM. Trójka znalazła się na czele w czterech miejscach. Ponadto liderami słuchalności były takie stacje, jak: Eska, Radio Szczecin, Rekord FM, Radio Jura i Jedynka. więcej
|
|
Paweł Makowski: z Millward Brown na research managera w Eurozecie
Paweł Makowski dołączył do działu analiz i planowania strategicznego Grupy Eurozet, gdzie objął stanowisko research managera. więcej
|
|
|
|
Russell Crowe w czasie Euro 2016: prawdziwy kibic naszej drużyny czy przyszły bohater reklam polskiej marki?
Czy Russel Crowe tweetował w czasie Euro 2016 o polskiej reprezentacji z własnej inicjatywy i czy faktycznie oglądał mecze naszej drużyny? Jeśli robił to spontanicznie, to jak to wykorzystać marketingowo? A jeśli nie - jaką markę w Polsce mógłby reklamować? Na te pytania szukają odpowiedzi dla Wirtualnemedia.pl Karolina Majewska, Marcin Kalkhoff i Rafał Lampasiak. więcej
|
Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski za Jacka Szuleckiego na czele kreacji w McCann & MRM
Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski obejmą funkcje dyrektorów kreatywnych w agencji reklamowej McCann & MRM. Zastąpili Jacka Szuleckiego, który zdecydował się odejść z firmy. więcej
|
,,Młodość to stan ducha" w kampanii województwa małopolskiego na Światowe Dni Młodzieży (wideo)
Ruszyła kampania promocyjna województwa małopolskiego pod hasłem „Młodość to stan ducha" realizowana z myślą o zbliżających się Światowych Dniach Młodzieży, które odbędą się w Krakowie. Twarzą akcji jest ponad 80-letni benedyktyn ojciec Leon Knabit. więcej
|
New Balance sponsorem Lechii Gdańsk (wideo)
Od 1 lipca 2016 roku amerykański producent sprzętu sportowego New Balance został oficjalnie sponsorem technicznym Lechii Gdańsk. więcej
|
Natalia Koc-Nowocińska: z Havas Media Group do Value Media
Natalia Koc-Nowocińska, do kwietnia pracująca na stanowisku head of Ecselis (Havas Media Group), dołączyła do zespołu domu medioweo Value Media (Group One) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
T-Mobile reklamuje się zniżką na bilety na koncert DJ Avicii (wideo)
Sieć telekomunikacyjna T-Mobile promuje się jako główny sponsor koncertu DJ Avicii, który odbędzie się 15 lipca na Stadionie Energa Gdańsk. Kampanię reklamową przygotowały firmy marketingowe Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa. więcej
|
Jordan Spieth z golfowymi trikami reklamuje Coca-Colę (wideo)
Znany amerykański golfista Jordan Spieth w kampanii Coca-Coli zabija nudę ćwicząc uderzenia we wnętrzu kampera. Mistrz golfowego pola popijając colę prezentuje swój sportowy kunszt umieszczając piłkę w nieprawdopodobnych miejscach. więcej
|
Energa szuka agencji do akcji edukacyjnej ,,Planeta Energii"
Spółka Energa planuje trwającą blisko rok akcję edukacyjną pod hasłem „Planeta Energii" skierowaną do dzieci. W przetargu szuka firmy, która zorganizuje te działania. więcej
|
Kropla Beskidu promuje się rodzinnych w eventach ,,Kropla na trawie"
MediaCom Warszawa realizuje wakacyjną akcję promocyjną wody Kropla Beskidu (produkowanej przez The Coca-Cola Company). Kropla Beskidu po raz pierwszy zaangażowała się w cykl imprez pod nazwą „Kropla na Trawie - Kropla Beskidu na Targu Śniadaniowym". więcej
|
Škoda Polska promuje się przy relacjach z Tour de France w Eurosporcie
Škoda Polska (Volkswagen Group Polska) rozpoczęła współpracę z kanałem Eurosport. Marka będzie sponsorować relacje z wyścigu Tour de France na kanałach tego nadawcy. Akcję „Tour de Škoda" wspiera konkurs, a za działania komunikacyjne odpowiada MediaCom Warszawa. więcej
|
Agencja GonnaBe przygotuje reklamy internetowe sklepu Ucando
Ucando, sklep internetowy z częściami samochodowymi, rozpoczyna współpracę z agencją kreatywną GonnaBe w zakresie komunikacji reklamowej w internecie. Wcześniej zajmowała się tym dla niego agencja Havas Worldwide Warsaw. więcej
|
Dove w kampanii pokazuje, jak kobiety na nowo definiują piękno (wideo)
Najnowsza kampania kosmetyków Dove (produkowanych przez Unilever) prowadzona pod hasłem „#MyBeautyMySay" ma zainspirować kobiety, by zdefiniowały własne standardy piękna i urody. Reklamy przygotowały agencje Edelman, Havas, Ogilvy i PHD. więcej
|
Media Markt odda w bonach 20 proc. kosztów zakupów uczestnikom promocji opartej na awansie Polski do półfinału Euro 2016
Sieć sklepów Media Markt poinformowała, że każdy uczestnik promocji „Kibicuj naszym i odbierz kasę" dostanie bon o wartości 20 proc. zakupów zgłoszonych do akcji. Jeśli polska reprezentacja awansowałaby w czwartek do półfinału Euro 2016, ci klienci dostaliby zwrot kosztów zakupów. więcej
|
Reklamy tygodnia: Begerdorfer, Canal+, ,,Check it before it's removed", ,,Make love, not war", ,,Zgoda na życie" (wideo)
Do cotygodniowego zestawienia najlepszych reklam minionego tygodnia tym razem trafiły cztery produkcje zagraniczne i tylko jedna polska. Są to francuskie reklamy Canal+ i AIDES, niemieckie kampanie piwa Begerdorfer i fundacji Pink Ribbon Germany oraz polska akcja w ramach kampanii „Zgoda na życie". więcej
|
Poradnik początkującego canneńczyka (relacja z Cannes Young Lions)
Festiwal w Cannes ma swoje mocne strony. Po pierwsze, odbywające się co wieczór gale, które są przeglądem najlepszych kampanii z całego świata. Po drugie, możliwość spotkania najwybitniejszych przedstawicieli świata marketingu. Po trzecie zaś - zderzenie z odmiennymi kulturami, sposobami myślenia i wiedzą na temat innych rynków, do czego najlepszą sposobnością były otwarte dla wszystkich warsztaty. Konkurs Young Lions jest nie tylko okazją do sprawdzenia swoich umiejętności, ale także pozwala zetknąć się z kreatywnymi umysłami z innych krajów - relacjonują Marta Kierszka i Piotr Fortuna z Zenith. więcej
|
Polsat na reklamach przy meczu Polska - Portugalia zarobił blisko dwa razy więcej od TVP1. Najbardziej promowały się Play, Plus i Orange
Czwartkowy mecz polskich piłkarzy z Portugalczykami miał nie tylko rekordową oglądalność, ale i zapewnił emitującym go stacjom telewizyjnym największe w historii tegorocznego Euro wpływy z reklam. Jak wyliczył Starcom (Publicis Media), Polsat zarobił netto na reklamach przy tym spotkaniu 5,8 mln zł, a TVP1 - 3,2 mln zł. więcej
|
Agnieszka Kłos dyrektorem ds. sprzedaży i obsługi klienta w Provident Polska
Agnieszka Kłos objęła stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i obsługi klienta w firmie pożyczkowej Provident Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Tony'ego Burrowsa. więcej
|
PZ Cussons promuje Luksję w loterii ,,Lubię cieszyć się chwilą"
Pod hasłem „Lubię cieszyć się chwilą" trwa loteria promocyjna kosmetyków Luksja (produkowanych przez PZ Cussons). Za realizację akcji odpowiada agencja Xconcpet. więcej
|
|
|
Facebook zmienia news feed żeby zwiększyć wpływy reklamowe. To wyzwanie dla wydawców (opinie)
- Zmiany w algorytmie news feedu Facebooka to znak, że marki i wydawcy zapłacą za zasięgi, i będą musieli jeszcze większą wagę przywiązywać do jakości publikowanych treści - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Anna Robotycka, Paweł Nowacki, Karol Jurga i Filip Cieślak. więcej
|
Google oferuje większą personalizację reklam na kontach użytkowników
Koncern Google zaoferował użytkownikom większą możliwość decydowania o reklamach, które będą oglądać. Nowe opcje pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści do wymagań internautów i obejmują zarówno usługi Google, jak i witryny oraz aplikacje partnerów koncernu. więcej
|
Facebook wprowadzi automatycznie tłumaczenie wpisów użytkowników
Facebook zapowiada wprowadzenie systemu automatycznego tłumaczenia treści publikowanych przez użytkowników serwisu. Rozwiązanie ma ułatwić komunikację między internautami posługującymi się różnymi językami. więcej
|
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome w górę w Polsce i na świecie
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w czerwcu 2016 r. zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce, znów powiększając przewagę nad konkurentami. więcej
|
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone liderem, w górę Lewandowski, Blaszczykowski i PZPN (dane za czerwiec)
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. Na fali występów reprezentacji Polski na Euro 2016 mocno zyskali Robert Lewandowski i Kuba Błaszczykowski, a także PZPN. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej
|
Zmiany w Tuba.FM: nowe aplikacje na Androida i Windows 10, wersja płatna bez reklam
W internetowym serwisie radiowym Tuba.FM (Grupa Radiowa Agory) wprowadzono płatną opcję bez reklam. Jednocześnie udostępniono jego nowe aplikacje na systemy Android i Windows 10. więcej
|
Chrome mocno traci na urządzeniach mobilnych, w górę Safari, Opera Mini i Internet Explorer
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - po fali wzrostów zanotowała w czerwcu 2016 r. znaczący spadek udziału rynkowego. więcej
|
Kozerski i Zacharjasiewicz odpowiadają ws. Pyta.pl: ,,Jaok" niesprawiedliwie dzielił pieniądze z reklam w sieciach partnerskich
Piotr „Koza" Kozerski i Grzegorz Zacharjasiewicz wyjaśnili, że jednym z powodów zakończenia współpracy z Mikołajem „Jaokiem" Januszem przy tworzeniu kanału youtube'owego Pyta.pl było to, że nalegał on, żeby zarabiać z reklam przy klipach na kanale poprzez sieci partnerskie i niesprawiedliwie dzielił się pieniędzmi z tego źródła. Między twórcami pojawiły się też inne niesnaski. więcej
|
Pyta.pl rozstała się z Mikołajem ,,Jaokiem" Januszem, spór o obrażanie rozmówców i klipy z alkoholikami (wideo)
Zespół satyrycznego kanału youtube'owego Pyta.pl zakończył współpracę z jego współtwórcą Mikołajem „Jaokiem" Januszem, który skrytykował ostatnie produkcje, m.in. za obrażanie rozmówców i śmianie się z osób uzależnionych od alkoholu. więcej
|
Globalny internet przyspiesza, Polska na 32. miejscu z 12,8 Mb/s
Mieszkańcy Korei Południowej mają najszybszy szerokopasmowy dostęp do internetu na świecie - wynika z najnowszego raportu firmy Akamai "The State of the Internet". więcej
|
Interia.pl reklamuje rozbudowany serwis z prognozami pogody (wideo)
Strona portalu Interia.pl z prognozami pogody została uruchomiona w nowej, rozbudowanej wersji. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez wydawcę wspólnie z firmami marketingowymi Eternal Monkeys i RS Media. więcej
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz