|
| |
|
|
|
|
Tomasz Sekielski znika z TVP
W jesiennej ramówce TVP1 nie będzie programu „Po prostu" Tomasza Sekielskiego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - Podjęliśmy decyzję o tym, że nie chcemy przedłużać umowy z Telewizją Polską - mówi Wirtualnemedia.pl Sekielski. więcej
|
Głośność programów i reklam w telewizji będzie taka sama. Jest porozumienie największych nadawców
Telewizja Polska, Polsat, TVN, ITI Neovision, Telewizja Puls i Grupa ZPR Media uzgodnili wspólne porozumienie, na mocy którego nie będą emitować na swoich antenach dźwięków głośniejszych niż te określone przez Europejską Unię Nadawców. Porozumienie zaczynie obowiązywać do końca 2018 roku. więcej
|
Michał Figurski rezygnuje z Muzo.fm. Wraca do ,,WidziMiSię" w Polsat News 2
Michał Figurski we wrześniu br. wraca do Polsat News 2 i znowu poprowadzi swoją autorską audycję „WidziMiSię". Jednocześnie zrezygnował ze współpracy z Muzo.fm, gdzie prowadził poranną audycję „Przepraszamy za usterki". To powrót dziennikarza do telewizji po prawie rocznej przerwie, spowodowanej poważną chorobą. więcej
|
Koniec programów ,,Na językach" i ,,Stylowy magazyn". Agnieszka Szulim poprowadzi dwa nowe formaty
W jesiennej ramówce TVN nie pokaże programu „Na językach" Agnieszki Szulim. Z TVN Style zniknie też jej „Stylowy magazyn", ale stacja rozmawia z nią na temat zupełnie nowego formatu - udało się nieoficjalnie dowiedzieć portalowi Wirtualnemedia.pl. Wiadomo też, że jesienią Szulim poprowadzi w TVN inny show - „Azja Express". więcej
|
Katarzyna Trzaskalska odchodzi z ,,Teleexpressu". Zastąpi ją Marta Piasecka
Katarzyna Trzaskalska nie będzie prowadzić już „Teleexpressu" (TVP1). Została przesunięta do TVP Info, gdzie zostanie jedną z prowadzących „Panoramę Info" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
BBC szykuje zwolnienia, będzie strajk w BBC World News
Na czwartek pracownicy BBC World News zapowiedzieli 24-godzinny strajk w proteście przeciwko wydłużeniu ich czasu pracy. Z kolei stacja tnie koszty i zwolni niemal 100 osób w dziale monitoringu mediów. więcej
|
Polsat kręci 21. sezon serialu ,,Świat według Kiepskich", gościnnie wystąpi Zbigniew Wodecki
Wystartowały prace na planie do 21. sezonu „Świata według Kiepskich", które realizuje ATM Grupa. Gościnnie w nowej serii komediowej produkcji wystąpi Zbigniew Wodecki. Nowe odcinki trafią na antenę Polsatu jesienią br. więcej
|
Polsat nowym liderem oglądalności w DVB-T. TVP ABC z największym wzrostem
Wśród widzów naziemnej telewizji cyfrowej nowym liderem oglądalności w zeszłym miesiącu został Polsat. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TVP ABC, a najwięcej straciła TVP Historia. więcej
|
Nowe odcinki ,,Atomówek" w Cartoon Network. Tytułową piosenkę śpiewa Margaret
25 lipca 2016 roku Cartoon Network rozpocznie emisję nowych odcinków serialu „Atomówki". Cartoon Network do nagrania polskiej wersji utworu promującego animację zaangażował Margaret. więcej
|
|
|
|
Po oskarżeniach o oszustwo Grey zwraca nagrodę z Cannes Lions. ,,Kompromitacja nie tylko agencji, ale całej branży reklamowej"
Aplikacja „I Sea" to znakomity pomysł, który jeśli byłby dobrze wdrożony mógłby uratować tysiące ludzi. Jednak źle zrobiony, kompromituje agencję Grey Singapur i w jakimś symbolicznym sensie całą obecną w Cannes branżę. Zachwycając się sobą, możliwościami swoich umysłów, swoją kreatywnością, przestajemy zwracać uwagę na to, czy nasze pomysły jeszcze czemuś służą - sprawę zwróconej przez Grey Singapur nagrody Brązowego Lwa komentują dla Wirtualnemedia.pl Anna Pańczyk, Izabela Derda, Szymon Gutkowski i Michał Nowosielski. więcej
|
Głośność programów i reklam w telewizji będzie taka sama. Jest porozumienie największych nadawców
Telewizja Polska, Polsat, TVN, ITI Neovision, Telewizja Puls i Grupa ZPR Media uzgodnili wspólne porozumienie, na mocy którego nie będą emitować na swoich antenach dźwięków głośniejszych niż te określone przez Europejską Unię Nadawców. Porozumienie zaczynie obowiązywać do końca 2018 roku. więcej
|
Coca-Cola najsilniej reklamowanym napojem gazowanym, Hellena z największym wzrostem
Przez pierwsze pięć miesięcy br. producenci napojów gazowanych wydali na reklamy blisko jedną piątą więcej niż rok wcześniej. Najmocniej reklamowaną marką jest niezmiennie Coca-Cola, mimo że jej właściciel obniżył wydatki. Największy wzrost nakładów na promocję zanotowała Hellena produkowana przez Colian. więcej
|
Hypermedia wygrywa obsługę internetową Gillette na 25 rynkach
Polski hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar należący do grupy Dentsu Aegis Network został wybrany w globalnym przetargu na obsługę edycji treści cyfrowych (content edition) dla marki Gillette (należącej do koncernu Procter & Gamble) na 25 rynkach. więcej
|
Ustawa antyterrorystyczna wpłynie na rynek marketingu SMS-owego, znikną tańsze wiadomości ECO
Obowiązek rejestracji kart pre-paid sprawi, że na rynku marketingu SMS dojdzie do przetasowań. Z ofert firm specjalizujących się w tego typu działaniach marketingowych znikną wiadomości ECO, które były wysyłane właśnie z niezarejestrowanych kart SIM. - Obowiązek rejestracji kart SIM sprawił, że wiadomości ECO przestały być opłacalne - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Andrzej Ogonowski, marketing & PR director w firmie SMSAPI.pl. więcej
|
Justyna Bajer i Aleksandra Szumska na nowych stanowiskach w LifeTube
Justyna Bajer awansowała w LifeTube na stanowisko sales directora, a Aleksandra Szumska - head of management. więcej
|
Rob Payton zaczął współpracę na wyłączność z Mniam.tv
Reżyser Rob Payton podjął współpracę na wyłączność ze studiem produkcyjnym Mniam.tv. więcej
|
,,You can shake!" - program na Player.pl w tanecznej kampanii Danio Shake It (wideo)
Danone Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową jogurtu Danio Shake It, w której tancerze bawią się na dachu jednego z warszawskich wieżowców. Jednym z elementem działań promocyjnych jest nowy program taneczny na Player.pl. więcej
|
Euro+
Choć rozgrywki jeszcze nie dobiegły końca i przed nami półfinały, a potem finał francuskiego turnieju, to po zakończeniu „naszego, polskiego Euro" można już coś podsumować. więcej
|
Wojciech Dyba art directorem w agencji Insignia
Wojciech Dyba awansował w agencji interaktywnej Insignia na stanowisko art directora. Wcześniej pracował m.in. w firmach interaktywnej iCenter Polska i IdeaBuzz Creative Agency. więcej
|
,,Krakowska parafraza" w znów kampanii piwa Żywiec
Ruszyła kolejna kampania piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec) realizowana w Krakowie i okolicach oraz nawiązująca do tego regionu. Akcję, pod hasłem „Krakowska parafraza", przygotowały i realizują firmy Just, Gong, MediaVest i Roots PR. więcej
|
|
|
Tomasz Lis: ,,Newsweek" i ,,Gazeta Wyborcza" są chowane na stacjach Orlen. Agora z rozwiązaną umową na ekspozycję tytułów
Redaktor naczelny „Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska) Tomasz Lis stwierdził, że zespół tygodnika dostaje sygnały, że na stacjach paliwowych Orlen „Newsweek" i „Gazeta Wyborcza" są ostatnio dużo gorzej eksponowane. Agora poinformowała Wirtualnemedia.pl, że Orlen wypowiedział umowę na ekspozycję jej tytułów. więcej
|
Szefowa Guardiana: dziennikarstwo wymaga nowego modelu biznesowego
- Internetowe platformy społecznościowe stały się zbyt potężne, a dziennikarze, wydawcy i reklamodawcy zostali zmuszeni do wyścigu, który ma tylko jeden cel: jak najlepszą pozycję w news feedzie - ocenia Katharine Viner, redaktor naczelna Guardian News and Media. więcej
|
Prawie 2,5 tysiąca dziennikarzy akredytowało się na szczyt NATO w Warszawie
W najbliższy piątek w Warszawie rozpocznie się szczyt NATO. - Wpłynęło do nas łącznie 2295 wniosków o akredytacje dziennikarskie, z czego 852 osoby to polscy dziennikarze - informuje Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Paktu Północnoatlantyckiego (NATO). więcej
|
,,Gazeta Pomorska" na czele sprzedaży gazet lokalnych. ,,Super Nowości" z największym spadkiem
W maju br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych była „Gazeta Pomorska". Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Super Nowości". więcej
|
Wiosną 2017 roku wystartuje arabska wersja magazynu ,,Vogue", naczelną księżniczka Deena Aljuhani Abdulaziz
Wydawnictwo Condé Nast planuje, że wiosną 2017 roku na arabskim rynku pojawi się lokalna wersja magazynu „Vogue" wraz z serwisem dostępnym po arabsku i angielsku. Siedzibą redakcji będzie Dubaj, a redaktor naczelną księżniczka Deena Aljuhani Abdulaziz. więcej
|
,,Dobre Strony Życia. Wiara - Tradycja - Nadzieja" - wydanie specjalne ,,Super Expressu" dla ludzi o tradycyjnych wartościach
W sprzedaży ukazał się nowy miesięcznik „Dobre Strony Życia. Wiara - Tradycja - Nadzieja" (ZPR Media), będący wydaniem specjalnym „Super Expressu". Magazyn skierowany jest do ludzi ceniących tradycyjne wartości. więcej
|
Grupa Burda odświeża magazyn ,,Coaching"
W czwartek 7 lipca br. w sprzedaży ukaże się letnie wydanie dwumiesięcznika „Coaching" (Grupa Burda) w odświeżonej formule. Magazyn zmienił format i szatę graficzną oraz podrożał o 2 zł. więcej
|
Sąd: nazwanie ,,Wprost" przez Giertycha ,,szmatławą gazetą" to nie obraza, tylko krytyczna opinia
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew wydawcy „Wprost" przeciw Romanowi Giertychowi dotyczący wypowiedzi prawnika sprzed dwóch lat, w której nazwał tygodnik „szmatławą gazetą", a jego dziennikarzy „grupą przestępczą". Wydawca „Wprost" zapowiada apelację od wyroku. więcej
|
|
|
Szefowa Guardiana: dziennikarstwo wymaga nowego modelu biznesowego
- Internetowe platformy społecznościowe stały się zbyt potężne, a dziennikarze, wydawcy i reklamodawcy zostali zmuszeni do wyścigu, który ma tylko jeden cel: jak najlepszą pozycję w news feedzie - ocenia Katharine Viner, redaktor naczelna Guardian News and Media. więcej
|
Powstała gra ,,Gwóźdź programu" na kanwie wypadku w ,,Pytaniu na Śniadanie"
Warszawska agencja interaktywna SpinHouse - na fali zainteresowania wypadkiem na planie „Pytania na śniadanie" w TVP2 z udziałem iluzjonisty Marcina Połoniewicza (Pan Ząbek) i Marzeny Rogalskiej - przygotowała grę internetową „Gwóźdź programu". więcej
|
6,5 mln odtworzeń transmisji Open'era na Onecie, koncert Florence and the Machine z największą widownią
Podczas tegorocznego festiwalu Open'er prowadzone na żywo transmisje w serwisie Onet.pl zanotowały w sumie 6,5 mln odtworzeń, a każdego dnia imprezy koncerty na smartfonach i komputerach oglądało ok. 500 tys. internautów. więcej
|
|
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz