poniedziałek, 8 czerwca 2009

EUREKA

EUREKA

 
Cały poniedziałek tutaj wędrowałem, pod wielkim wrażeniem niedzieli, 7. czerwca 2009 r.
Eurowybory otóż w których PO upaja się ustami Lidera "wielkim zwycięstwem"(prawie 45%!), jak też,"że nie otrzymało przecież żółtej kartki..", a PiS ze swoim Prezesem cieszy się. że uzyskane 27% nie jest porażką lecz sukcesem(!) - bo "mogło być gorzej" - nie zrobiły na mnie żadnego wrażenia.
Jak przytłaczająca większość Tubylców zignorowałem zdarzenie; zatem jestem już normalsem - wróciłem !
Nie tylko PT Rządowi, ale całym XX latom daliśmy kartkę CZERWONA.
Co oznacza; wydalenie z boiska.
Czyli jak mówią Tubylcy; wynocha!
..
Własnie frekwencja; niecałe 25% - jest najważniejszym wynikiem tutaj w tym momencie, a w dalszym byciu-nie-byciu
Tubylców odegra ogromną rolę, gdy sobie uświadomią, co się właściwie wydarzyło 7. czerwca 2009 r. w Polsce.
..
Zatem po 30.latach wezwanie Ojca Swiętego z 2. czerwca 1979 r; "Niech zstąpi Duch Twój, niech zstapi Duch Twój i odnowi oblicze ziemi, tej ziemi.."- wciąż skutkuje!
EUREKA !
..
Natomiast w Kielcach miało miejsce wieczorem w tę niedziele wydarzenie nie mniej ważne( dla mnie) ; otóż na pięknym stadionie spotkały się dwie drużyny, aby rozegrać mecz piłki nożnej.
Polska reprezentacja PT Księży zmierzyła się z reprezentacją Zandarmerii Watykanu - i wygrała zdecydowanie 2;0.
Mecz byl porywający, a zabawa świetna, choć bramkarza Księży zniesiono z boiska na noszach pod koniec. Ale choć cierpiał, gdy go tak niesiono jeszcze błogoslawił prawą ręką wokół -co widziałem, a nawet ująlem Nikonem dyskretnym.
Na widowni były tłumnie dzieci,młodzież i starsi i..Zakonnice ; doping niesamowity mieli Księża.Frekwencja; ponad 7 tysięcy czyli o wiele lepsza niż w eurowyborach( prawie 50%).
.
Potem drużyny podziękowały obecnym; a z trybuny spoglądał uśmiecnięty z wielkiego portretu Ojciec Swięty.
Posted by Picasa

Brak komentarzy: