piątek, 5 czerwca 2009

Rocznica (a)

Rocznica (a)

..ach Blaise Pascal, pod jak silnym jestem wrażeniem! - i tych obrazów, i tego koncertu, i tej CELEBRY - którą ułożył, najlepszy reżyser; REAL.
..
Właśnie dlatego, po małym leniuchowaniu, kiedy już się zresetowałem, poleciałem poblogować trochę.
Miałem oto pomysł od dość dawna, ale z realizacją czekałem, czekałem i czekałem.
Teraz nie żałuję; wiem już dokładnie jak będzie ; rocznicowo.
..
Całe życie tutaj, powiedzmy publiczne, a może i prywatne biegnie rocznicowo; albo ktoś się urodził, albo ktoś umarł, albo się bili, albo wyzwolili, albo-albo.
Zatem sprawa jest poważna i warta osobnego bloga.
Co też w CENTRUM uznano.
..
Bardzo chciałem, zacząć z tą właśnie datą; 4.czerwca - jakże piękną rocznicą XX- lecia WOLNOśCI - , które to obchody, obrazy, koncerty i podróże PROMI po całym
kraju, bardzo, bardzo mnie ożywiły.
..
Planuje odnotować każdą rocznicę, która na mnie zrobi jakieś wrażenie, w ciągu roku, albo nieco więcej; chciałbym zakończyć ,,powiedzmy , choćby na..600.Leciu
Grunwaldu, czyli bitwy; tak, to byłoby dobre zakończenie.
..
Lecz również zanotować, urodziny kotka - też w lipcu, rocznicę mojej Podróży do K.
zarówno Pierwszej, jak i Drugiej - to byłoby w sierpniu i wrześniu, a wreszcie, co najważniejsze, nie przegapić Drugiej Rocznicy mojej na Blogger-s !, to byłoby także we wrześniu, a wcześniej, bo w lipcu(!),jakże ważnej! - pierwszej rocznicy na WordPress.com!
..Taka byłaby mniej więcej tutaj metodyka i teza jakże prawdziwa i prosta; prawda i tylko prawda, albowiem nie znam
czegoś bardziej prawdziwego niż rocznice.
..
..ach Blaise Pascal, jestem taki przejęty tej nocy.

Brak komentarzy: