Jak to możliwe?
Nic nie instalowałem,lecz faktycznie system Nortona dokonałwczoraj reinstalacji , czy tylko kosmetyki, nazwanej "naprawą"
.. i bardzo dobrze.Szkoda tylko...ale czy tak można bez zgody ?
Jakie badanie ?
............
Nic nie instalowałem,lecz faktycznie system Nortona dokonałwczoraj reinstalacji , czy tylko kosmetyki, nazwanej "naprawą"
.. i bardzo dobrze.Szkoda tylko...ale czy tak można bez zgody ?
Jakie badanie ?
............
From: <netpanel@gemius.pl>
Date: 2008/9/26
Subject: Badanie Megapanel PBI/Gemius - Co z logami w okresie testowym?
To: pascal.alter@gmail.com
Szanowny Panie!
Trzy dni temu rozpoczął Pan korzystanie z programu badawczego netPanel i wszedł Pan w okres "testowy".
Instalacja programu przebiegła pomyślnie. Zaniepokoił nas jednak fakt, że przestaliśmy otrzymywać dane z Pana komputera o aktywności w internecie.
Bardzo zależy nam na kontynuacji Pana uczestnictwa w badaniu, dlatego chcielibyśmy poznać przyczynę zawieszenia działania programu.
Uprzejmie prosimy o wskazanie jednej z poniższych przyczyn (wystarczy podać numer odpowiedzi):
a) Korzysta Pan z tego komputera sporadycznie lub nie korzystał Pan w ciągu ostatniego czasu z internetu (np. z powodu urlopu).
b1)Używa Pan innej przeglądarki niż Internet Explorer lub Mozilla Firefox (netPanel współpracuje jedynie z tymi przeglądarkami).
b2)Korzysta Pan z innego systemu niż Windows (netPanel współpracuje jedynie z tym systemem - oprócz Windows Server 2003).
c) Program został usunięty z komputera (np. podczas reinstalacji systemu).
Jeśli program został usunięty (np. podczas reinstalacji), a chciałaby Pan kontynuować udział w badaniu, program można pobrać ponownie pod adresem:
....................................
Gorąco zachęcam do dalszego uczestnictwa w tym bardzo ważnym dla polskiego internetu badaniu.
Pana odpowiedź pomoże nam rzetelnie opracowywać wyniki badania, dlatego czekamy na informacje.
Jeśli nie potrafi Pan zidentyfikować powodów nieprawidłowego funkcjonowania programu, także prosimy o kontakt, na pewno uda nam się wspólnie dociec przyczyn i rozwiązać problem.
Czekamy na wiadomość pod numerem telefonu (22) 874 41 14 lub adresem e-mail: netpanel@gemius.pl
Łączymy pozdrowienia,
Zespół netPanel
Gemius SA http://www.gemius.pl
ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa
Tel.: +4822 874-41-14
INFOLINIA: 801-800-009*
*opłata jak za jedną jednostkę taryfikacyjną wg operatora; numer infolinii niedostępny dla sieci komórkowych
Date: 2008/9/26
Subject: Badanie Megapanel PBI/Gemius - Co z logami w okresie testowym?
To: pascal.alter@gmail.com
Szanowny Panie!
Trzy dni temu rozpoczął Pan korzystanie z programu badawczego netPanel i wszedł Pan w okres "testowy".
Instalacja programu przebiegła pomyślnie. Zaniepokoił nas jednak fakt, że przestaliśmy otrzymywać dane z Pana komputera o aktywności w internecie.
Bardzo zależy nam na kontynuacji Pana uczestnictwa w badaniu, dlatego chcielibyśmy poznać przyczynę zawieszenia działania programu.
Uprzejmie prosimy o wskazanie jednej z poniższych przyczyn (wystarczy podać numer odpowiedzi):
a) Korzysta Pan z tego komputera sporadycznie lub nie korzystał Pan w ciągu ostatniego czasu z internetu (np. z powodu urlopu).
b1)Używa Pan innej przeglądarki niż Internet Explorer lub Mozilla Firefox (netPanel współpracuje jedynie z tymi przeglądarkami).
b2)Korzysta Pan z innego systemu niż Windows (netPanel współpracuje jedynie z tym systemem - oprócz Windows Server 2003).
c) Program został usunięty z komputera (np. podczas reinstalacji systemu).
Jeśli program został usunięty (np. podczas reinstalacji), a chciałaby Pan kontynuować udział w badaniu, program można pobrać ponownie pod adresem:
....................................
Gorąco zachęcam do dalszego uczestnictwa w tym bardzo ważnym dla polskiego internetu badaniu.
Pana odpowiedź pomoże nam rzetelnie opracowywać wyniki badania, dlatego czekamy na informacje.
Jeśli nie potrafi Pan zidentyfikować powodów nieprawidłowego funkcjonowania programu, także prosimy o kontakt, na pewno uda nam się wspólnie dociec przyczyn i rozwiązać problem.
Czekamy na wiadomość pod numerem telefonu (22) 874 41 14 lub adresem e-mail: netpanel@gemius.pl
Łączymy pozdrowienia,
Zespół netPanel
Gemius SA http://www.gemius.pl
ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa
Tel.: +4822 874-41-14
INFOLINIA: 801-800-009*
*opłata jak za jedną jednostkę taryfikacyjną wg operatora; numer infolinii niedostępny dla sieci komórkowych
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz