niedziela, 22 lutego 2009

Pauza (81)

Pauza trwała, lecz rosło we mnie  znużenie i zniecierpliwienie.
Chciałem to skończyć, ale ujęcia robiłem mimo to. Faktem jest, ze byłem nie na swoim miejscu i w niewłaściwym czasie.
Fili czekał na lekcję, coś tam przeglądał, jak zwykle.
Teraz w realu, ponad trzy tygodnie póżniej, żal mi tej okazji porozumienia się z kotkiem, ujęć mogłem zrobić dużo więcej, by spokojnie interpretować.
Przekaz kotka.
Jestem pewien, że chciał opowiedzieć swoją story.
Jak bardzo czegoś pragnie, tylko nie wie czego ?
..ale ja domyślam się.
Kotek pragnie miłości, szuka swojej kotki, tylko nie wie, ze ONE w ogóle istnieją !
..bo skąd miałby wiedzieć?
Ta bombka, była jego marzeniem, ale cóż; nie byla to zaczarowana kotka.
Potem był taki smutny.
To znowu nie to.
..
..ach Blaise Pascal, samo życie !

Brak komentarzy: