poniedziałek, 28 czerwca 2010

Dzięki Bogu, na blogu(43)

 
..stałem tak i medytowałem..
..spokojnie, to żadna zdrada..to Kościół Pojednania -poczułem obok Co- Partnera..
.."jeszcze tylko dwa ujęcia, albo trzy.."
..
.."ale już (!)"
..
..wczoraj tam znalazłem potwierdzenie Spotkania;
"Chrystus jest dla nich wszystkim. Chrystus jest tym, co ich konstytuuje...(..)..Ilekroć mówią Chrystus wypływa z ich ust. Wszystko jest Chrystusem. Oto Boże mieszkanie, Boży dom."
..
..ach Blaise Pascal - (jednak) - problem polega na tym, że nie ma problemu;
żaden Kościół nie ma jednej-jedynej słuszności; ani monopolu na drogę do Pana..jak sądzę teraz
..
.."Jest oczywiste, że jest to prawdziwy Kościół, prawdziwy wyraz Ciała Chrystusa" - taki wniosek gdzieś czytany, notowany i rozważany..
..wczoraj potwierdzony..
..śmiało (!) - dodawałem sobie otuchy w tamtym realu..
..była już; 11.32 (!)
..znów pojawił się Ptak..
"Pora, już pora"
..
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: