środa, 23 czerwca 2010

Memento(34)

 
Jutro pogrzeb.. Jana Z..- musiałem wędrować przez Pakosz-Stadion-Kadzielnię;
..Kielce stają się bajkowe; jaka szkoda..nie dla Niego - odwracałem głowę, żeby nie spojrzeć na tę feralną Halę przy Zytniej..
..postanowiłem na pogrzebie, nawiązać kontakty z niektórymi uczestnikami Walnego..
..nawet zastanawiałem się nad wizytówką..(!)
..chodzi o konkretne informacje - co-kto powiedział w tej fatalnej drugiej części Walnego; imiennie..
(byłem zbyt zajęty ujęciami)
..a następnie będziemy dochodzić dlaczego..(?)
..wtedy ustalimy, co się naprawdę wydarzyło..?
..i czy Walne było legalne po ponad półtora-godzinnej przerwie w obradach i spadku uczestników do około 60 osób..?
..
..już tutaj podaję kontakt; e-mailowy; pascal.alter@gmail.com
..lub pocztowy; Pascal Alter 25-001 Kielce 1 Box 332 ( listy, kartki - tylko zwykłe)
..
..inne pytania ustalimy jutro po pogrzebie; z kilkoma osobami rozmawiałem tel. - wielkie dzięki.
Posted by Picasa

Brak komentarzy: