wtorek, 29 czerwca 2010

Memento(35)

 
Sobota,26 czerwca 2010; 19.00,20
..
Sesja z Pastorem Michael Holcomb (USA) - tak nieoczekiwane dwie godziny wiary i entuzjazmu - nawet żarliwości (!)
..przecież powoli dobiegało ..
..
..kilka dni potem przeglądam notatki ex post, a więc - to co spamiętałem lecz już bardziej moje..
..jedno zapamiętałem; "jeśli Pan cię posłał - rób to (!) -( powtarzał , też nazajutrz, w niedzielę)
..
..generalne przesłanie Konferencji ; "Niech przyjdzie Twoje Królestwo, niech Twoja wola się wypełni" - mówi dużo;
..ale jak przebiegała cała Konferencja?
..jeśli nawet ostatniej III części - na którą trafiłem..jakby po drodze..
..(a szedłem do pomnika Patrona Głównej..)
..nie mogę odnotować; powiedział tak, czy inaczej?
..
..zapamiętać można sporo zwrotów; ale relacja tego wystąpienia pełnego emocji(!)
..jest niemożliwa z pamięci..(!)
..dlaczego?
..
..ujęcia(!) - oto winny - też zapis , ale cóż; nawet tutaj kolejny problem;
..które można uratować na blogu?
..
..bardzo mało; z soboty - 4-6, z niedzieli podobnie; (do 10)
..
.."ale będę robił swoje"- postanawiam uroczyście i pocieszam
..
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: