poniedziałek, 11 czerwca 2012

Karowa - Art Konsultant

16:25 Patrzałem na pięknie odnowioną Karową. Bardzo korciło, żeby zajrzeć do Instytutu Socjologii - zobaczyć choć drzwi sali wykładowej gdzie mieliśmy wiosną 1989 zajęcia z Panem dr hab.Michałem Kuleszą.. (systemy administracji rozwiniętych krajów kapitalistycznych) 16:26 Można też było zajrzeć do DSH - obejrzeć wystawę fotografii Karola Beyera.. 16:27 16:28 16:29 Spacer nad Wisłę? Tam na dole pełno Policji. (tutaj też) Jak przeszedłbym z dużym aparatem w ręku? (na domiar z lampą) Turysta. 16:30 Stałem niezdecydowany. Lecz nie sam (!) Nieznajomy spytał czy może jakoś pomóc - tak zaczęliśmy rozmowę. Opowiedziałem o moim sentymencie do Karowej, do Instytutu, a teraz ta wystawa w DSH. Widać budziłem zaufanie; Pan Adam K..zaprosił mnie do swego "biura.."(jak nazwał) aby pokazać jakieś eksponaty..(!) .. 16:37 Pan Adam Konopacki okazał się ekspertem dzieł sztuki i był bardzo uprzejmy. Faktycznie pokazywał jakiś eksponat - wtedy przyznałem, że piękny odlew (!) - co okazało się gafą.. Przyznałem też po co jestem w Stolicy. Śmialiśmy się, było fajnie. .. Okazało się, że prowadzi (wraz z Bratem) tutaj pracownię - firmę Agencja Art Konsultant. .. Za uprzejmą zgodą zrobiłem kilka ujęć (nie eksponatów!) naprawdę artystów (!). .. 16:40 Wyszedłem (trochę) oszołomiony wrażeniami. Patrzałem z respektem na szyldy.. Lecz - co dalej? (post roboczy)

Brak komentarzy: