środa, 13 czerwca 2012

Karowa - Irina

16:43 DSH czy Instytut UW? Niestety - innym razem. Pozostał najwyżej kwadrans.. 16:44 16:45 16:46 Pytam o zgodę bardzo fajną dziewczynę - i przysiadam się dla notatki. Trochę się rozglądam. Czuję, że Nieznajoma jest z daleka. 16:49 Pani Irina jest z Kijowa. Kilka dni już w Warszawie. Bardzo się podoba tutaj. Mówię, że też przyjechałem i po co..śmieje się.. (bez słów rozumiem więcej) 16:52 Jednak chwilkę rozmawiamy. Proszę o zgodę na parę ujęć.. Pani Irina znów się śmieje.. (.."zaczem..?") Trochę żartuję ; pamiątka i wręczam wizytówkę..bloga. 16:53 Pani Irino, wielkie dzięki za miłą rozmowę. Pozdrowienia! 16:54 Oglądam się. Jaka fajna dziewczyna..- może też na blogu? (śmiała się tylko jak spytałem.."niczewo") Żegnaj Irino! 16:55 16:56 W tamtej minucie poczułem się blisko Karola Beyera - nawet widziałem jak dzwiga tamte aparaty (!) Pewnie czuł podobnie. .. Robiłby teraz to samo; inaczej, ale tak samo. (jestem pewien)

Brak komentarzy: