niedziela, 17 listopada 2013

Fwd: Uważam Rze miesięcznikiem / Komisja Europejska zezwala na łączność 3G i 4G w samolotach



---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, Nov 18, 2013 at 6:28 AM
Subject: Uważam Rze miesięcznikiem / Komisja Europejska zezwala na łączność 3G i 4G w samolotach
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 18 Listopada 2013  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Trzy polskie produkcje wiosną w TV Puls. Będzie nowy program Cejrowskiego

TV Puls chce wiosną 2014 roku umieścić w ramówce trzy duże polskie produkcje - poinformował Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. Stacja pracuje m.in. nad nowym formatem dla Wojciecha Cejrowskiego. więcej

 
Twitter wyprzedzi reklamowo Facebooka? ,,Najważniejszy jest czas reakcji"

- Twitter to w tej chwili jedna z najsilniejszych platform komunikacyjnych w nowych mediach, ale promując się na niej, trzeba stosować zupełnie inne zasady niż na Facebooku - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grupa Nokaut z 300 tys. zł straty przez zmiany w Google. Będą dalsze zwolnienia i inwestor

W trzech kwartałach br. Grupa Nokaut zanotowała 8,55 mln zł wpływów ze sprzedaży i 64 tys. zł straty netto, a w samym III kwartale - aż 297 tys. zł straty. Mocno wzrosły wydatki firmy na reklamy w Google i wynagrodzenia. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Badań i Analiz

Bonnier Business Polska poszukuje osoby na stanowisko Dziennikarz pb.pl

smARTcat poszukuje osoby na stanowisko
Account Executive

CCC poszukuje osoby na stanowisko GRAFIK

Rochstar poszukuje WYDAWCA PROGRAMU LIVE

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży reklamy w internecie

Polski Związek Tenisowy poszukuje PR MANAGER

Viacom International Media Networks poszukuje osoby na stanowisko ACCOUNT MANAGER

TVN Media poszukuje na stanowisko Specjalista ds. Strategii Produktu Reklamowego - Strateg

Telewizja Polska S.A. poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. sprzedaży / Doradca Klienta

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
,,Fakt" liderem czytelnictwa wśród dzienników. ,,Super Express" wyprzedził ,,Metro"

W okresie od kwietnia do września 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na trzecie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General. więcej

 
Gdańsk walczy z chaosem reklamowym

W Gdańsku zaczęła się likwidacja reklam umieszczonych niezgodnie z regulacjami, które wydał ostatnio prezydenta miasta. W ostatnich dniach zniknęły m.in. wielkoformatowe reklamy zlokalizowane w północnej części wysepki we Wrzeszczu. więcej

 
Robert Lewandowski i Play z 2 mln fanów (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a)

W październku facebookowym fanpage Roberta Lewandowskiego przekroczył poziom 2 mln użytkowników, a twitterowe konto Wojciecha Szczęsnego - 600 tys. followersów. Zestawienia najpopularniejszych polskich firm, marek i osób na Facebooku, Twitterze i YouTubie - w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Uważam Rze" staje się miesięcznikiem

Od 25 listopada br. tygodnik „Uważam Rze” (Grupa Gremi) będzie wydawany jako miesięcznik. W nowym cyklu wydawniczym pismo ma stać się rentowne. więcej

Zygmunt Solorz-Żak łączy biznesy. Cyfrowy Polsat kupuje Polkomtel

Cyfrowy Polsat zawarł umowę przejęcia większościowego pakietu (83,8% akcji) w spółce w całości kontrolującej Polkomtel, operatora sieci komórkowej Plus. Dzięki transakcji powstanie wiodąca grupa medialno-telekomunikacyjna w tej części Europy. więcej

1,2 mld zł na polską e-reklamę, mobile i social media mocno w górę
Eska i RMF Maxxx ostro w dół, rekordowy wzrost Radia Plus - słaby wynik ZET Gold
 
   
 
 
Telewizja  
 
Trzy polskie produkcje wiosną w TV Puls. Będzie nowy program Cejrowskiego

TV Puls chce wiosną 2014 roku umieścić w ramówce trzy duże polskie produkcje - poinformował Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. Stacja pracuje m.in. nad nowym formatem dla Wojciecha Cejrowskiego. więcej

 
,,Kawa na ławę" liderem cotygodniowych programów publicystycznych

Wśród programów publicystycznych, nadawanych raz w tygodniu w stacjach newsowych, największą popularnością cieszą się audycje kanału TVN24 - na czele z magazynem „Kawa na ławę” - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Cyfrowy Polsat z większą pojemnością na satelicie. Będą nowe kanały w HD

Cyfrowy Polsat podpisał długoterminowe umowy ze spółką Eutelsat Communications dotyczące najmu nowej pojemności na satelicie Hot Bird oraz przedłużenia najmu transponderów dotychczas wykorzystywanych przez platformę. więcej

 
Kino Polska TV ze wzrostem przychodów. Spadł zysk netto

Spółka Kino Polska TV, nadawca m.in. kanałów Kino Polska i Kino Polska Muzyka, zanotowała w III kwartale br. wzrost przychodów, ale spadł jej zysk netto. Firma pracuje nad stacją Stopklatka TV, która ma ruszyć wiosną 2014 roku. więcej

 
Cennik reklamowy TVP: drożeje ,,M jak miłość", tańszy Sylwester

W grudniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o 0,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami” a serwisem sportowym w TVP1. więcej

 
"Męska Rzecz" TVN Turbo po raz siódmy. Szulim i Prokop gospodarzami gali

Kanał TVN Turbo organizuje siódmą edycję plebiscytu “Męska Rzecz” na najlepsze produkty przeznaczone dla mężczyzn. Ogłoszenie zwycięzców nastąpi w połowie grudnia podczas gali, którą poprowadzą Agnieszka Szulim i Marcin Prokop. więcej

 
ATM Grupa na mocnym plusie - 89,8 mln zł wpływów i 6,9 mln zł zysku

W pierwszych trzech kwartałach br. ATM Grupa zwiększyła przychody i odnotowała zysk netto, podczas gdy rok wcześniej była na minusie. Wzrosły wpływy z nadawania kanału ATM Rozrywka, wynajmu studia i realizacji efektów specjalnych. więcej

 
Marcin Kolczyński kończy współpracę z Telewizją Puls

Marcin Kolczyński, od marca br. producent w Telewizji Puls, zakończył współpracę ze stacją. więcej

 
Multimedia Polska uruchomi własną telefonię komórkową na sieci Polkomtela

Operator kablowy Multimedia Polska wprowadzi na rynek własną telefonię komórkową, opartą na sieci Polkomtela. Start usługi jeszcze w tym roku. więcej

 
Trigon doradcą Cyfrowego Polsatu przy zakupie Polkomtela

Dom maklerski Trigon został wyłącznym doradcą finansowym Cyfrowego Polsatu przy transakcji nabycia grupy Metelem, spółki kontrolującej 100 proc. akcji operatora Polkomtel. więcej

 
TVP1 w ramach Teatru Telewizji na żywo pokaże spektakl ,,Dawne grzechy"

Telewizja Polska w ramach Teatru Telewizji na żywo pokaże spektakl „Dawne grzechy”. Sztuka nawiązuje do legendarnego teatru sensacji „Kobra”. więcej

 
"Zbliżenia" TVP Bydgoszcz najlepszym lokalnym serwisem Telewizji Polskiej

20. Przegląd i Konkurs Dziennikarski Ośrodków Regionalnych TVP został rozstrzygnięty. Nagrodę Grand Prix za „Najlepszy program informacyjny” otrzymał zespół programu „Zbliżenia” z TVP Bydgoszcz. więcej

 
 
Radio  
 
Agora: tylko kina w górę, radio 10 proc. w dół

Kina to jedyny sektor działalności Agory, w którym firma w trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów. Wpływy jej segmentu radiowego zmalały o 10,2 proc., outdoorowego - o 4,6 proc., a internetowego - o 1,6 proc. więcej

 
RMF FM i Trójka tracą w Trójmieście, Radio Plus Gdańsk tuż za podium

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od sierpnia do października 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście. więcej

 
Do jakich słuchaczy dociera Radio Plus?

Radio Plus ma względnie wysoki zasięg wśród słuchaczy z wysokimi dochodami w gospodarstwie domowym, osób z wykształceniem podstawowym i zasadniczym zawodowym oraz w wieku od 25 do 39 lat - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Szymon Majewski wkręcił TV Republikę ws. szalika z Marszu Niepodległości (posłuchaj)

W porannym programie Radia Eska Szymon Majewski zadzwonił do TV Republiki, podając się za właściciela szalika, o którym w emocjonalnej relacji z Marszu Niepodległości mówił reporter stacji Bartłomiej Maślankiewicz. Żartobliwa prowokacja okazała się skuteczna. więcej

 
Reklama  
 
Gdańsk walczy z chaosem reklamowym

W Gdańsku zaczęła się likwidacja reklam umieszczonych niezgodnie z regulacjami, które wydał ostatnio prezydenta miasta. W ostatnich dniach zniknęły m.in. wielkoformatowe reklamy zlokalizowane w północnej części wysepki we Wrzeszczu. więcej

 
,,The Power of Eastern Europe" - Lubelskie reklamuje się w CNN (wideo)

Startuje kampania reklamowa województwa lubelskiego skierowana do zagranicznych inwestorów. Akcja, pod hasłem The Power of Eastern Europe, przez trzy tygodnie będzie prowadzona w CNN. Jej budżet wynosi 150 tys. dolarów. więcej

 
Cennik reklamowy TVP: drożeje ,,M jak miłość", tańszy Sylwester

W grudniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej spoty są średnio o 0,5 proc. tańsze niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy serialu „M jak miłość” w TVP2 oraz między „Wiadomościami” a serwisem sportowym w TVP1. więcej

 
Eura7 tworzy agencję reklamową Abanana

Agencja interaktywna Eura7 uruchomiła agencję Abanana oferującą kompleksowe usługi reklamowe. W nowej firmie jest zatrudnionych kilkanaście osób, m.in. byli pracownicy agencji Chariot i OX Media. więcej

 
AMS z ofertą autobusową Busback

AMS (należąca do Agory) wprowadziła ofertę Busback obejmującą reklamy na autobusach komunikacji miejskiej. Firma zapewnia klientom pomiar zasięgu kampanii i bezpłatny druk odblaskowy. więcej

 
wPolityce.pl i inne serwisy Fratrii w sieci PixAd

Należące do spółki Fratria serwisy wPolityce.pl, wSieci.pl, wGospodarce.pl, wSumie.pl i wNas.pl dołączyły do sieci reklamowej PixAd. Ma ona wyłączność sieciową na sprzedaż reklam w tych witrynach. więcej

 
Play reklamuje świąteczne smartfony dla firm (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa Play dla Firm. Akcję, prezentującą dostępne w tej ofercie smartfony, przygotowały firmy Grandes Kochonos, Film It, K2, Plej i Mediacom Warszawa. więcej

 
Magnesowa mapa Polski w kampanii Danonków (wideo)

Ruszyła promocja serków Danonki (Danone Polska), w ramach której do ich opakowań są dołączone magnesy z mapą Polski. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Kid & Young i Mediacom Warszawa. więcej

 
Świąteczny rap Serca i Rozumu reklamuje FunPack HD w Orange (wideo)

Startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa FunPacku HD w Orange z udziałem Serca i Rozumu. Akcję przygotowały firmy Publicis, Human Ark i MEC. więcej

 
Krzysztof ,,Diablo" Włodarczyk reklamuje piwo Wojak (wideo)

Pod hasłem „Diablo uczciwe piwo” rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Wojak (Kompania Piwowarska) z udziałem boksera Krzysztofa „Diablo” Włodarczyka. Akcję przygotowały firmy GPD Advertising, Sieberthead, MEC i Alert Media Communications. więcej

 
ITI Cinema zmienia nazwę na Vue Movie Distribution

ITI Cinema, związana z siecią Multikino firma zajmująca się dystrybucją filmów, będzie działać pod nazwą Vue Movie Distribution wskazującą na nowego właściciela spółki - Vue-Entertainment, który kupił ją od Grupy ITI. więcej

 
,,Przyjemność jest prezentem" w promocji Nespresso

Rozpoczęła się zimowa promocja ekspresów kawowych Nespresso. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Przyjemność jest prezentem”, wspiera kampania reklamowa przygotowana przez firmy MRM Paris i MEC. więcej

 
Philips ma nowe logo i hasło reklamowe (wideo)

Koncern elektroniczny Philips zyskał zmodyfikowany logotyp i nowe hasło reklamowe: „Innovation and you”. Zmiany w identyfikacji firmy przygotowały agencje Ogilvy & Mather oraz Interbrand. więcej

 
Prasa  
 
,,Fakt" liderem czytelnictwa wśród dzienników. ,,Super Express" wyprzedził ,,Metro"

W okresie od kwietnia do września 2013 roku pozycję lidera czytelnictwa dzienników w Polsce zajął „Fakt”. Na trzecie miejsce awansował „Super Express”, który wyprzedził „Metro” - wynika z badania PBC General. więcej

 
Reklamy w ,,Gazecie Wyborczej" i magazyny Agory o ponad 30 proc w dół

W pierwszych trzech kwartałach br. wpływy reklamowe „Gazety Wyborczej” zmalały w skali roku o 31,3 proc., a ze sprzedaży dziennika - tylko o 6,1 proc. Natomiast w segmencie magazynów Agory zarówno przychody reklamowe, jak i ze sprzedaży spadły o ok. 30 proc. więcej

 
Margaret Ann Dowling dyrektorem regionalnym Burdy na Polskę i Czechy

Grupa Burda International tworzy stanowisko dyrektora regionalnego na Polskę i Czechy. Funkcję tę z początkiem 2014 roku obejmie Margaret Ann Dowling. więcej

 
Agora: tylko kina w górę, radio 10 proc. w dół

Kina to jedyny sektor działalności Agory, w którym firma w trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów. Wpływy jej segmentu radiowego zmalały o 10,2 proc., outdoorowego - o 4,6 proc., a internetowego - o 1,6 proc. więcej

 
,,Uważam Rze" staje się miesięcznikiem

Od 25 listopada br. tygodnik „Uważam Rze” (Grupa Gremi) będzie wydawany jako miesięcznik. W nowym cyklu wydawniczym pismo ma stać się rentowne. więcej

 
Monika Pietrasińska na okładce "CKM", Natalia Siwiec w kalendarzu Agito.pl

Do sprzedaży trafił grudniowy numer miesięcznika “CKM” (Marquard Media Polska). Na jego okładce znalazła się Monika Pietrasińska, zaś do wydania dołączono kalendarz z Natalią Siwiec. więcej

 
Magazyn ,,SlowLife Food & Garden" z nowym naczelnym i ambasadorem

Maciej Roik został nowym redaktorem naczelnym dwumiesięcznika „SlowLife Food & Garden” (Top Media & Publishing House). Od najnowszego numeru magazyn co miesiąc będzie przyznawać tytuł Ambasadora Slow Life. więcej

 
Maria Wysocka odchodzi z Grupy Gremi

Maria Wysocka, do niedawna wiceprezes spółki Gremi Media, rozstaje się z Grupą Gremi - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,CD Action" umacnia się na czele pism komputerowych, ,,Komputer Świat" z największym spadkiem

W sierpniu br. na pozycji lidera wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych umocnił się „CD Action”, który zanotował jedyny wzrost sprzedaży ogółem w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat”. więcej

 
Internet  
 
Twitter wyprzedzi reklamowo Facebooka? ,,Najważniejszy jest czas reakcji"

- Twitter to w tej chwili jedna z najsilniejszych platform komunikacyjnych w nowych mediach, ale promując się na niej, trzeba stosować zupełnie inne zasady niż na Facebooku - komentują eksperci pytani przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grupa Nokaut z 300 tys. zł straty przez zmiany w Google. Będą dalsze zwolnienia i inwestor

W trzech kwartałach br. Grupa Nokaut zanotowała 8,55 mln zł wpływów ze sprzedaży i 64 tys. zł straty netto, a w samym III kwartale - aż 297 tys. zł straty. Mocno wzrosły wydatki firmy na reklamy w Google i wynagrodzenia. więcej

 
Robert Lewandowski i Play z 2 mln fanów (raport z Facebooka, Twittera i YouTube'a)

W październku facebookowym fanpage Roberta Lewandowskiego przekroczył poziom 2 mln użytkowników, a twitterowe konto Wojciecha Szczęsnego - 600 tys. followersów. Zestawienia najpopularniejszych polskich firm, marek i osób na Facebooku, Twitterze i YouTubie - w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Grupa K2 z mniejszymi wpływami i 1,6 mln zł straty

W pierwszych trzech kwartałach br. Grupa K2 Internet zanotowała 39,78 mln zł przychodów ze sprzedaży, o 4 proc. mniej niż rok wcześniej. Wynik netto spółki to 1,64 mln zł straty. więcej

 
Agora: tylko kina w górę, radio 10 proc. w dół

Kina to jedyny sektor działalności Agory, w którym firma w trzech kwartałach br. zanotowała wzrost przychodów. Wpływy jej segmentu radiowego zmalały o 10,2 proc., outdoorowego - o 4,6 proc., a internetowego - o 1,6 proc. więcej

 
8 na 10 europejskich internautów czyta newsy online, Polacy w czołówce

80,2 proc. internautów z Europy odwiedza serwisy informacyjne - wynika z danych firmy badawczej comScore. więcej

 
TechnoAd Network z pakietami Bizz, Kobieta i Facet

W TechnoAd Network, sieci reklamowej obejmującej mobilne serwisy i aplikacje Grupy Interia.pl, wyodrębniono trzy nowe pakiety: Techno Bizz, Techno Kobieta i Techno Facet. więcej

 
Rośnie rynek reklamy w internecie. "Dynamicznie rozwija się wideo i reklama mobilna"

Rynek reklamy w Polsce kurczy się. Firmy tną wydatki na reklamę w telewizji, prasie i radiu. Z danych  ZenithOptimedia Group wynika, że w tym roku będą mniejsze od 4 do 25 proc. Wyjątkiem jest segment reklamy internetowej. Jego wartość może być ok. 7 proc. wyższa niż przed rokiem. więcej

 
UOKiK kontra Leroy Merlin Polska. Chce zmian w regulaminie sklepu internetowego

Można zwracać produkty kompletne, nieuszkodzone, nieużywane - to wprowadzające w błąd postanowienie było stosowane przez Leroy Merlin Polska w regulaminie sklepu internetowego - uznał UOKiK. Przedsiębiorca zobowiązał się do zmiany warunku, dlatego uniknął kary finansowej. więcej

 
Public Relations  
 
Joanna Napieraj-Berlińska rzecznikiem Manufaktury
 
Alina Stahl odpowiada za komunikację Casus Finanse
 
Technologie  
 
Komisja Europejska zezwala na łączność 3G i 4G w samolotach
 
Nvidia wprowadza na rynek tablet EVGA Tegra Note 7
 
Smartfon Jolla z Sailfish OS zadebiutuje pod koniec listopada
 
SMT: w III kw. przychód, zysk i EBITDA w górę
 
Play reklamuje świąteczne smartfony dla firm (wideo)
 
Obrazy Androida 4.4 KitKat już dostępne dla Nexusów
 
Flipboard w wersji na Windows 8/RT
 
Asus zapowiada Chromebooka za 249 dolarów
 
Multimedia Polska uruchomi własną telefonię komórkową na sieci Polkomtela
 
W Plus Mix pojawiła się ,,Oferta elastyczna"
 
Gospodarka  
 
Coraz większa popularność funduszy akcji, tylko w październiku wpłacono 920 mln zł
 
Dobra kondycja polskie gospodarki, nie idzie z wyniki giełdowych spółek
 
Mniej pieniędzy na drogi, firmom budowlanym grozi kolejna fala upadłości
 
 
Kultura/Rozrywka  
 
ITI Cinema zmienia nazwę na Vue Movie Distribution
 
Płyta "Violetta: Hoy Somos Mas" podbiła serca Polaków
 
Powstanie serial "Jak poznałam waszego tatę" ("How I Met Your Dad")
 
Open'er Festival 2014 od 2 do 5 lipca. Znamy ceny biletów
 
 
Blog  
 
Złota Piłka i zegarek Nowaka - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Shanie za 5 baniek, czyli luxury uncovered. - Ewaryst Fedorowicz
 
Ryba śmierdzi z kosmosu, czyli błędy w targetowaniu (i inne drobiazgi) - Zbigniew Brzeziński
 
Promocja w Airlines Wyobraźnia - lecę! - Ewa Derlatka
 
Grzech - Monika Klama
 
Nasz gość  
 
Witold Kempa: Przyszłość rynku reklamowego to połączenie światów online i offline

- Polski rynek reklamowy się integruje. Uważam, że silniejsze podmioty będą budowały pod swoimi sztandarami kompetencje podmiotów słabszych - mówi nam Witold Kempa, szef firmy Netizens. więcej

 
Andrzej Siezieniewski: Cyfryzacja to najważniejszy projekt Polskiego Radia
 
Aleksander Śmigielski: W przyszłości trzeba będzie się tak reklamować, aby sprzedawać
 
Kwestionariusz  
 
Anna Pańczyk: Moje hobby to życie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Anna Pańczyk, prezes agencji reklamowej Change Integrated. więcej

 
Diana Rudnik: szefem jestem tylko w domu
 
Magdalena Szmidt: niezastąpiony gadżet to zespół neuronów
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl


 
  RSS

© Copyright 2001-2013 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: