czwartek, 11 grudnia 2014

Fwd: Koniec Secret Service / Trójka z najgorszym wynikiem od lat / Wartość polskich e-reklam wideo przekroczy 200 mln zł


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Thu, Dec 11, 2014 at 8:03 AM
Subject: Koniec Secret Service / Trójka z najgorszym wynikiem od lat / Wartość polskich e-reklam wideo przekroczy 200 mln zł
To: pascal.alter@gmail.com

  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Czwartek, 11 Grudnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
,,Secret Service" znika z rynku przez spór wydawcy i właściciela tytułu

Po wydaniu dwóch pierwszych numerów dwumiesięcznik „Secret Service" przestanie się ukazywać, przyczyną spór pomiędzy wydawcą a właścicielem praw do tytułu. więcej

 
Koniec serialu ,,Moda na sukces" w TVP. Ostatnio 490 tys. widzów, 17 lat temu ... 5 mln

„Modę na sukces", której emisję TVP1 zakończyła we wtorek, śledziło w tym roku tylko 490 tys. osób, czyli około co dziesiąty widz serialu z 1997 roku. Oglądalność telenoweli mocno spadła, gdy Jedynka przeniosła na kilka miesięcy jej emisję na poranek. więcej

 
Trójka z najgorszym wynikiem od lat. Spadki RMF FM i Radia ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada 2014 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś Trójka zanotowała najgorszy wynik od lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

agencja reklamowa BARDZO poszukuje osoby na stanowisko Team Kreatywny

Polsat Media Biuro Reklamy poszukuje osoby na stanowisko specjalista ds. projektów specjalnych

Murator poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds sprzedaży reklamy on-line

GoldenSubmarine poszukuje Community Manager

RMF FM poszukuje osoby na stanowisko Reporter

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser Finance

Polsat Media poszukuje Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych Radio

Polsat Media poszukuje Specjalista ds. Planowania Kampanii Reklamowych Online

Grupa Medialna poszukuje Product Manager VOD

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

Firma Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Tusk biedakiem, Pinokiem i księdzem, Kaczyńskim świrem i liliputem, Sikorski kozłem (jak tygodniki opinii karykaturują polityków)

Donald Tusk i Jarosław Kaczyński to polscy politycy najczęściej karykaturowani na okładkach czołowych tygodników opinii. Pierwszego częściej krytykują w ten sposób „W Sieci", „Do Rzeczy" i „Gazeta Polska", drugiego - „Newsweek" i „Polityka", a od „Wprost" dostaje się obu. więcej

 
Nike podwójnym zwycięzcą rankingu najpopularniejszych reklam na YouTubie w 2014 r. (Top 10)

Dwa spoty firmy Nike związane z mistrzostwami świata w Brazylii okazały się najchętniej oglądanymi reklamami na YouTubie w 2014 r. Trzy czwarte klipów z pierwszej dziesiątki jest związanych z największymi imprezami sportowymi. więcej

 
W 2014 r. wartość polskich e-reklam wideo przekroczy 200 mln zł

W 2014 roku wydatki na reklamy wideo w polskim internecie wzrosną o 8 proc. rok do roku, a baza treści w serwisach VoD przekroczy pół miliona różnego rodzaju materiałów - wynika z raportu IAB Polska. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Google: połowa reklam w internecie nie jest zauważana przez odbiorców

Ponad 50 proc. banerów reklamowych osadzonych na internetowych witrynach nie jest oglądana przez użytkowników - wynika z badań viewability Google'a. - Faktyczna zauważalność reklam to jeden z ważniejszych nowych elementów związanych z pomiarem i oceną efektywności kampanii - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci z agencji e-marketingowych. więcej

Polski rynek reklamowy wzrośnie o 3,1 proc. Internet najbardziej w górę, prasa na dużym minusie (raport)

Wartość polskiego rynku reklamowego w br. zwiększy się o 2,4 proc., a w przyszłym o 3,1 proc. - prognozuje ZenithOptimedia Group. W skali globalnej te wzrosty wyniosą 5,1 i 4,9 proc. Najwięcej zyska reklamowo internet, swoją pozycję obroni telewizja, a największe spadki nastąpią w prasie. więcej

Allegro z GG i Wikipedia w dół, Interia wyprzedziła Gazetę.pl (Megapanel z października)
2015 rokiem prawdziwego mobile'u i content marketingu (prognozy)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Koniec serialu ,,Moda na sukces" w TVP. Ostatnio 490 tys. widzów, 17 lat temu ... 5 mln

„Modę na sukces", której emisję TVP1 zakończyła we wtorek, śledziło w tym roku tylko 490 tys. osób, czyli około co dziesiąty widz serialu z 1997 roku. Oglądalność telenoweli mocno spadła, gdy Jedynka przeniosła na kilka miesięcy jej emisję na poranek. więcej

 
,,Taniec z Gwiazdami" liderem widowisk rozrywkowych jesieni. Z reklam najwięcej zarobił ,,Mam talent!"

Emitowany w Polsacie „Taniec z Gwiazdami" był najpopularniejszym widowiskiem rozrywkowym w jesiennej ramówce. Z kolei najwięcej widzów z grupy komercyjnej jak i reklam przyciągnął „Mam talent!" TVN. więcej

 
,,Krew z krwi 2" wiosną w TVP2. Reżyseruje Jan Komasa

Wiosną 2015 roku w telewizyjnej Dwójce pojawi się drugi sezon serialu sensacyjnego „Krew z krwi". Zdjęcia do 10 nowych odcinków produkcji z Agatą Kuleszą ruszyły w połowie listopada tego roku. Za ich reżyserię odpowiada Jan Komasa. więcej

 
TVP rozpisuje przetarg na obsługę mediową 12,5 mln zł budżetu

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na planowanie i zakup mediów. Wybrany w nim dom mediowy zajmie się obsługą budżetu, którego wartość oszacowano na blisko 12,5 mln zł netto. więcej

 
,,Policjantki i policjanci" hitem TV4. Serial pokonał TVP2 w grupie komercyjnej

Pierwszy sezon serialu paradokumentalnego „Policjantki i policjanci" oglądało średnio 817 tys. widzów. TV4 w czasie emisji produkcji miała więcej widzów niż jej konkurenci, a w grupie komercyjnej pokonała nawet Dwójkę. więcej

 
Serwis VoD od HBO z MLB Advanced, start w kwietniu

Stacja HBO do budowy nowego serwisu streamingowego nie użyje własnej technologii, ale rozwiązań firmy MLB Advanced. W związku z tym ze stanowiska odchodzi Otto Berkes, dyrektor pionu technologicznego HBO. więcej

 
KRRiT przedłużyła koncesję dla TVP Kultura do 2025 r.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała Telewizji Polskiej koncesję na nadawanie programu TVP Kultura przez kolejne 10 lat. więcej

 
Vectra przegrała w sądzie z UKE. Zapłaci 200 tys. zł kary

Sąd Apelacyjny w Warszawie oddalił apelację sieci kablowej Vectra od wyroku warszawskiego Sądu Okręgowego w sprawie nałożonej w 2011 roku przez Urząd Komunikacji Elektronicznej kary 200 tys. zł. Wyrok jest prawomocny. więcej

 
 
Radio  
 
Trójka z najgorszym wynikiem od lat. Spadki RMF FM i Radia ZET

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w okresie od września do listopada 2014 roku należała do RMF FM. Największym wzrostem pochwalić się mogło VOX FM, zaś Trójka zanotowała najgorszy wynik od lat - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Maryja ukarane przez KRRiT. Ojciec Rydzyk zachęcał do kupowania reklam w TV Trwam

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji nałożyła na Warszawską Prowincję Redemptorystów - nadawcę Radia Maryja - karę w wysokości 1 000 zł. Stacja została ukarana za emisję ukrytego przekazu handlowego. więcej

 
Ogromny spadek Radia Plus. Tracą też Złote Przeboje i Radio ZET Gold

Na pozycji lidera słuchalności wśród sieci radiowych w Polsce w okresie od września do listopada 2014 roku umocniło się Radio Eska, która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciło Radio Plus - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Wawa rozpoczyna nadawanie w Nowym Sączu

W czwartek 10 grudnia br. w Nowym Sączu i okolicach zacznie nadawać Radio Wawa (Grupa Radiowa Time). Stacja będzie dostępna tam na częstotliwości 92,4 MHz. więcej

 
Reklama  
 
TVP rozpisuje przetarg na obsługę mediową 12,5 mln zł budżetu

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na planowanie i zakup mediów. Wybrany w nim dom mediowy zajmie się obsługą budżetu, którego wartość oszacowano na blisko 12,5 mln zł netto. więcej

 
,,Zakochaj się w Warszawie na Święta" - iluminacje reklamują stolicę w całej Polsce (wideo)

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa zachęcająca do odwiedzenia świątecznych iluminacji na ulicach Warszawy. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zakochaj się w Warszawie na Święta", przygotowały firmy Allegro i Tyrka Studio. więcej

 
Rysunki Henryka Sawki promują szybką terapię onkologiczną (wideo)

Wystartowała kampania informacyjno-edukacyjna Ministerstwa Zdrowia promująca pakiet onkologiczny, który wejdzie w życie z początkiem 2015 roku. Akcję, wykorzystującą rysunki Henryka Sawki, prowadzi w internecie agencja Five Media. więcej

 
WARC obniża prognozę wzrostu rynku reklamowego do 4,8 proc., ostro w dół Rosja

Światowe Stowarzyszenie Badań nad Reklamą WARC obniża o pół punktu procentowego prognozy tempa wzrostu światowego rynku reklamy w 2015 roku. Znacznie bardziej spadł prognozowany wzrost branży w Rosji. więcej

 
Maciej Ładwiński: z Van Pur do Perła - Browary Lubelskie

Maciej Ładwiński objął funkcję dyrektora ds. marketingu w firmie Perła - Browary Lubelskie. Wcześniej pracował m.in. w browarach Van Pur i Royal Unibrew Polska. więcej

 
Kucharz Tomasz Woźniak reklamuje marynaty Krakus (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania reklamowa marynat marki Krakus (produkowanych przez Animex) z udziałem kucharza Tomasza Woźniaka. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis Poland, Digital Wonderland, Papaya Films i MEC. więcej

 
Brand Extension obsłuży mediowo Benecol

Dom mediowy Brand Extension wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla marki Benecol, należącej do Raisio. więcej

 
Grupa Eskadra przygotuje kampanię dla resortu infrastruktury

Grupa Eskadra wygrała przetarg Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju i na jego zlecenie przygotuje kampanię promującą źródła informacji o funduszach europejskich. więcej

 
BrainJuice Group z nową agencją dla deweloperów

W strukturze grupy BrainJuice Group uruchomiono agencję marketingu internetowego BrainJuice RED. Specjalizuje się ona w obsłudze klientów z branży nieruchomości. więcej

 
Mind Progress Group kolejny rok dla CH Europa Centralna

Śląskie centrum handlowe Europa Centralna przedłużyło o kolejny rok współpracę z agencją marketingu zintegrowanego Mind Progress Group. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Są ludzie, po których znika ślad. Pomyśl o tym Volkswagen : Any weight Volkswagen: Any business. Club Mahindra: Talking bag Alpina: No more splash. No more stain.
 
Prasa  
 
,,Secret Service" znika z rynku przez spór wydawcy i właściciela tytułu

Po wydaniu dwóch pierwszych numerów dwumiesięcznik „Secret Service" przestanie się ukazywać, przyczyną spór pomiędzy wydawcą a właścicielem praw do tytułu. więcej

 
Tusk biedakiem, Pinokiem i księdzem, Kaczyńskim świrem i liliputem, Sikorski kozłem (jak tygodniki opinii karykaturują polityków)

Donald Tusk i Jarosław Kaczyński to polscy politycy najczęściej karykaturowani na okładkach czołowych tygodników opinii. Pierwszego częściej krytykują w ten sposób „W Sieci", „Do Rzeczy" i „Gazeta Polska", drugiego - „Newsweek" i „Polityka", a od „Wprost" dostaje się obu. więcej

 
,,Men's Health" na czele pism męskich (dane za 2014 rok)

W pierwszych trzech kwartałach 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men's Health", który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM". więcej

 
,,Magiczne historie" - nowy miesięcznik o magii i ezoteryce

W czwartek 11 grudnia br. na rynku zadebiutuje nowy miesięcznik „Magiczne Historie" poświęcony magii i ezoteryce. Będzie on wydawany przez spółkę Phoenix Press należącą do Grupy Bauer. więcej

 
,,Polityka" za okładkę Kaczyńskim-Jaruzelskim porównywana do ,,Uważam Rze" i ,,W Sieci"

Wielu dziennikarzy, zwłaszcza z pism prawicowo-konserwatywnych, skrytykowało okładkę nowego wydania „Polityki" pokazującą Jarosława Kaczyńskiego wystylizowanego na Wojciecha Jaruzelskiego. Niektórzy przypomnieli, że podobne motywy wcześniej znalazły się na okładkach „Uważam Rze" i „W Sieci". więcej

 
Micklethwait zamiast Winklera naczelnym Bloomberg News

Matthew Winkler, redaktor naczelny Bloomberg News, odchodzi na emeryturę. Zastąpi go John Micklethwait, były naczelny „The Economist". więcej

 
Jedynki  
 
 
Chwila na Relaks - 2014-12-11 MaleMEN Magazine - 2014-12-11 Twój Styl - 2014-12-11 Pride - 2014-12-10 VOGUE - 2014-12-10
 
Internet  
 
Nike podwójnym zwycięzcą rankingu najpopularniejszych reklam na YouTubie w 2014 r. (Top 10)

Dwa spoty firmy Nike związane z mistrzostwami świata w Brazylii okazały się najchętniej oglądanymi reklamami na YouTubie w 2014 r. Trzy czwarte klipów z pierwszej dziesiątki jest związanych z największymi imprezami sportowymi. więcej

 
W 2014 r. wartość polskich e-reklam wideo przekroczy 200 mln zł

W 2014 roku wydatki na reklamy wideo w polskim internecie wzrosną o 8 proc. rok do roku, a baza treści w serwisach VoD przekroczy pół miliona różnego rodzaju materiałów - wynika z raportu IAB Polska. więcej

 
Barbara Sołtysińska: Wardęga czuje specyfikę YouTube'a i potrzeby jego użytkowników

Po zajęciu pierwszego miejsca przez Sylwestra Wardęgę w globalnym rankingu YouTube Rewind 2014 Barbara Sołtysińska, CEO LifeTube nie jest zdziwiona sukcesem youtubera. - Jego wideo bazuje na międzynarodowym contencie. Dlatego rozbawił miliony ludzi na świecie - mówi Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Netflix planuje 20 nowych seriali rocznie

Serwis Netflix chce produkować każdego roku 20 własnych nowych seriali i sezonów znanych już serii. - Każda z tych propozycji będzie skierowana do innego kręgu odbiorców - zapowiada Ted Sarandos, szef ds. treści w Netfliksie.   więcej

 
Spada liczba osób z dostępem do internetu

Spada odsetek osób, które mają dostęp do internetu - z 62 proc. w 2012 r. do 58 proc. w 2014 r.; w grupie seniorów oraz rencistów dostęp do internetu ma zaledwie 12 proc. - wynika z analizy preferencji konsumenckich UKE w latach 2011-2014. więcej

 
Serwis VoD od HBO z MLB Advanced, start w kwietniu

Stacja HBO do budowy nowego serwisu streamingowego nie użyje własnej technologii, ale rozwiązań firmy MLB Advanced. W związku z tym ze stanowiska odchodzi Otto Berkes, dyrektor pionu technologicznego HBO. więcej

 
Instagram ma 300 milionów użytkowników

Należąca do Facebooka aplikacja Instagram ma już ponad 300 milionów użytkowników na całym świecie korzystających z niej przynajmniej raz w miesiącu. więcej

 
PwC: coraz więcej cyberataków, światowa gospodarka traci setki miliardów dol rocznie

W ostatnim roku liczba cyberataków notowanych przez firmy na świecie wzrosła o 48%, do 42,8 mln, czyli ponad 117 tys. ataków dziennie. Sytuacja w Polsce zbliżona jest do dynamiki obserwowanej w Europie, gdzie w ostatnim roku mamy do czynienia ze wzrostem na poziomie 41% - wynika z raportu PwC. więcej

 
Google podpowiada, które witryny dobrze wyglądają na ekranach telefonów

Google wprowadziło etykietę "Na komórki", która pojawia się przy linkach do stron internetowych zoptymalizowanych pod kątem wyświetlania na ekranach urządzeń mobilnych. więcej

 
Po 25 grudnia 2014 r. nowe prawo konsumenckie. Co się zmieni?

25 grudnia br. wchodzi w życie ustawa o prawach konsumenta, która implementuje dyrektywę 2011/83/UE w sprawie praw konsumentów. Podstawowym celem dyrektywy jest lepsze wykorzystanie potencjału sprzedaży na odległość w UE. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co czwarty Polak w tym roku wyda mniej na święta

Ponad 25% Polaków zamierza przeznaczyć mniej pieniędzy na tegoroczne Boże Narodzenie niż przed rokiem - wynika z badania PBS. więcej

 
Public Relations  
 
Związek Firm Public Relations wzywa Kompanię Piwowarską do unieważnienia przetargu
 
Mind Progress Group kolejny rok dla CH Europa Centralna
 
2PR dla koszykarskiej Legii Warszawa, Bartosz Sosnówka rzecznikiem prasowym
 
Restauracja 2 Światy klientem agencji 5tka PR & Marketing Szeptany
 
Technologie  
 
Google podpowiada, które witryny dobrze wyglądają na ekranach telefonów
 
ROG Matrix GTX 980 - nowa karta graficzna od Asusa za 2599 zł
 
Gospodarka  
 
Polska jednym z największych rynków napojów spirytusowych w Europie (infografika)
 
Banki będą chętnie udzielać kredytów. Depozyty pozostaną głównym instrumentem oszczędzania
 
Po 25 grudnia 2014 r. nowe prawo konsumenckie. Co się zmieni?
 
Kultura/Rozrywka  
 
Alt-J, Jonny Greenwood i St. Vincent na Open'er Festival 2015
 
Bob Dylan wydaje płytę "Shadows in the Night"
 
Eros Ramazzotti we wrześniu zaśpiewa w Krakowie
 
Against Me! w kwietniu zagra w Warszawie
 
Colin Firth w filmie "Kingsman: Tajne służby" (wideo)
 
Blog  
 
Obciążenie - ks. Artur Stopka
 
Jaka powinna być strona WWW spółki giełdowej? - Małgorzata Bednarek
 
W odmętach oszalałej demokracji - Krzysztof Czabański
 
Kiedy znów zakwitną białe bzy - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
MERDE! (czyli "Hofman się nie poddaje!"). - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: