poniedziałek, 1 grudnia 2014

Fwd: TVN wygrał jesień / Nielsen zbada telewizję w internecie / Wybrano najgorsze reklamy


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, Dec 1, 2014 at 7:03 AM
Subject: TVN wygrał jesień / Nielsen zbada telewizję w internecie / Wybrano najgorsze reklamy
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Poniedziałek, 1 Grudnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
TVN wygrał jesień. Polsat ze sporym wzrostem, ostro w dół TVP2

Najpopularniejszym kanałem w kończącym się sezonie jesiennym był TVN, ale to Polsat jako jedyny zyskał wśród czterech głównych stacji - wynika z analizy przygotowanej przez Mediacom dla Wirtualnemedia.pl. Jesień nie był dobra dla TVP1 i TVP2, które zanotowały duże spadki widowni.     więcej

 
Branża PR o przetargu Kompanii Piwowarskiej: nadużywanie pozycji przez klienta

Trwający obecnie przetarg Kompanii Piwowarskiej na obsługę PR kilku jej marek powinien być nauczką dla agencji. To przykład traktowania agencji przez klienta z pozycji siły - uważają menedżerowie z firm public relations w rozmowie z Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Kolejne zwolnienia w spółce Atmedia? ,,Brak nowych kanałów"

Broker Atmedia prawdopodobnie znów zmniejszy zatrudnienie w polskim oddziale. W piątek spółka poinformowała pracowników o takiej możliwości - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma nie poszerzy w przyszłym roku swojego portfolio telewizyjnego. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

Disneymedia+ poszukuje Ad Sales Supervisor

Firma Medialna poszukuje Marketing Manager

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Project Specialist / Market Consultant

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Agencja reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Cukiernik

TVN poszukuje osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Kontroli Wewnętrznej Sprzedaży

TVN poszukuje osoby na stanowisko Starszy Specjalista ds. Sprzedaży Agencyjnej TVN Online

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Myśliwego

Agencja Reklamowa poszukuje osoby na stanowisko
Kowala

Wydawnictwo WAM poszukuje osoby na stanowisko
Szef promocji i marketingu

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
   
 
2. urodziny ,,W Sieci". Karnowski: początkowy poziom sprzedaży był nie do utrzymania

- Po upadku „Uważam Rze" czytelnicy zaczęli wybierać ulubione pismo i wybrali przede wszystkim „W Sieci", tu odnajdując ducha dawnego „URze". Poziom sprzedaży z tamtego okresu był jednak nie do utrzymania w sytuacji pism konkurencyjnych - dwa lata istnienia na rynku tygodnika „W Sieci" podsumowuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Karnowski, redaktor naczelny tytułu. więcej

 
Google: karząc giełdy wymiany linków, walczymy z zaśmiecaniem internetu

Koncern Google przeprowadził w polskiej sieci akcję skierowaną przeciwko systemom wymiany linków. - Chcemy chronić integralność oraz  jakość wyników wyszukiwania - mówi Wirtualnemedia.pl Karolina Kruszyńska z Google Search Quality Team. więcej

 
Tradycyjna telewizja nie zniknie, ale przejdzie transformację (opinie)

Telewizja musi stawić czoła internetowi. Dlatego tradycyjny, znany obecnie model dystrybucji treści musi się zmienić, ale niektóre formaty pozostaną atutem telewizji linearnej - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Jakość wpisów i wyczucie chwili kluczem do sukcesu (dziennikarze i blogerzy o komunikacji na Twitterze)

Twittowanie dla popularności kończy się zwykle klapą, a budowanie własnej pozycji w serwisie to stawianie na jak najlepszą treść - mówią Wirtualnemedia.pl popularni twitterowicze: Michał Pol, Jarosław Kuźniar, Przemysław Pająk i Karol Paciorek. więcej

,,Kuba Wojewódzki" stracił widzów. TVN chce odświeżyć program

Zakończoną we wtorek 17. edycję programu „Kuba Wojewódzki" śledziło o 110 tys. widzów mniej niż serię emitowaną rok temu. Mimo spadku talk-show dał TVN pozycję lidera rynku i z reklam przyniósł 11 mln zł. Stacja zapowiada zmiany w programie. więcej

Pierwsze miasto w Europie usuwa wszystkie reklamy outdoorowe
10 tysięcy wydań ,,Rzeczpospolitej". Od biuletynu rządowego do specjalistycznego dziennika w sieci
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
TVN wygrał jesień. Polsat ze sporym wzrostem, ostro w dół TVP2

Najpopularniejszym kanałem w kończącym się sezonie jesiennym był TVN, ale to Polsat jako jedyny zyskał wśród czterech głównych stacji - wynika z analizy przygotowanej przez Mediacom dla Wirtualnemedia.pl. Jesień nie był dobra dla TVP1 i TVP2, które zanotowały duże spadki widowni.     więcej

 
Tradycyjna telewizja nie zniknie, ale przejdzie transformację (opinie)

Telewizja musi stawić czoła internetowi. Dlatego tradycyjny, znany obecnie model dystrybucji treści musi się zmienić, ale niektóre formaty pozostaną atutem telewizji linearnej - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci z domów mediowych. więcej

 
Wyniki oglądalności telewizji w internecie od Nielsena na początku 2015 roku

Pierwsze wyniki badania tzw. extended screen Nielsen Audience Measurement udostępni w I kwartale 2015 roku. Instytut pracuje też nad powiększeniem panelu telemetrycznego do 2 tys. gospodarstw domowych. więcej

 
,,Kuchenne rewolucje" straciły widzów. TVN na czele grupy komercyjnej.

Dziesiąty sezon „Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler gromadził 2,1 mln widzów, o 180 tys. mniej niż rok wcześniej. Reality-show dał stacji TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 26,3 mln zł. więcej

 
,,Ojciec Mateusz" przyciągał 4,6 mln widzów. TVP1 zdecydowanym liderem

12. sezon „Ojca Mateusza" oglądało średnio 4,61 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 10. serii produkcja straciła 50 tys. widzów, ale i tak dała TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 15,7 mln zł. więcej

 
Filip Chajzer poprowadzi show ,,Mali Giganci" w TVN

Filip Chajzer zostanie gospodarzem nowego talent-show „Mali Giganci", który wiosną przyszłego roku pokaże telewizja TVN - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. W programie występować będą utalentowane dzieci. więcej

 
,,Racja stanu" Agaty Konarskiej w TVP Polonia

Agata Konarska poprowadzi w TVP Polonia nowy program publicystyczny „Racja stanu". Będzie w nim dyskutować z gośćmi o konsekwencjach polskich wydarzeń społeczno-gospodarczych i politycznych. więcej

 
Inea rozbudowuje sieć. Stawia na światłowody

Sieć Inea rozbudowuje sieć światłowodową (FFTH), która dochodzi bezpośrednio do mieszkań w Wielkopolsce. W 2015 roku operator planuje podwoić liczbę gospodarstw z FTTH oraz zwiększyć zasięg całej swojej sieci do blisko 500 tys. mieszkań. więcej

 
Inea wybrała Play. Sieć postawi na rozwój oferty mobilnej

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play, została nowym partnerem wielkopolskiej sieci kablowej Inea, przy oferowaniu przez nią usług mobilnych. Jej klienci korzystają z 27 tys. takich usług. więcej

 
,,Foo Fighters: Sonic Highways" w HBO2 i HBO GO

7 stycznia 2015 roku HBO2 rozpocznie emisję dokumentalnego serialu „Foo Fighters: Sonic Highways". Miesiąc wcześniej produkcja zostanie udostępniona w serwisie  HBO GO. więcej

 
 
Radio  
 
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, ,,Gazeta Wyborcza" w prasie (najcenniejsze polskie marki)

Najcenniejszą polską marką na rynku mediów jest Cyfrowy Polsat. W branży telewizyjnej najwyższe pozycje zajmują TVN i Polsat, w branży internetowej - Allegro.pl, Onet.pl i WP.pl, w prasowej - „Gazeta Wyborcza" i „Fakt", a w radiowej - Radio Eska. więcej

 
Anna Komorowska w mikołajkowym audiobooku RMF FM

W sobotę 6 grudnia rusza kolejna edycja akcji charytatywnej RMF FM „Bajki oparte na Faktach". Specjalnie na jej potrzeby słuchowisko, które otrzymają chore dzieci, napisał Grzegorz Kasdepke, znany pisarz dziecięcy. więcej

 
Najpopularniejsze stacje radiowe w Częstochowie: Radio Jura ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od maja do października 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Kolejne zwolnienia w spółce Atmedia? ,,Brak nowych kanałów"

Broker Atmedia prawdopodobnie znów zmniejszy zatrudnienie w polskim oddziale. W piątek spółka poinformowała pracowników o takiej możliwości - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Firma nie poszerzy w przyszłym roku swojego portfolio telewizyjnego. więcej

 
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, ,,Gazeta Wyborcza" w prasie (najcenniejsze polskie marki)

Najcenniejszą polską marką na rynku mediów jest Cyfrowy Polsat. W branży telewizyjnej najwyższe pozycje zajmują TVN i Polsat, w branży internetowej - Allegro.pl, Onet.pl i WP.pl, w prasowej - „Gazeta Wyborcza" i „Fakt", a w radiowej - Radio Eska. więcej

 
Aflofarm z miliardowym budżetem reklamowym. W górę Kino Świat, USP i Play - w dół Unilever (TOP 10)

Niezmiennie największym reklamodawcą w mediach jest Aflofarm Farmacja Polska, którego cennikowe wydatki od stycznia do października br. wyniosły ponad miliard zł - dwukrotnie więcej od zajmujących kolejne pozycje firm Kino Świat, Orange Polska i Procter & Gamble Polska. więcej

 
Kilkulatki jako wampy w reklamach rajstop Ballerina seksualizują wizerunek dzieci

Reklamy rajstop Ballerina wykorzystujące wizerunek kilkuletnich dziewczynek są niezgodny z normami obyczajowymi, ponieważ dzieci przedstawione są jak dorośli i nadane zostały im cechy seksualne - orzekła Komisja Etyki Reklamy działająca przy Radzie Reklamy. więcej

 
Rozdano Chamlety 2014 dla najgorszych polskich reklam

W tegorocznej edycji konkursu Chamlety na najgorsze polskie reklamy wyróżniono m.in. materiały promujące Uczelnię Korczaka, Adwokaturę Katowice, Everal i Fundację Vide-Crede. Plakaty tej ostatniej otrzymały też tytuł EkstraSuper Chamlet. więcej

 
Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio

W pierwszych dziesięciu miesiącach br. spadły cennikowe wpływy reklamowe w telewizji i gazetach, a wzrosły przychody z reklam w radiu, magazynach, na outdoorze i w kinach - wynika z danych Kantar Media. więcej

 
Julia Mirny: z Change Integrated do Isobar Poland

Julia Mirny objęła funkcję art directora w agencji reklamowej Isobar Poland (należącej do Dentsu Aegis Network Polska). Poprzednio pracowała w Change Integrated. więcej

 
Pozytywne myślenie reklamuje Krakowski Kredens (wideo)

Ruszyła telewizyjno-kinowa kampania reklamowa artykułów żywnościowych marki Krakowski Kredens. Akcję ich producent przygotował wspólnie z firmami Henyo Behrendt i Alma Market. więcej

 
San Markos i Leo Burnett przejmują od Idealistów obsługę reklamową Vision Express

Agencje San Markos i Leo Burnett wygrały przetarg na przygotowanie i realizację nowej koncepcji komunikacji reklamowej sieci salonów optycznych Vision Express. Poprzednio zajmowała się tym agencja Idealiści. więcej

 
,,Już przygotowane na parze" mrożonki Bonduelle reklamowane w telewizji (wideo)

1 grudnia Bonduelle Polska rozpoczyna kampanię reklamową warzyw mrożonych „Już przygotowane na parze" marki Bonduelle. Akcję przygotowały firmy Red8 Advertising i Vizeum Polska. więcej

 
Rodzinne Święta u Brodzik i Wilczaka w reklamach SmartDomu (wideo)

Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa SmartDomu, wspólnego programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa. Akcję, której głównymi bohaterami są Joanna Brodzik i Paweł Wilczak, przygotowały firmy Grey Group Poland, TFP, Televisor, PHD Media Direction i Carat Polska. więcej

 
Jowita Michalska odeszła z PGE do FSCD Polska

Jowita Michalska nie pracuje już w dziale marketingu Polskiej Grupy Energetycznej (PGE) SA - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Obecnie zarządza fundacją FSCD Polska. więcej

 
Ve Interactive przejmuje qunb

Brytyjska firma technologiczna Ve Interactive objęła 100 proc. udziałów we francuskiej spółce qunb, specjalizującej się w technologiach przetwarzania danych. Transakcja o wartości wielu milionów funtów została zrealizowana w gotówce oraz w udziałach. więcej

 
Policja spotem z rosyjską ruletką promuje trzeźwość wśród młodych kierowców (wideo)

„Mój wybór… życie" - pod tym hasłem policja prowadzi kampanię przeciwko prowadzeniu samochodów przez młode osoby pod wpływem alkoholu. Jej częścią jest spot pokazujący grę kierowców w rosyjską ruletkę. więcej

 
Serce i Rozum spierają się z Renią i Pieszczochem o Samsung Smart TV w reklamach FunPacka w Orange (wideo)

W nowej kampanii reklamowej Orange z Sercem i Rozumem reklamowana jest oferta FunPacka z telewizorem Samsung Smart TV dostępnym za złotówkę. Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Film Delikatesy, Human Ark, Genetix i MEC. więcej

 
Costa Coffee promuje się w cyklu wywiadów ,,Wysokich Obcasów" (wideo)

Serwis Wysokieobcasy.pl rozpoczął publikowanie wywiadów wideo w cyklu „Chwila Moment", w którym Zuzanna Ziomecka rozmawia z osobami ze świata kultury. Sponsorem projektu jest sieć kawiarni Costa Coffee. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Toyota: Call of the wild JL Betancourt: Nobody understands designers like we do. Honda: Cover more ground with every drop. SmartDom na Gwiazdkę reklamowany przez Joannę Brodzik i Pawła Wilczaka Quebec City Magic Festival: The pass through
 
Prasa  
 
2. urodziny ,,W Sieci". Karnowski: początkowy poziom sprzedaży był nie do utrzymania

- Po upadku „Uważam Rze" czytelnicy zaczęli wybierać ulubione pismo i wybrali przede wszystkim „W Sieci", tu odnajdując ducha dawnego „URze". Poziom sprzedaży z tamtego okresu był jednak nie do utrzymania w sytuacji pism konkurencyjnych - dwa lata istnienia na rynku tygodnika „W Sieci" podsumowuje dla Wirtualnemedia.pl Jacek Karnowski, redaktor naczelny tytułu. więcej

 
Cyfrowy Polsat przed TVN i Polsatem, Allegro liderem w internecie, ,,Gazeta Wyborcza" w prasie (najcenniejsze polskie marki)

Najcenniejszą polską marką na rynku mediów jest Cyfrowy Polsat. W branży telewizyjnej najwyższe pozycje zajmują TVN i Polsat, w branży internetowej - Allegro.pl, Onet.pl i WP.pl, w prasowej - „Gazeta Wyborcza" i „Fakt", a w radiowej - Radio Eska. więcej

 
Iwona Liszka-Majkowska wiceprezesem Gremi Business Communication, odszedł Mariusz Kolwas

Iwona Liszka-Majkowska 1 grudnia br. objęła stanowisko wiceprezes zarządu Gremi Business Communication, wydawcy m.in. dziennika „Rzeczpospolita". Zastąpiła na nim Mariusza Kolwasa, który rozstaje się z firmą. więcej

 
Spada sprzedaż pism dla młodzieży. ,,Bravo" w dół o 40 proc.

W sierpniu 2014 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił dwutygodnik „Bravo", który jednak pozostał liderem zestawienia. więcej

 
,,Wprost", Jagielski, Ewart i Rigamonti z MediaTorami

W sobotę 29 listopada w Krakowie po raz ósmy wręczono Studenckie Nagrody Dziennikarskie MediaTory. Wśród laureatów znaleźli się m.in. redakcja „Wprost", Magdalena Rigamonti, Arleta Bojke, Ewa Ewart oraz Wojciech Jagielski. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" oskarżana o naruszenie ciszy wyborczej komentarzem o ,,ludziach prezesa"

- Idźmy głosować, bo inaczej ludzie prezesa zagłosują za nas - napisał wicenaczelny „Gazety Wyborczej" (Agora) Jarosław Kurski na końcu swojego tekstu na pierwszej stronie weekendowego wydania „GW". Zdaniem niektórych dziennikarzy mógł w ten sposób naruszyć ciszę wyborczą. więcej

 
Krajowa Rada Prokuratury: wydarzenia we "Wprost" można rozpatrywać jako utrudnianie śledztwa

Zdarzenia, do których doszło w czerwcu w redakcji „Wprost" w odniesieniu do prokuratorów wykonujących tam czynności procesowe mogą być rozpatrywane w kategoriach utrudniania śledztwa - oceniła w opublikowanej wczoraj uchwale Krajowa Rada Prokuratury. więcej

 
Grudniowy ,,Playboy" z Lidią Kopanią i kalendarzem

W piątek 28 listopada br. ukazało się grudniowe wydanie „Playboya" (Marquard Media Polska), na którego okładce znalazła się wokalistka Lidia Kopania. Do numeru dołączono kalendarz na 2015 rok. więcej

 
Jedynki  
 
 
W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2014-12-01 Tygodnik Angora - 2014-12-01 Newsweek - 2014-12-01 Do Rzeczy - 2014-12-01 Wprost - 2014-12-01
 
Internet  
 
Google: karząc giełdy wymiany linków, walczymy z zaśmiecaniem internetu

Koncern Google przeprowadził w polskiej sieci akcję skierowaną przeciwko systemom wymiany linków. - Chcemy chronić integralność oraz  jakość wyników wyszukiwania - mówi Wirtualnemedia.pl Karolina Kruszyńska z Google Search Quality Team. więcej

 
Wyniki oglądalności telewizji w internecie od Nielsena na początku 2015 roku

Pierwsze wyniki badania tzw. extended screen Nielsen Audience Measurement udostępni w I kwartale 2015 roku. Instytut pracuje też nad powiększeniem panelu telemetrycznego do 2 tys. gospodarstw domowych. więcej

 
5,5 mln pozytywnych wpisów miesięcznie od polskich internautów. Głównie wieczorem i od kobiet

Ok. 5,5 miliona pozytywnych informacji w ciągu jednego miesiąca zamieszczają polscy internauci w mediach społecznościowych. Aż 80 proc. tych treści zamieszczają kobiety - wynika z raportu Brand24. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Wyniki oglądalności telewizji w internecie od Nielsena na początku 2015 roku

Pierwsze wyniki badania tzw. extended screen Nielsen Audience Measurement udostępni w I kwartale 2015 roku. Instytut pracuje też nad powiększeniem panelu telemetrycznego do 2 tys. gospodarstw domowych. więcej

 
5,5 mln pozytywnych wpisów miesięcznie od polskich internautów. Głównie wieczorem i od kobiet

Ok. 5,5 miliona pozytywnych informacji w ciągu jednego miesiąca zamieszczają polscy internauci w mediach społecznościowych. Aż 80 proc. tych treści zamieszczają kobiety - wynika z raportu Brand24. więcej

 
Dla 45 proc. młodych Polaków ortografia nie ma znaczenia (infografika)

60 proc. internautów uważa, że młodzi Polacy nie starają się mówić poprawnie. Najczęściej taką tezę stawiają mężczyźni po 50. roku życia, podczas gdy najmłodsi respondenci (15-18 lat, głównie kobiety) uważają, że młodzi Polacy używają poprawnej polszczyzny oraz że przywiązują uwagę do poprawnego posługiwania się językiem polskim. Z kolei według 45 proc. wszystkich internautów dla młodych Polaków poprawna polszczyzna nie ma znaczenia - wynika z badania Grupy IQS. więcej

 
Public Relations  
 
Branża PR o przetargu Kompanii Piwowarskiej: nadużywanie pozycji przez klienta
 
Technologie  
 
Sukces polskiej gry ,,This War of Mine", koszty zwróciły się po 2 dniach sprzedaży
 
myTab 10 Q-Premium i myPhone Q-Smart ze starterem TuBiedronka za 499 zł i 349 zł
 
Internet LTE od Orange na obu liniach metra w Warszawie
 
Inea wybrała Play. Sieć postawi na rozwój oferty mobilnej
 
Prof. Marek Banaszkiewicz został prezesem Polskiej Agencji Kosmicznej
 
Gospodarka  
 
Do okulisty i dermatologa potrzebne będzie skierowanie
 
Za dwa lata projekt nowej ordynacji podatkowej
 
Prof. Marek Banaszkiewicz został prezesem Polskiej Agencji Kosmicznej
 
Od 2015 roku Karta Dużej Rodziny
 
Spadkobiercy złożyli pozew ws. prywatyzacji kolejek linowych
 
Po raz 21. rusza Wigilijne Dzieło Pomocy Dzieciom
 
LOT na sprzedaż? Wszystko zależy od realizacji planu naprawczego w spółce
 
Kultura/Rozrywka  
 
Zwiastun filmu "Gwiezdne wojny: Przebudzenie mocy" (wideo)
 
Robbie Williams wydaje płytę "Under the Radar Vol. 1". Premiera 1 grudnia
 
Ogromne zainteresowanie ,,Violetta Live". Będzie drugi koncert w Łodzi
 
Blog  
 
Czujność i szopenfeldziarze - ks. Artur Stopka
 
Co dalej w Warszawie? HGW żegna się z prezydenturą. PKW już ma wyniki. - Krzysztof Czabański
 
Nocny padalec - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Przyczynek do tematu: dziennikarze i łańcuszki, czyli ,,w odpowiedzi na nową politykę Facebooka" oświadczam... - Zbigniew Brzeziński
 
Co zrobić, aby klienci nie porzucali koszyka w sklepie internetowym - Małgorzata Bednarek
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(...)


RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: