poniedziałek, 9 listopada 2015

OLKAPOKER & Vice Versa

Papież Jan XXII :

"Obserwuj wszystko. Staraj się jak najwięcej kontrolować.
Popraw się odrobinę."
..
Najciekawsze wydaje się, ...cytuję:
"Beata Szydło powiedziała, że Jarosław Gowin otrzymał do wyboru dwa ministerstwa - nauki i szkolnictwa wyższego oraz obrony narodowej. Wybrał to pierwsze.."
 - ponieważ rodzi się pytanie:
jak było vice versa ?
Prawda, czy nie-prawda?

ad vocem


09.11.2015 14:12

@Autor

Ja tego nie rozumiem. Ja ie wiem po co chodzić na wybory. Ogląda sie to wszystko, słucha...przedstawiają jakąś wizje. Odnowa, nowe twarze, rozsądniejsza wersja tej samej partii.....Ogląda sie to wiele miesięcy...a potem zupełny odwrót.

Ja chcę tylko napisać, żeby PiSowcy nie mieli potem pretensji do całego świata. Rząd stoi pod znakiem starych, dla mnie zgranych twarzy...to jest decyzja PiS. Najwyraźniej PiS nastroje społeczne traktuje poważnie tylko przed wyborami.....Ten rząd to będzie awantura za awanturą. Jeszcze rozumiem nawet tego Macierewicza....ale Waszczykowski? Ziobro i Kamiński?...no dla mnie to jest jakiś absurd. Można było spokojnie ruszyć do przodu to ruszono tylko że na wstecznym.


http://newsroom.salon24.pl/678740,oto-nowy-rzad-pis-macierewicz-szefem-mon

 http://www.salon24.pl/user/78678,olkapoker

Brak komentarzy: