sobota, 12 grudnia 2009

Horoskop(11)

Winston ChurchillDie Menschheit ist zu weit vorwärts gegangen, um sich zurückzuwenden und bewegt sich zu rasch, um anzuhalten.


Winston Churchill

..

Genialna opinia Winstona Churchilla,

której nie znałem

frapuje coraz bardziej

czy to katastrofa,

czy ratunek

trudno dociec, ale to prawda

także bolesna dla jednostki

"starej, która zabrnęła" - jakbym słyszał Co-Partnera


Horoskop Google

RYBY20 lutego - 20 marca

Siła analitycznego myślenia przyda Ci się również w rozszyfrowywaniu niezdrowych wzorców i schematów wewnątrz Ciebie.

Jednakże do Twoich relacji wniesie dystans i ochłodzenie.

Dzień ten natchnie Cię wiarą w lepszą przyszłość.

..

Sobota mijała spokojnie. Jakby na luzie; znów musiałem stawić czoła wirusowi, znów pożyczałem lekarstwo jakieś od Nachbarin.

"."jakieś?"

Faktycznie, to były dwa medykamenty;w połączeniu działają na mnie magicznie. Potem w aptece na Głównej odkupiłem Aspirin C, a drugiego nie, bo nie pamiętałem nazwy.

Istotnie nabrałem dystansu i schłodzenia, a zatem w dwóch zdaniach Horoskop jest całkowicie słuszny - i prawdę mówiąc jestem zdziwiony

Ponieważ z tymi lekarstwami - zaistniało pewne zdarzenie, które dodało otuchy; na lepszą przyszłość.

.."..to prawda, są dwa ujęcia."

 Jest problem ze zdaniem pierwszym;

.."..byłby to komplement.."

..bo prawda jest prozaiczna; unikam "siebie", jak tylko mogę.

..ach Blaise Pascal, co to znaczy "ja", jeśli jest NAS tylu..?

..a planuje, prowadzi..

.."..lub wlecze.."

..Co-Partner..więc Horoskop odnosi się do sytuacji, jaką widzę w danym dniu.

.."Niechaj żyją wszystkie dziewczyny

...przystępne i piękne,

..niechaj żyją i mężatki

..młode i miłe"

(dobre i pracowite, dobre i pracowite).

..podśpiewuję,

.."..ale po łacinie.."

..faktycznie ; "Vivant omnes virgines.." etc. -brzmi lepiej..

.." wirus pokonany."

..Horatius;"Ut vivas...."; Jeśłi chcesz żyć, uważaj!.

..".."..


Brak komentarzy: