niedziela, 27 grudnia 2009

Strategia świąteczna(5)




Kurt TucholskyDie Größte Sehenswürdigkeit, die es gibt, ist die Welt - sieh sie dir an.


Kurt Tucholsky



Winston ChurchillWir bestreiten unseren Lebensunterhalt mit dem, was wir bekommen, und wir leben von dem, was wir geben.


Winston Churchill

Może to i prawda,

..ale jak jest ze świętami?

..jaka zależność?

..jaka równowaga?

..najbardziej świętują dzieci.

..ale najwięcej dają kobiety,

..a co robią faceci?

..zbierają siły" - jakbym słyszał..

..sam nigdy nie potrafiłem

..świętować naprawdę

..




Horoskop Google

RYBY20 lutego - 20 marca

Masz szansę odkryć swoje własne źródło mocy

, da Ci ono wielką siłę.

Możesz zaufać sobie i wydarzeniom,

które nadejdą, wszystko ma swój sens i cel.

..

..bardzo ciekawe, bardzo - medytuję pózno w nocy.

..gdybyż  spełniły się te wydarzenia, które nadejdą..

..i ..Co-Partner  żeby mnie nie opuścił do końca - medytuję i.. czekam cierpliwie.

..".."

- Jakby na to nie patrzeć Swięta wciąż trwają, ta niedziela, była  trzecim diem Swiąt Bożego Narodzenia w tym roku. Albo czwartym.

Trzeba koniecznie dodać Wigilię; zauważyłem, że od kilkunastu lat , Wigilia staje się coraz ważniejsza i wręcz  odrębnym świętem - co brzmi nie-teologicznie, ale faktycznie.

..podobnie jest z Wielkanocą(Wielki Piątek)...

"..i bardzo dobrze"

..co w sumie jest świetne, ale wymaga najwyższej organizacji..przed- świętami i po-świętach;moje zadziwienie "światem" znacznie wzrasta - i moja strategia świąteczna wykazuje w tym roku luki istotne.

Byłem dziś wzruszony; Pani mnie poczęstowała w Turyście dwoma kawałkami pysznego ciasta.. Zaraz poczułem się lepiej i bardzo dziękowałem.

Potem na Głównej podziwiałem  szczęśliwe rodziny z dziećmi i w Katedrze byłem, i w Parku, lecz tutaj na stawie, stado kaczek na lodzie! - ujmowałem spokojnie i dyskretnie.

Sporo ludzi widizałem z aparatami, a nawet komórkami ujmowali..

..co jest bardzo trudne, ale ; "lepszy rydz niż nic.." - jak powiadają - najważniejsze ujmować! - planowo, albo spontanicznie - bez znaczenia; łapać te fotony, które kilka milionów lat, jeszcze w Słońcu - na to tylko czekały..

..i oto uzupełniam moja strategię; poniedziałek odpuszczam!

..zawsze o tym marzyłem; aby odpuścić poniedziałek..

"..Oki "

..i już lepiej - pocieszam się, ..

..choć przegrałem w szachy z kompem kolejną partię ..

..z wcale nie najsilniejszym programem..

.

..




Brak komentarzy: