sobota, 26 grudnia 2009

Strategia świąteczna(4)




Marie von Ebner-EschenbachDie größte Nachsicht mit einem Menschen entspringt aus der Verzweiflung an ihm.


Marie von Ebner-Eschenbach



Jean-Jacques RousseauDie Freiheit des Menschen liegt nicht darin, dass er tun kann, was er will, sondern, dass er nicht tun muss, was er nicht will.


Jean-Jacques Rousseau


Gottfried KellerEinsamkeit, verbunden mit einem klaren, heiteren Bewusstsein ist, ich behaupte es, die einzig wahre Schule für einen Geist von edlen Anlagen.


Gottfried Keller



Dr. Gregory HouseAn Klischees ist immer etwas Wahres dran.


Dr. Gregory House

..

..ach Doktorze; to prawda; zawsze się coś znajdzie,

.."jeśli obciąć wargi, to zębom jest zimno..",

.."ciało rozkłada się, a z nim ginie umysł"

.." Gdy kto zaspokaja cudze potrzeby,

..a nie zaspokaja swoich;

..to obojętne ,czy jest zbójcem, czy bohaterem.."

..tak, tak; to Czuang- Tsy

..znamy to; TAO

..ja też stosuję czasami..

..strategię świąteczną

..przetrwania;

Sekret Złotego Kwiecia



Horoskop Google


RYBY20 lutego - 20 marca

To czas obfitości w pełnym tego słowa znaczeniu.

Masz szansę, dzięki prawdzie, odrodzić się, uwolnić od stereotypów myślenia i działania.

..

..ach Google, wielkie dzięki~

..jaka wspaniała prognoza - pocieszam się i coraz to stopuję

.." spokojnie, tylko spokojnie." - jakbym słyszał,

..ale jest faktem, że dr House stosuje w leczeniu Tao; to moja diagnoza po tym studiowaniu i obejrzeniu kilku odcinków serialu.

..Fili pokazał mi takie miejsce w Sieci..

..w tym czasie kotek zajął fotel, więc zza stołu po raz trzeci w tych dniach oglądałem - tę niesamowitą audycję 3sat - dokładnie sprzed dziewięciu lat; 2001 Odysee der moderne - z Nietzschem w roli głównej..

Tym razem sporządziłem konspekt tej dyskusji.

..

..miałem dalej, jakby dyktować; i nagle całkiem wyraznie poczułem Co-Partnera; oto cała niedogodność - na chwilę posmutniałem.

..i wybrałem aż cztery cytaty; do dalszych rozważan.

Czeka mnie ważna sprawa; zawirowanie jak co roku o tej porze nieuniknione.,

"..bez wątpienia"

..teraz, byle dotrzeć do Trzech Króli - a potem już dalej spokojnie.


Brak komentarzy: