niedziela, 13 grudnia 2009

Horoskop(12)

Vincent van GoghDie Normalität ist eine gepflasterte Straße; man kann gut darauf gehen - doch es wachsen keine Blumen auf ihr.


Vincent van Gogh

Jedno jest tutaj pewne;

nie ma nic za darmo

i drugie jest pewne

płacić trzeba dwa razy

i trzecie jest pewne;

to wszystko daremne -

..i znów posmutniałem;

NIEDZIELA

..Horoskop Google


RYBY20 lutego - 20 marca

Możesz czuć się wyczerpany.

Przyda się odpoczynek.

To również czas koncentracji i totalnego oddania się wydarzeniom.

..

Niedziela mijała spokojnie.Wirus jeszcze się opierał. Dopiero pod wieczór ruszyłem się poruszony.

Wiadomość w komórce;"Bateria rakiet Patriot wraz z setką amerykańskich żołnierzy pojawi się w Polsce w marcu 2010 roku - zapowiedział szef MON Bogdan Klich..

Coś takiego! - aż podskoczyłem.

Za chwilkę następny SMS identyczny.

..a wcześniej;"W drugiej turze wyborów prezydenckich Donald Tusk pokonałby Lecha  Kaczyńskiego, ale z Włodzimierzem Cimoszewiczem - miałby kłopoty - to wyniki sondażu dla "Rz".

.. i któż mnie tak raczy?

..i czemu denerwuje?

..ależ za co?

Firma enigmatyczna;"Gazeta Kraj" - za każdy SMS 0,25 zł; - dopóki przychodził jeden dziennie jakoś tolerowałem tę narzuconą  propagandę.

Dziś, w niedzielę w dodatku 13.grudnia! - już nie wytrzymałem; postanowiłem to powstrzymać; wysłałem kilka SMS na "8717" ale zaczęli się bawić komputerowo w kotka i myszkę komenda taka, albo inna, zwróć się o pomoc etc.,

zwykłe "ANULUJ" - nie skutkowało; czyli oszustwo i bezczelność - bo jak nazwać takie programowanie?

..

Zatem Horoskop Google znów trafny; jestem wyczerpany, potrzebuję odpoczynku - i wyłączyłem komórkę..

Co do totalnego oddania się wydarzeniom; czemu nie?, jak nastąpią ..

"..jakieś"

..wreszcie -romansowe..?

..".."..

..


Brak komentarzy: