poniedziałek, 28 grudnia 2009

Strategia świętowania(6) (widzialne i niewidzialne)




Swiatłość i ciemność;

 "Swiatłem ciala jest oko. Jeśli tedy oko twoje jest zdrowe, całe ciało twoje jasne będzie."
(22)


" A jeśliby oko twoje było chore, całe ciało twoje będzie ciemne. Jeśli tedy światło które jest w tobie, jest ciemnością, sama ciemność jaka będzie!"(23)

(Mat.22,23)
..


Moje Swięto jest ze mną - pocieszam się póznym wieczorem.
..i zwlekam.. lecz właśnie pojawił się Co-Partner
..już wiem, co mogę
..tutaj
..dyktować.
........

Mam niewiele marzeń z młodości.
 Lecz to jedno zostało niezmiennie;
 zrozumieć o co tutaj chodzi naprawdę.
 Można pod to "naprawdę" podkładać wszystko,
 także świętowanie.
Od dawna czułem,
 a potem  wiedziałem,
 że temu co widzialne ,
"towarzyszy" znacznie ciekawsze i ważniejsze;
niewidzialne.

 Od ponad roku próbuję to ująć; językowo byłyby to majaki
...
..ach Blaise Pascal, to mnie naprawdę wciągnęło,
..to polowanie..
..i wtedy, wtedy będziemy świętować z NIEBIANAMI..ale na tle tej scenerii.
..i oto ujawniłem generalną strategię świętowania.
..co Witold Gombrowicz pięknie ujął; " poprzez nierzeczywiste przedrzeć się do rzeczywistości..
..ach Blaise Pascal; w programie świętowania mamy także..Królową Niewidzialności..
.." grawitacja,grawitacja.."
..a wtedy, wtedy przedrę się na pewno- pocieszam się przed północą..
.."..Oki.."
..


Horoskop Google



RYBY20 lutego - 20 marca

Teraz jest okres

Twoich świadomych decyzji i wyborów,

poszukiwania własnej ścieżki i środka wyrazu siebie.

Wtedy zazwyczaj opuszczamy

znaną nam krainę codziennej rzeczywistości

i udajemy się na poszukiwania nieznanych miejsc,

by doświadczyć zmiany.

..

..ach Google, Google; to niesamowite i prawdziwe..!

..Wielkie dzięki..- już zacząłem za szybko dyktować, ale spokojnie;

mamy tu siedem wersów.

Wers pierwszy; punkt, prawda i tylko prawda.

..wers drugi; jak wyżej, punkt z małym dodatkiem;"nas" jesst kilku,

..wers trzeci;blog,obraz,ujęcie;cool,

..wers czwarty;całkowicie się zgadzam; postulat podróży, wiania, wędrówki - jak najbardziej prawdziwy i słuszny.

..wers piąty; całkowita prawda; istota strategii świętowania,

.wers szósty; to znajdziemy i ujmiemy z Co- Partnerem Niebian,

..wers siódmy; całkowita przemiana..

.."nirwana"- jakbym słyszał.

..

..co jest prawdą i niczemu nie przeczy; wszystkie ścieżki prowadzą do Pana - powtarzam cicho tuż przed północą.

..Co- Partner, jest obok, lecz cicho,

..krople deszczu na parapecie, szumi komp, cyka zegar; zbliża się północ

"..grawitacja, grawitacja"

..



Brak komentarzy: