poniedziałek, 21 grudnia 2009

Pociecha

Alt werden ist natürlich kein reines Vergnügen.
 Aber denken wir an die einzige Alternative.


Robert Lembke

..

Całkowita racja;

jeśli nie ma lepszej alternatywy,

muszę się ciągle pocieszać

nie rozważać udręki

spać i czuwać zarazem

celem jest trwanie,,

..a trwanie to też wałka" - jakbym słyszał Co-Partnera.


Horoskop Google


RYBY20 lutego - 20 marca

Masz dużą szansę odniesienia sukcesu.

Jednak nie bierz na siebie więcej, niż jesteś w stanie udźwignąć.

Sprawiedliwości stanie się zadość.

..

i znów pociecha - medytuję po północy.

..

Każda okazja do pociechy jest dobra; jak wędrowałem wieczorem przez las na Karczówce, i aż dwa razy schodząc; leżałem.!

Mam wyćwiczone upadki do perfekcji; ale za drugim razem, zjechałem na dno jakiejś- jamy około dwa metry; pamiątka po  szybie.

Trochę odpocząłem tam; miałem chwilę ciszy.

..i pomyśleć tylko; ludzie tutaj drążyli szyby na 40 - 55- m! - , żeby przetrwać!

-  a ja spadłem tylko dwa metry - pocieszałem się i sprawdzałem

; wszystko OK..

..i trochę poobijany wędrowałem dalej.

..Swięta już blisko.

..

Teraz rozważam Horoskop Google; jest słuszny.

Szczególnie zdanie trzecie, dodaje otuchy, wielkie dzięki!

Sprawiedliwość jest czymś znacznie więcej niż prawo stanowione.

Powoływanie się na znaną paremię, "że sprawiedliwość podąża za prawem",

..mnie osobiście wydaje się szyderstwem, lub nierozumieniem istoty sprawy;

ach Blaise Pascal, każde państwo oparte na niewolniczej pracy i krzywdzie, jest tak trwałe, jak stóg siana..lecz mniej warte, bo jest fikcją.

..to także jest mi wielką pociechą

"; fikcja mniej warta niż stóg siana"

"..i  tym razem nie pomogą wojny "- jakbym słyszał Co-Partnera.


Brak komentarzy: