niedziela, 26 grudnia 2010

Wigilia Bezdomnych Poetów



..czy życzenia z opłatkiem - mogą faktyczni coś zmienić?
..to oczywiste, że tak (!)
..to jest jakiś punkt..wyjścia - dojścia czyli; końca - początku ; ale..
..obserwuję chwilę ..oby tak się stało..tutaj (!)

Pro domo sua

Jeśli Pan Dyrektor - jest tam, a ja tu -to musieliśmy się minąć..
"i co..?"
..i nic - lecz ja faktycznie nie zauważyłem tego momentu mijania;
.. jako statyw ; z Canonem w ręku jestem jak w transie..
..co mnie skutecznie eliminuje z kontaktów życia ; jestem bardziej
jeszcze obcy - jakby niewidzialny ; co nic nie usprawiedliwia.
Prawda jest jeszcze inna tutaj ; w tamtym momencie byłem niesłychanie
wyczerpany; musiałem złapać oddech
..
Panie, który uśmiercasz i ożywiasz, poniżasz i podwyższasz - zmiłuj się nade mną

Brak komentarzy: