niedziela, 26 grudnia 2010

Wigilia Bezdomnych Poetów



Daphne Rose Kingma;

Miłość jest modlitwą

"Miłość jest modlitwą; o związki, o wspólnotę, o ciągłość, bezpieczeństwo, pasje, współczucie, magię i muzykę, wybaczenie, zabawę i figle, o przyszłość, o powrót do domu.
Gdy prosisz o miłość prosisz o wszystkie te rzeczy.
I gdy jesteś kochany masz poczucie, że dano ci to wszystko, że wysłuchano twoich modlitw.
Otrzymałeś odpowiedz na modlitwę, twe życie zostało niezwykle wzbogacone.
(Daphne Rose Kingma ; 365 afirmacji miłosnych - Wydawnictwo KOS Katowice pod datą; 2 lipca s.191)
..piękne tłumaczenie ; Marta Wożniak (!)
..pomyśleć tylko ; jak pięknie piszą kobiety (!)
..
..przeurocze Solistki wciąż śpiewały kolędy w duecie;
..słucham i tak mi dobrze tutaj (!)
..przypatruję się; widzę chyba Małgosię..(?)
..to znaczy widzę-kogo-widzę; ale jak ma na imię..
..raczej Małgosia..Ania mi mówiła - ale to było
już pózniej - po występie Kolędników; tutaj
spoglądałem na tę piękność ; słuchałem,
..czułem się jakby śpiewała sama i tylko dla mnie..
..Co- Partner dyskretnie naciskał ujęcia ;
..kartka - znikła zupełnie (..)

Brak komentarzy: