czwartek, 18 grudnia 2014

Fwd: Fotka rekordowo traci użytkowników / Skarga do KRRiT na niecenzuralne słowo Tomasza Lisa w TVP2


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Thu, Dec 18, 2014 at 7:02 AM
Subject: Fotka rekordowo traci użytkowników / Skarga do KRRiT na niecenzuralne słowo Tomasza Lisa w TVP2
To: pascal.alter@gmail.com

  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Czwartek, 18 Grudnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Fotka.pl rekordowo traci użytkowników, ale wciąż mocno ich angażuje

Fotka.pl w ostatnich miesiącach notowała rekordowo małą odwiedzalność - poniżej 600 tys. użytkowników i ok. 300 mln odsłon, o jedną trzecią mniej niż w ub.r. i wielokrotnie mniej niż w szczycie popularności. Serwis traci głównie na rzecz globalnych portali i aplikacji społecznościowych, przy czym nadal równie mocno angażuje malejącą grupę użytkowników. - Przyszłość Fotki to od dawna mobile, na tym się koncentrujemy - mówi Rafał Agnieszczak, założyciel i szef serwisu. więcej

 
Polski rynek reklamowy: jaki był w 2014 roku, co w 2015? (agencje)

O kończącym się roku w polskiej branży reklamowej i prognozach na 2015 rok opowiadają przedstawiciele najważniejszych agencji i firm producenckich, m.in. Wojciech Borowski, Jacek Olechowski, Maciej Nowicki, Rafał Baran, Stanisław Dziedzic, Marcin Gaworski, Matylda Szymalska i Krzysztof Winnik. więcej

 
128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana

Średnio 128 tys. widzów oglądało w kanałach platformy nc+ rozgrywane latem i jesienią br. mecze T-Mobile Ekstraklasy. Największą popularnością cieszyły się spotkania z udziałem Legii Warszawa, na czele z meczem stołecznej drużyny z Wisłą Kraków.  więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. direct marketingu

AdPilot poszukuje osoby na stanowisko
Online Media Director

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko Reporter

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca programu live

FCB poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Disneymedia+ poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Supervisor

agencja reklamowa BARDZO poszukuje osoby na stanowisko
Team Kreatywny

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Junior Technical Sales Engineer

Zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser Finance

Firma Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Samuel Pereira nieprzyjęty do SDP. Spór w zarządzie organizacji

Zarząd warszawskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odrzucił wniosek Samuela Pereiry o wstąpienie do organizacji. - Stało się to z przyczyn formalnych - wyjaśnia SDP. Temat powrócił na wtorkowym zebraniu. - Sekretarz Bartosz Ławski wykrzykiwał, że jeśli Pereira zostanie przyjęty to on rzuci legitymacją - mówi Joanna Lichocka, należąca do zarządu. więcej

 
Internauci wybrali ,,sprężynowe" logo Polski, ale to nie jest ostateczne rozstrzygnięcie

W głosowaniu internetowym prawie 200 tys. osób wybrało jeden z trzech znaków graficznych z motywem sprężyny, który miał być nowym logo promocyjnym Polski. Nie jest to jednak przesądzone, bo organizatorzy konkursu planują teraz szerokie konsultacje branżowe. - Nie wybierzemy teraz logotypu ostatecznie, tylko nadal będziemy szukać sposobu na najlepszy sposób komunikowania marki Polska - zapowiada Paweł Tyszkiewicz z SAR. więcej

 
Skarga do KRRiT na niecenzuralne słowo Tomasza Lisa w TVP2 o ,,Resortowych dzieciach"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargę na ostatni odcinek programu publicystycznego TVP2 „Tomasz Lis na żywo". W czasie dyskusji Tomasz Lis wypowiedział niecenzuralne słowo, opisując książkę „Resortowe dzieci". więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Hiszpańscy wydawcy prasowi przeciwko zamknięciu Google News. Czy podobna sytuacja jest możliwa w Polsce?

Związek Wydawców Prasy w Hiszpanii apeluje do rządu o powstrzymanie Google przed zamknięciem tamtejszej wersji Google News. - Wycofując tę usługę, Google pokazał, że nie ugnie się łatwo przed lokalnymi naciskami - ocenia polska branża internetowa. więcej

Polska branża interaktywna: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015

Jaki był mijający rok w polskiej branży interaktywnej? Co wydarzy się w przyszłym roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Dariusz Andrian, Jacek Celiński, Łukasz Lewandowski, Bartek Cymer, Michał Siejak, Bartłomiej Juszczyk, Magdalena Szmidt, Anna Robotycka i Bartłomiej Pawluk. więcej

,,Celebrity Splash" w Polsacie. Gwiazdy będą skakać do wody. W jury Otylia Jędrzejczak
Omnichannel najważniejszy w e-commerce w 2015 r. (prognozy)
 
   
 
 
Telewizja  
 
128 tys. widzów meczów Ekstraklasy. Legia Warszawa najchętniej oglądana

Średnio 128 tys. widzów oglądało w kanałach platformy nc+ rozgrywane latem i jesienią br. mecze T-Mobile Ekstraklasy. Największą popularnością cieszyły się spotkania z udziałem Legii Warszawa, na czele z meczem stołecznej drużyny z Wisłą Kraków.  więcej

 
Skarga do KRRiT na niecenzuralne słowo Tomasza Lisa w TVP2 o ,,Resortowych dzieciach"

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała skargę na ostatni odcinek programu publicystycznego TVP2 „Tomasz Lis na żywo". W czasie dyskusji Tomasz Lis wypowiedział niecenzuralne słowo, opisując książkę „Resortowe dzieci". więcej

 
,,Policjantki i policjanci" i ,,Sekrety sąsiadów" wrócą do TV4 wiosną

Telewizyjna Czwórka wiosną przyszłego roku będzie kontynuować emisję seriali „Policjantki i policjanci" oraz „Sekrety sąsiadów", które znalazły się w nowym wieczornym paśmie stacji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP z najmniejszym finansowaniem publicznym na jednego widza

Telewizja Polska jest dopiero 21. publiczną telewizją w Europie pod względem kwoty zasilenia publicznego. Jednocześnie TVP zajmuje 12. miejsce wśród nadawców publicznych z największym udziałem w rynku i wydaje najmniej, by zdobyć 1 proc. swoich widzów. więcej

 
TVP stawia na dalszy rozwój Platformy Hybrydowej

Telewizja Polska w pierwszych miesiącach 2015 roku planuje wdrożyć nową wersję aplikacji głównej Platformy Hybrydowej. W planach są też nowe serwisy i kanały na żądanie. więcej

 
,,Mega Hit" i ,,Pierwsza miłość" najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu

W ogłoszonym cenniku reklamowym Polsatu na styczeń 2015 roku ceny reklam są średnio minimalne wyższe niż rok wcześniej. Najdroższe są spoty przy filmach z cyklu „Mega Hit" i serialu „Pierwsza miłość". więcej

 
,,Kuchenne podboje Karolaka" w Święta w TVP1. Producentem Grupa Bauer

W czwartek 25 grudnia TVP1 wyemituje pilotowy odcinek kulinarno-podróżniczego programu „Kuchenne podboje Karolaka", w którym aktor Tomasz Karolak jeździ po Polsce i szuka nieznanych smaków. Magazyn wyprodukuje należąca do Grupy Bauer firma Phoenix Press.   więcej

 
Talk-show ,,Święta okiem kobiety" w Polsat Cafe

Kanał Polsat Cafe w Wigilię pokaże godzinny program „Święta okiem kobiety", w którym znane panie opowiedzą o tym co lubią w Świętach i z czym się one nim kojarzą. Talk-show poprowadzi Beata Sadowska. więcej

 
,,Breaking Bad" w TV6

3 stycznia 2014 roku Szóśtka rozpocznie emisję serialu „Breaking Bad". więcej

 
 
Radio  
 
Złote Przeboje liderem w Poznaniu, VOX FM podwoiło wynik

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Poznaniu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Polski rynek reklamowy: jaki był w 2014 roku, co w 2015? (agencje)

O kończącym się roku w polskiej branży reklamowej i prognozach na 2015 rok opowiadają przedstawiciele najważniejszych agencji i firm producenckich, m.in. Wojciech Borowski, Jacek Olechowski, Maciej Nowicki, Rafał Baran, Stanisław Dziedzic, Marcin Gaworski, Matylda Szymalska i Krzysztof Winnik. więcej

 
Internauci wybrali ,,sprężynowe" logo Polski, ale to nie jest ostateczne rozstrzygnięcie

W głosowaniu internetowym prawie 200 tys. osób wybrało jeden z trzech znaków graficznych z motywem sprężyny, który miał być nowym logo promocyjnym Polski. Nie jest to jednak przesądzone, bo organizatorzy konkursu planują teraz szerokie konsultacje branżowe. - Nie wybierzemy teraz logotypu ostatecznie, tylko nadal będziemy szukać sposobu na najlepszy sposób komunikowania marki Polska - zapowiada Paweł Tyszkiewicz z SAR. więcej

 
Med Patent z nowym wizerunkiem od Cyber Kids on Real

Med Patent, producent urządzeń ortopedycznych i rehabilitacyjnych zmienia wizerunek. Za rebranding marki odpowiada studio kreatywne Cyber Kids on Real. więcej

 
Dentsu Aegis Network przejęła agencję Rockett Interactive

Grupa Dentsu Aegis Network przejęła założoną w USA w 2004 roku agencję Rockett Interactive. więcej

 
CI Polsat organizuje akcję ,,Podaruj nadzieję na Święta"

Kanał CI Polsat ruszył z akcją społeczną „Podaruj nadzieję na Święta" wspierającą działalność Fundacji Itaka, zajmującej się sprawami zaginięć ludzi.  więcej

 
Zofia Polaczek jako directors agent w Platige Image

Do zespołu domu produkcyjnego Platige Image dołączyła Zofia Polaczek. Jako directors agent poprowadzi departament reżyserów i twórców. więcej

 
Brytyjski rodowód herbaty reklamuje Ahmad Tea London (wideo)

Rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa herbaty Ahmad Tea London (dystrybuowanej w Polsce przez Levant). Działania realizowane są w internecie. Akcję przygotowały firmy Bravo Production i The Media Insight. więcej

 
Polpharma musi wycofać Ibufen Forte z powodu błędnego oznaczenia

Główny Inspektor Farmaceutyczny wezwał Polpharmę do wycofania z obrotu leku przeciwgorączkowego dla dzieci Ibufen Forte. więcej

 
Rusza przetarg na kampanię mięsa kaczego

Krajowa Rada Drobiarstwa planuje kampanię promującą spożycie mięsa kaczego. Wyda na nią niespełna milion zł, by przełamać bariery na temat jego spożycia. więcej

 
Rihanna globalnym ambasadorem i dyrektorem kreatywnym Pumy

Piosenkarka Rihanna podpisała wieloletni kontrakt z firmą odzieżową Puma. Z początkiem stycznia 2015 roku Rihanna zostanie globalnym ambasadorem damskiej linii ubrań sportowych tej marki i obejmie stanowisko jej dyrektora kreatywnego. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Spot z akcji „Podaruj nadzieję na Święta Brytyjski rodowód herbaty reklamuje Ahmad Tea London Codzienni sportowcy w bożonarodzeniowej reklamie Decathlonu Santa'Ana Pharmacy: Keep out of children's reach Styx: Living room
 
Prasa  
 
Samuel Pereira nie przyjęty do SDP. Spór w zarządzie organizacji

Zarząd warszawskiego oddziału Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich odrzucił wniosek Samuela Pereiry o wstąpienie do organizacji. - Stało się to z przyczyn formalnych - wyjaśnia SDP. Temat powrócił na wtorkowym zebraniu. - Sekretarz Bartosz Ławski wykrzykiwał, że jeśli Pereira zostanie przyjęty to on rzuci legitymacją - mówi Joanna Lichocka, należąca do zarządu. więcej

 
66 dziennikarzy zabitych, 220 uwięzionych, a 119 porwanych w 2014 r.

W 2014 r. 66 dziennikarzy zginęło, 220 trafiło do więzień za swoją zawodową działalność, 119 zostało porwanych, a 40 wciąż pozostaje zakładnikami - podają Komitet Obrony Dziennikarzy oraz organizacja Reporterzy Bez Granic. więcej

 
Krzysztof Czabański znika z ,,W Sieci" za tekst w ,,Do Rzeczy". ,,Przeszedł do konkurencji"

Krzysztof Czabański nie będzie już publikował felietonów na w tygodniku „W Sieci" (Fratria) i w serwisie wPolityce.pl, bo tydzień temu jego tekst pojawił się w konkurencyjnym „Do Rzeczy" (Orle Pióro). - Jego odejście przyjęliśmy z przykrością, jednak nie można jednocześnie współpracować dziennikarsko z dwoma konkurencyjnymi tygodnikami - mówi Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii. więcej

 
Spada czytelnictwo czołowych tygodników i dwutygodników

W okresie od maja do października 2014 roku liderem czytelnictwa tygodników w Polsce był „Tele Tydzień". Z kolei wśród dwutygodników na pierwsze miejsce awansowała „Przyjaciółka" - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
,,Tele Świat" liderem po trzech kwartałach. ,,Tele Max" i ,,Super TV" zyskały po zmianie na dwutygodniki

W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat". Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV". Zyskały jedynie „Tele Max" i „Super TV", będące wcześniej tygodnikami. więcej

 
Magazyn ,,Marie Claire" pojawi się w Kazachstanie

Grupa Burda International wprowadzi na rynek kazachską edycję magazynu dla kobiet „Marie Claire". Tytuł zadebiutuje na rynku w marcu 2015 roku. więcej

 
Jedynki  
 
 
Sens - 2014-12-18 Zwierciadło - 2014-12-17 Polityka - 2014-12-17 Tygodnik Powszechny - 2014-12-17 Harper's Bazaar (świat) - 2014-12-16
 
Internet  
 
Fotka.pl rekordowo traci użytkowników, ale wciąż mocno ich angażuje

Fotka.pl w ostatnich miesiącach notowała rekordowo małą odwiedzalność - poniżej 600 tys. użytkowników i ok. 300 mln odsłon, o jedną trzecią mniej niż w ub.r. i wielokrotnie mniej niż w szczycie popularności. Serwis traci głównie na rzecz globalnych portali i aplikacji społecznościowych, przy czym nadal równie mocno angażuje malejącą grupę użytkowników. - Przyszłość Fotki to od dawna mobile, na tym się koncentrujemy - mówi Rafał Agnieszczak, założyciel i szef serwisu. więcej

 
Snapchat kupuje startupy i negocjuje z Twitterem

Serwis Snapchat po cichu kupił firmy Scan.me i Vergence Labs, planuje usługi muzyczne i prowadzi negocjacje z Twitterem - wynika z informacji, które wyciekły do sieci po ataku hakerów na koncern Sony. więcej

 
Mobilny Facebook zaczął automatycznie poprawiać zdjęcia

Facebook wprowadził w swojej aplikacji mobilnej funkcję, która automatycznie podniesie jakość fotografii publikowanych na profilu użytkownika. więcej

 
Interia zmienia pocztę mailową: filtry, awatary i obsługa kont z innych portali

Portal Interia.pl zaczął wdrażanie nowej wersji interfejsu swojej usługi poczty mailowej. Wprowadzono w nim m.in. domyślne filtrowanie maili z różnych źródeł, podgląd załączników oraz obsługę wielu kont mailowych, także od zewnętrznych dostawców. więcej

 
Facebook wprowadza w Polsce narzędzie do geotargetowania reklam

Serwis Facebook udostępnił polskim reklamodawcom system Local Awarness pozwalający na dotarcie z przekazem reklamowym do klientów położonych w konkretnej lokalizacji. więcej

 
Ponad 200 mln klipów z podziękowaniami na Facebooku

Sporą popularnością cieszy się wprowadzona niedawno funkcja Facebooka umożliwiająca stworzenie filmiku z podziękowaniami za przyjaźń i przesłanie go znajomym w serwisie. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Co czwarty Polak spędzi sylwestra w domu

Co czwarty Polak w czasie tegoroczną noc sylwestrową zostanie w domu, a co piąty spędzi ten wieczór w kameralnym gronie swoich bliskich - wynika z badania SW Research. więcej

 
Public Relations  
 
Igor Ostachowicz zewnętrznym doradcą w Deloitte Polska
 
Technologie  
 
Mozilla: Firefox OS na 14 modelach smartfonów
 
Gospodarka  
 
Rozwój polskiej gospodarki zapewnią nowe technologie, a nie tania siła robocza
 
Polski przemysł na plusie, ale coraz słabszy
 
Kultura/Rozrywka  
 
Madonna: To artystyczny gwałt
 
"Pięćdziesiąt twarzy Greya" najchętniej oglądanym zwiastunem 2014 roku
 
Blog  
 
Wielki zamysł - ks. Artur Stopka
 
Rację miał Terzani? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nie mogę publikować w tygodniku ,,wSieci" i portalu wPolityce.pl - Krzysztof Czabański
 
Millward Brown sprawdził moją znajomość rynku radiowego - Zbigniew Brzeziński
 
Zegarek - Andrzej Bober
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: