sobota, 20 grudnia 2014

Fwd: Polsat wygrał w sądzie z nc+ / Juliusz Braun chce dalej kierować TVP


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Fri, Dec 19, 2014 at 7:03 AM
Subject: Polsat wygrał w sądzie z nc+ / Juliusz Braun chce dalej kierować TVP
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 19 Grudnia 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Juliusz Braun chce dalej kierować TVP, wystartuje w konkursie do zarządu

Obecny prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun podczas wigilijnego spotkania z pracownikami TVP zapowiedział, że wystartuje w przyszłorocznym konkursie do zarządu spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Internet i marketing mobilny: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015 (agencje i wydawcy)

O kończącym się roku i prognozach na przyszły w branży internetu i marketingu mobilnego dla Wirtualnemedia.pl mówią przedstawiciele czołowych wydawców i agencji, m.in. Piotr Rytel, Maciej Wiktorowski, Karol Suchenek, Łukasz Makowski, Monika Mikowska, Kamil Brzeziński i Maciej Wiktorowski. więcej

 
Polsat wygrał w sądzie z nc+. Może używać nazwy Polsat News+

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew platformy nc+ przeciw Telewizji Polsat, w którym domagała się ona zakazania Polsatowi używania symbolu „+" w nazwie kanału Polsat News+ - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wyrok nie jest prawomocny. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Municipium poszukuje Grafik / Operator DTP

Municipium poszukuje Account Manager

Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. direct marketingu

AdPilot poszukuje Media Planner

AdPilot poszukuje Online Media Director

Antyradio poszukuje osoby na stanowisko Reporter

Rochstar poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca programu live

FCB poszukuje osoby na stanowisko
Art Director

Disneymedia+ poszukuje osoby na stanowisko
Ad Sales Supervisor

agencja reklamowa BARDZO poszukuje osoby na stanowisko
Team Kreatywny

Firma Medialna poszukuje osoby na stanowisko
Marketing Manager

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
,,Do Rzeczy" i ,,Gazeta Polska" z największymi spadkami. ,,Wprost" sprzedaje już tylko 42 tys. egz.

W październiku br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny", a tuż za nim znalazły się „Polityka" i „Newsweek". Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Do Rzeczy". Zaś najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny". więcej

 
TVP1 liderem rynku telewizyjnego w 2014 roku. Polsat wyprzedził TVN

Po jedenastu i pół miesiącach 2014 roku liderem rynku telewizyjnego jest - tak jak rok wcześniej - Jedynka. Natomiast w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu znalazł się Polsat, któremu udało się wyprzedzić TVN. więcej

 
2,8 mln wyświetleń ,,Na krawędzi 2" w sieci. Ipla rozważy płatny dostęp do kolejnych seriali

Odcinki drugiego sezon serialu „Na krawędzi" obejrzano na platformie ipli 2,75 mln razy. Produkcję Polsat emitował od września, ale premierowe odcinki były dostępne w modelu płatnym w internecie już w lipcu. Stacja nie będzie kontynuować serialu, ale wyda książkę na jego podstawie. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Hiszpańscy wydawcy prasowi przeciwko zamknięciu Google News. Czy podobna sytuacja jest możliwa w Polsce?

Związek Wydawców Prasy w Hiszpanii apeluje do rządu o powstrzymanie Google przed zamknięciem tamtejszej wersji Google News. - Wycofując tę usługę, Google pokazał, że nie ugnie się łatwo przed lokalnymi naciskami - ocenia polska branża internetowa. więcej

Polska branża interaktywna: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015

Jaki był mijający rok w polskiej branży interaktywnej? Co wydarzy się w przyszłym roku? Dla Wirtualnemedia.pl komentują przedstawiciele czołowych agencji, m.in. Dariusz Andrian, Jacek Celiński, Łukasz Lewandowski, Bartek Cymer, Michał Siejak, Bartłomiej Juszczyk, Magdalena Szmidt, Anna Robotycka i Bartłomiej Pawluk. więcej

,,Celebrity Splash" w Polsacie. Gwiazdy będą skakać do wody. W jury Otylia Jędrzejczak
Omnichannel najważniejszy w e-commerce w 2015 r. (prognozy)
 
   
 
 
Telewizja  
 
Juliusz Braun chce dalej kierować TVP, wystartuje w konkursie do zarządu

Obecny prezes Telewizji Polskiej Juliusz Braun podczas wigilijnego spotkania z pracownikami TVP zapowiedział, że wystartuje w przyszłorocznym konkursie do zarządu spółki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Polsat wygrał w sądzie z nc+. Może używać nazwy Polsat News+

Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił pozew platformy nc+ przeciw Telewizji Polsat, w którym domagała się ona zakazania Polsatowi używania symbolu „+" w nazwie kanału Polsat News+ - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wyrok nie jest prawomocny. więcej

 
TVP1 liderem rynku telewizyjnego w 2014 roku. Polsat wyprzedził TVN

Po jedenastu i pół miesiącach 2014 roku liderem rynku telewizyjnego jest - tak jak rok wcześniej - Jedynka. Natomiast w grupie komercyjnej na pierwszym miejscu znalazł się Polsat, któremu udało się wyprzedzić TVN. więcej

 
TVP1 przez co najmniej 5 minut dziennie ogląda 13,6 mln widzów. TVN - 12,8 mln

Telewizyjna Jedynka była najchętniej oglądaną stacją pod względem łącznego zasięgu widzów w minionym roku. W kategorii grup kanałów z prym też wiodła TVP, ale większość jej anten nadaje w ramach naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
Konkurs na operatora MUX-8 później. UKE przedłuża konsultacje

Prezes Urząd Komunikacji Elektronicznej przedłużył do 9 stycznia 2015 roku termin składania stanowisk w konsultacjach, które dotyczą konkursu na rezerwację częstotliwości na multipleksie ósmym. więcej

 
Vectra odkoduje 25 kanałów filmowych na Święta

Z okazji Bożego Narodzenia  i Nowego Roku klienci sieci kablowej Vectra otrzymali dostęp do 25 kanałów filmowych bez dodatkowych opłat. Operator uruchomił również opcję nagrywania całych serii na dekoderach z nagrywarką. więcej

 
 
Radio  
 
,,Książe i żebrak" Wojewódzkiego i Lizuta podwaja słuchalność Rock Radia

Program „Książe i żebrak" w Rock Radiu ma średnio 58 tys. słuchaczy. W paśmie nadawania satyrycznej audycji radio notuje prawie dwukrotnie wyższą słuchalność, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. więcej

 
Trójka nowym liderem we Wrocławiu, VOX FM ostro do góry

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do listopada 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
STS zarzuca wulgarność i prostactwo reklamie zamków Lob z ,,Zabezpiecz się!" (wideo)

Stowarzyszenie Twoja Sprawa protestuje przeciw spotowi reklamującemu zamki do drzwi marki Lob. Według organizacji reklama pod hasłem „Zabezpiecz się!" oparta jest na wulgarności, prostactwie i wyjątkowo prymitywnych skojarzeniach. więcej

 
Żubr, na którym opiera się bal, reklamuje piwo Żubr (wideo)

Nowe reklamy piwa Żubr (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) ilustrują hasło „Bal można oprzeć na Żubrze". Kampanię przygotowały firmy IQ Marketing, Papaya Films, Juice, Platige Image, G7, MEC i Q&A Communications. więcej

 
Szef Publicis Groupe zamiast świątecznych życzeń i zaprasza do gry z prezentami (wideo)

Maurice L?vy, szef holdingu reklamowego Publicis Groupe, zamiast tradycyjnych życzeń świątecznych proponuje interaktywną grę zręcznościową, w której zadaniem gracza jest zebranie przedmiotów rozrzuconych w gabinecie L?vy'ego. więcej

 
Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy w kampanii ,,Święta jak w domu. Małopolska" (wideo)

Akcja pod hasłem „Święta jak w domu. Małopolska" ma promować lokalne tradycje i zwyczaje. W kampanię, przygotowaną przez agencję Social Frame, zaangażowali się m.in. Piotr Cyrwus i Lekko Stronniczy. więcej

 
Agenci w czerni edukują dzieci w kampanii Tauronu (wideo)

Firma Tauron Dystrybucja należąca do Grupy Tauron w kampanii edukuje dzieci, jak bezpiecznie korzystać z urządzeń zasilanych prądem. więcej

 
Polska e-reklama w górę o 6,6 proc. w br. Wideo i social media motorami wzrostu

Od stycznia do września 2014 roku nakłady na reklamę internetową w Polsce wyniosły 1,87 mld zł. Najwięcej wydano na display i SEM, a najbardziej reklamowały się firmy z branży motoryzacyjnej, finansowej i handlowej. więcej

 
Google i Facebook z największymi udziałami w globalnej e-reklamie

Do 146 miliardów dolarów zwiększy się w tym roku wartość globalnego rynku reklamy internetowej - przewiduje firma eMarketer. więcej

 
Nowy rich mediowy format reklamowy w serwisach TVN (wideo)

TVN Media, biuro reklamy Grupy TVN, wprowadziło do swojej oferty nową formę internetowej reklamy rich media - Side Dish. To spot reklamowy z dodatkowym panelem, zawierającym różne wtyczki. więcej

 
Polska Organizacja Turystyczna szuka agencji social mediowej

Polska Organizacja Turystyczna chce zatrudnić agencję do działań w mediach społecznościowych. Będzie ona pracować dla POT przez cały przyszły rok. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Bal można oprzeć na Żubrze - reklama piwa Żubr Piwo Żubr: Bal można oprzeć na Żubrze „Święta jak w domu. Małopolska Piotr Cyrwus w kampanii „Święta jak w domu. Małopolska Nowy rich mediowy format reklamowy w serwisach TVN
 
Prasa  
 
,,Do Rzeczy" i ,,Gazeta Polska" z największymi spadkami. ,,Wprost" sprzedaje już tylko 42 tys. egz.

W październiku br. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii był „Gość Niedzielny", a tuż za nim znalazły się „Polityka" i „Newsweek". Większość tytułów zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej straciło „Do Rzeczy". Zaś najwięcej zyskał „Tygodnik Powszechny". więcej

 
,,Skarb" z Rossmanna w czołówce czytelnictwa miesięczników, liderem ,,Twój Styl"

„Twój Styl" to najchętniej czytany miesięcznik w Polsce w okresie od maja do października br. Na trzecim miejscu znalazł sprzedawany w sieci Rossman magazyn „Skarb" - wynika z najnowszej fali badania PBC opracowanej przez Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Andrzej Andrysiak przestanie być wicenaczelnym ,,DGP"

Andrzej Andrysiak z końcem stycznia 2015 roku przestanie pełnić funkcję zastępcy redaktora naczelnego „Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Nadal będzie współpracować z tytułem. więcej

 
,,Gazeta Wyborcza" częściej cytowana niż ,,Rzeczpospolita", a RMF FM niż ,,Wprost", RMF FM i TVN24. Wysoko Wirtualnemedia.pl

W listopadzie br. najczęściej cytowanym medium była „Gazeta Wyborcza". Wśród serwisów internetowych liderem był Onet.pl, a w czołówce tej kategorii znalazł się portal Wirtualnemedia.pl - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. więcej

 
Bogusława Kotowska: moja kariera to japoński model, w jednej firmie

Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełniła Bogusława Kotowska, wydawca czasopism wnętrzarskich, podróżniczych i książkowych w Agorze. więcej

 
Joanna Miziołek odchodzi z dziennika ,,Polska"

Joanna Miziołek z końcem tego tygodnia rozstaje się z redakcją dziennika „Polska" (Grupa Polskapresse). Dziennikarka na razie nie zdradza swoich planów zawodowych. więcej

 
190 nowych pism, a 99 zamkniętych w USA w 2014 r.

W ciągu ostatnich 12 miesięcy na amerykańskim rynku prasowym powstało 190 nowych pism, 99 innych zakończyło działalność. W porównaniu z 2013 r. przybyło i tych pierwszych, i tych drugich. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" ze świątecznym wydaniem ,,Cywilizacyjne rozdroża"

We wtorek 23 grudnia br. ukaże się świąteczne wydanie „Dziennika Gazety  Prawnej" (Infor Biznes), którego tytułowym tematem przewodnim będą „Cywilizacyjne rozdroża". Przy numerze współpracowały redakcje Radia ZET i Polskiego Radia RDC. więcej

 
Jedynki  
 
 
Przepis na Ogród - 2014-12-19 Fakty i Mity - Tygodnik nieklerykalny - 2014-12-19 NIE - 2014-12-19 Chwila dla Ciebie - 2014-12-19 Gość Niedzielny - 2014-12-19
 
Internet  
 
Internet i marketing mobilny: podsumowanie 2014 roku, prognozy na 2015 (agencje i wydawcy)

O kończącym się roku i prognozach na przyszły w branży internetu i marketingu mobilnego dla Wirtualnemedia.pl mówią przedstawiciele czołowych wydawców i agencji, m.in. Piotr Rytel, Maciej Wiktorowski, Karol Suchenek, Łukasz Makowski, Monika Mikowska, Kamil Brzeziński i Maciej Wiktorowski. więcej

 
2,8 mln wyświetleń ,,Na krawędzi 2" w sieci. Ipla rozważy płatny dostęp do kolejnych seriali

Odcinki drugiego sezon serialu „Na krawędzi" obejrzano na platformie ipli 2,75 mln razy. Produkcję Polsat emitował od września, ale premierowe odcinki były dostępne w modelu płatnym w internecie już w lipcu. Stacja nie będzie kontynuować serialu, ale wyda książkę na jego podstawie. więcej

 
Treści wideo: dominują Onet z RASP i Grupa WP, najdłuższy czas na Gry-online.pl. Kreczmar: przyszłość to mobile

Największy udział użytkowników mobilnego wideo wśród wszystkich odbiorców takich treści mają Gry-Online oraz Grupa WP. - Niektórzy wydawcy o gigantycznej skali streamingu wideo mają względnie znikomy udział odtworzeń mobilnych - analizuje Michał Kreczmar, e-commerce director w Hypermedia linked by Isobar. więcej

 
Jedna piąta Europejczyków i jedna trzecia Polaków nie używa internetu

18 proc. mieszkańców Europy w wieku od 16 do 74 lat nie korzysta z internetu. Najmniej z nich mieszka na Islandii, najwięcej - w Rumunii. Polacy są w środku europejskiej stawki. więcej

 
Marki na Instagramie angażują użytkowników 50 razy bardziej niż na Twitterze

Instagram bije na głowę Twittera pod względem zaangażowania użytkowników w treści publikowane przez marki - wynika z danych firmy analitycznej Socialbakers. więcej

 
Polscy internauci tolerują reklamy wideo, które można pominąć po 5 sekundach

Ponad połowa internautów pozytywnie ocenia internetową reklamę wideo z możliwością jej pominięcia po 5 sekundach - wynika z badania Millward Brown. więcej

 
Polska e-reklama w górę o 6,6 proc. w br. Wideo i social media motorami wzrostu

Od stycznia do września 2014 roku nakłady na reklamę internetową w Polsce wyniosły 1,87 mld zł. Najwięcej wydano na display i SEM, a najbardziej reklamowały się firmy z branży motoryzacyjnej, finansowej i handlowej. więcej

 
Google i Facebook z największymi udziałami w globalnej e-reklamie

Do 146 miliardów dolarów zwiększy się w tym roku wartość globalnego rynku reklamy internetowej - przewiduje firma eMarketer. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
Polscy internauci tolerują reklamy wideo, które można pominąć po 5 sekundach

Ponad połowa internautów pozytywnie ocenia internetową reklamę wideo z możliwością jej pominięcia po 5 sekundach - wynika z badania Millward Brown. więcej

 
Iluminacje świąteczne miast cieszą Polaków

Polacy lubią obdarowywać i cieszyć się przyozdobionymi świątecznie ulicami miast. W naszych domach na Boże Narodzenie nie może zabraknąć choinki, najlepiej żywej. Sporo z nas twierdzi, że nie ma takiej rzeczy, która by nas denerwowała w święta. Jesteśmy też wigilijnymi tradycjonalistami i uważamy, że sklepy zaczynają święta zbyt wcześnie - wynika z badania PBS. więcej

 
Public Relations  
 
5tka PR & Marketing Szeptany dla salonu urody KokLok
 
Technologie  
 
Ruszyła sprzedaż BlackBerry Classic (wideo)
 
SmartEyeglass Attach od Sony
 
Orange przetestował internet o prędkości 450 Mb/s
 
Beyond.pl z nowym centrum danych od Budimexu
 
Gospodarka  
 
ZPP: niech posłowie rozliczają się z użytkowania aut tak jak przedsiębiorcy
 
Ponad 1,8 mld euro wyniosła wartość inwestycji zagranicznych w 2014 r.
 
Gospodarka amerykańska w doskonałym stanie. Spadek cen ropy naftowej tylko ją wzmocni
 
Talony i bony świąteczne nie podlegają zwolnieniu podatkowemu
 
Energa w nowym roku uruchomi największą w Polsce elektrownię fotowoltaiczną
 
Ceny paliw ostro w dół. Baryłka ropy prawie dwa razy tańsza niż przed rokiem
 
Kultura/Rozrywka  
 
Sheppard i Parkway Drive zagrają na Orange Warsaw Festival 2015
 
Orlando Bloom zagra w filmie "Piraci z Karaibów 5"
 
Ben Klock, Mobile Disco, Noisia, Simian wystąpią na Audioriver 2015
 
Które filmy dziedzictwem kulturalnym USA? Doszło 25 nowych tytułów
 
"Boyhood" to ulubiony film Baracka Obamy z 2014
 
Blog  
 
Ojej, to Boże Narodzenie! - Mirosław Usidus
 
Dobór słów - ks. Artur Stopka
 
Jak stworzyć skuteczne kampanie marketingowe w Internecie - Małgorzata Bednarek
 
Rację miał Terzani? - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Nie mogę publikować w tygodniku ,,wSieci" i portalu wPolityce.pl - Krzysztof Czabański
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(....)

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: