piątek, 13 marca 2015

Fwd: Gazeta Pomorska nabrała się na newsa z ASZdziennika / ZDM rezygnuje z udziału Kamila Durczoka w kampanii

RESPEKT!



---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Fri, Mar 13, 2015 at 7:03 AM
Subject: Gazeta Pomorska nabrała się na newsa z ASZdziennika / ZDM rezygnuje z udziału Kamila Durczoka w kampanii
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
 
 
  Piątek, 13 Marca 2015  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Branża chwali multicelebryckie kampanie Play: świetny serial reklamowy, Kurdej-Szatan ewenementem

Przez dwa lata w reklamach Play pojawiło się ponad 20 znanych osób, co jest bezprecedensowym na naszym rynku projektem komunikacji marketingowej z udziałem celebrytów. Telekom dobrze dobiera ich do kampanii, sprawnie nimi rotuje i mimowolnie wylansował na gwiazdę Barbarę Kurdej-Szatan - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi. więcej

 
ZDM rezygnuje z udziału Kamila Durczoka w kampanii o bezpiecznej jeździe

Były redaktor naczelny „Faktów" TVN Kamil Durczok nie wystąpi w kampanii społecznej Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie promującej bezpieczną jazdę samochodem. Pozostałymi ambasadorami akcji bez zmian są Piotr Kraśko i Jarosław Gugała. więcej

 
,,Gazeta Pomorska" prostuje podaną na serio informację z ASZdziennika o Korwin-Mikke

Dziennikarz „Gazety Pomorskiej" (Polska Press Grupa) Jacek Deptuła w środowym wydaniu przytoczył na serio żartobliwą informację serwisu satyrycznego ASZdziennik o tym, że połowa podpisów poparcia dla Janusza Korwin-Mikkego została odrzucona przez PKW. - Rzeczywiście sypnąłem się - najpierw powiedział mi o tym poseł Twojego Ruchu, całkiem serio, a ja nie sprawdziłem u źródła - przyznał Deptuła. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

Telewizja Puls poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Kreatywny

TVP 2 poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca programu ,,Pytanie na śniadanie"

Discovery Networks CEEMEA poszukuje osoby na stanowisko Acquisitions & Programming Executive

Smakjam poszukuje osoby na stanowisko Grafik

Edipresse poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. e-commerce

Spółka technologiczna poszukuje na stanowisko
Dyrektor Rozwoju / Business Development

Firma z branży digital media poszukuje 
Account Executive / Senior Account Executive

Defacto poszukuje osoby na stanowisko
Creative / Senior Creative

Ekskluzywny miesięcznik lifestyle'owy poszukuje 
Doświadczony Handlowiec w biurze reklamy

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Analityk

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Specjalisty ds. Komunikacji B2B

Miesięcznik WERANDA poszukuje osoby na stanowisko Grafik

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
   
 
UKE szuka operatora ósmego multipleksu, POT chce w nim wystartować

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosił konkurs na operatora ósmego multipleksu naziemnego telewizji cyfrowej. Wziąć w nim udział chce Polski Operator Telewizyjny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nocoty, Plejada i Pudelek liderami serwisów plotkarskich. W górę Pudelek.tv, w dół Życiegwiazd

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami plotkarskimi są niezmiennie Nocoty.pl i Pudelek.pl (należące do Grupy Wirtualna Polska) oraz Plejada.pl (Grupa Onet), z których ten drugi najmocniej przyciąga użytkowników. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotował Pudelek.tv, a spory spadek - sekcja Życiegwiazd portalu Onet.pl. więcej

 
Nielsen Audience Measurement dalej ma dostarczać dane TVP

Zarząd Telewizji Polskiej wstępnie zaakceptował złożoną przez Nielsen Audience Measurement ofertę w przetargu na dostawę danych telemetrycznych dla nadawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowę z instytutem musi jeszcze zatwierdzić rada nadzorcza spółki. więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kamil Durczok ma małe szanse na powrót do mediów, utrata reputacji nie do odrobienia (opinie)

W obecnej sytuacji trudno sobie wyobrazić szybki powrót Kamila Durczoka do telewizji, a kilka lat niebytu medialnego oznacza śmierć popularności. Szanse na powrót do pracy w mediach byłego już szefa „Faktów" TVN i jego obecny wizerunek oceniają dla Wirtualnemedia.pl Zbigniew Lazar, Piotr Tymochowicz, Małgorzata Zaborowska, Karolina Siudyła, Sebastian Hejnowski i Piotr Czarnowski. więcej

,,Wataha" bez kontynuacji w HBO. Dalsza część historii w nowym serialu?

HBO Polska nie nakręci drugiej serii serialu „Wataha", który jesienią ub.r. mogli oglądać widzowie tego kanału. Produkująca serial ATM Grupa nie wyklucza jednak, że historia pokazana w "Watasze" będzie miała ciąg dalszy w innej produkcji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Po zdjęciu ,,Skandalistów" Agnieszka Gozdyra wysłana na urlop
Atutem Apple Watch nie będzie jego innowacyjność, ale społeczność wyznawców Apple (opinie)
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
UKE szuka operatora ósmego multipleksu, POT chce w nim wystartować

Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej ogłosił konkurs na operatora ósmego multipleksu naziemnego telewizji cyfrowej. Wziąć w nim udział chce Polski Operator Telewizyjny - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Nielsen Audience Measurement dalej ma dostarczać dane TVP

Zarząd Telewizji Polskiej wstępnie zaakceptował złożoną przez Nielsen Audience Measurement ofertę w przetargu na dostawę danych telemetrycznych dla nadawcy - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Umowę z instytutem musi jeszcze zatwierdzić rada nadzorcza spółki. więcej

 
Mecze Ekstraklasy z większą widownią. Hitem spotkanie Śląsk Wrocław - Legia Warszawa

Średnio 104 tys. widzów oglądało ostatnie cztery kolejki meczów T-Mobile Ekstraklasy w kanałach należących do platformy nc+. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. rozgrywki zyskały oglądających. Największą widownię zgromadziło spotkanie Śląsk Wrocław - Legia Warszawa. więcej

 
Igor Sokołowski odchodzi z kanału TVN24

Igor Sokołowski, prezenter kanału TVN24, rozstaje się ze stacją. Dziennikarz w piątek po raz ostatni poprowadzi poranne pasmo „Wstajesz i wiesz" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
NTL Radomsko wybiera się na satelitę. Do ramówki trafią pozycje z TVN

Należąca do Grupy TVN lokalna telewizja NTL Radomsko chce nadawać na satelicie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gdy stacja poszerzy zasięg, na jej antenie pojawić się mają programy z archiwum kanałów TVN. więcej

 
Polska edycja ,,Salonu sukien ślubnych" trafi do TLC

Kanał TLC przygotowuje polską edycję programu „Salon sukien ślubnych" i rozpoczął poszukiwania uczestniczek do niego. Reality-show trafi na antenę stacji po wakacjach albo w przyszłym roku. więcej

 
 
Radio  
 
Tomasz Stawiszyński zastąpi Elizę Michalik w sobotnie poranki w RDC

Dziennikarz Tomasz Stawiszyński będzie przez najbliższy czas prowadzącym sobotnich poranków w Polskim Radiu RDC. Zastąpi Elizę Michalik, która odeszła z rozgłośni. Docelowo w tym paśmie znajdzie się nowa audycja - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Radio Gdańsk wyprzedziło Złote Przeboje, Radio Maryja straciło połowę słuchaczy

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2014 roku do lutego 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Trójmieście pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Reklama  
 
Branża chwali multicelebryckie kampanie Play: świetny serial reklamowy, Kurdej-Szatan ewenementem

Przez dwa lata w reklamach Play pojawiło się ponad 20 znanych osób, co jest bezprecedensowym na naszym rynku projektem komunikacji marketingowej z udziałem celebrytów. Telekom dobrze dobiera ich do kampanii, sprawnie nimi rotuje i mimowolnie wylansował na gwiazdę Barbarę Kurdej-Szatan - komentują dla Wirtualnemedia.pl kreatywni i stratedzy reklamowi. więcej

 
ZDM rezygnuje z udziału Kamila Durczoka w kampanii o bezpiecznej jeździe

Były redaktor naczelny „Faktów" TVN Kamil Durczok nie wystąpi w kampanii społecznej Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie promującej bezpieczną jazdę samochodem. Pozostałymi ambasadorami akcji bez zmian są Piotr Kraśko i Jarosław Gugała. więcej

 
Pocałunek Gierka i Breżniewa reklamujący Europejskie Centrum Solidarności oburza narodowców

Europejskie Centrum Solidarności reklamuje się billboardami ze słynnym zdjęciem pocałunku Edwarda Gierka i Leonida Breżniewa. Plakaty oburzyły Ruch Narodowy w Łodzi. - Działają one demoralizująco na młodzież oraz powodują obrzydzenie znacznej części łodzian. Liczymy, że władze miasta Łodzi zgodzą się z naszą opinią i niezwłocznie zajmą się usunięciem tych billboardów - zaapelował Ruch. więcej

 
Robert Makłowicz reklamuje wędliny Finest w Tesco (wideo)

W nowej kampanii reklamowe hipermarketów Tesco z udziałem kucharza Roberta Makłowicza promowana jest oferta wędlin Tesco Finest. Akcję przygotowały agencja Red8 Advertising i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej

 
,,Jesz lepiej. Żyjesz lepiej" w największej kampanii wędlin Tarczyński (wideo)

Firma Tarczyński rozpoczyna największą jak dotąd kampanię reklamową produkowanych przez siebie wędlin, opartą na nowym formacie kreatywnym pod hasłem „Jesz lepiej. Żyjesz lepiej". W pierwszej odsłonie akcji, przygotowanej przez firmy Hand Made, OS3 i Lowe Media, promowana jest kiełbasa Sucha Krakowska. więcej

 
Kuchenne inspiracje i ,,Wszechsmaki" z Moniką Mrozowską reklamują Czanieckie Makarony (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa makaronów produkowanych przez firmę Czanieckie Makarony oparta na ich nowej strategii komunikacji. Akcja - przygotowana przez agencję Korporacja Stylu - obejmuje m.in. kulinarno-podróżniczy blog „Wszechsmaki", którego ambasadorką została Monika Mrozowska. więcej

 
50 style w nowej odsłonie reklamuje ,,wiosenne hity cenowe" (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa wiosennej oferty multibrandowej sieć sklepów obuwniczo-odzieżowych 50 style. Akcję ich właściciel, spółka Marketing Investment Group, przygotowała wspólnie z agencjami Panopticon i SoundProve. więcej

 
Provident w Radzie Reklamy. Chce opracowania kodeksu etyki reklamowej dla sektora finansowego

Provident przystąpił do Rady Reklamy. Największa polska firma pożyczkowa liczy na to, że za nią pójdą kolejne przedsiębiorstwa z sektora finansowego, by wspólnie przygotować kodeks etyki reklamowej. Branża chce w ten sposób poprawić swój wizerunek wśród klientów. więcej

 
Wioletta Rumowska: z Momentum Worldwide do Good

Wioletta Rumowska rozpoczęła pracę jako senior account manager w agencji reklamowej Good (należącej do Grupy K2). Wcześniej pracowała m.in. w agencjach Momentum Worldwide, Havas Worldwide Warsaw i McCann Worldgroup Polska. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Pepsi: Game of Straws Absolut: Bangkok PlayStation: As long as I can still game Homer Hudson: If Daisy Duke and a monster truck had ice cream babies. Telcel: Chat
 
Prasa  
 
,,Gazeta Pomorska" prostuje podaną na serio informację z ASZdziennika o Korwin-Mikke

Dziennikarz „Gazety Pomorskiej" (Polska Press Grupa) Jacek Deptuła w środowym wydaniu przytoczył na serio żartobliwą informację serwisu satyrycznego ASZdziennik o tym, że połowa podpisów poparcia dla Janusza Korwin-Mikkego została odrzucona przez PKW. - Rzeczywiście sypnąłem się - najpierw powiedział mi o tym poseł Twojego Ruchu, całkiem serio, a ja nie sprawdziłem u źródła - przyznał Deptuła. więcej

 
,,Men's Health" na czele pism męskich w 2014 roku, ,,CKM" ostro w dół

W 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men's Health", który zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM". więcej

 
Wydawca tygodnika ,,Wprost" inwestuje w nieruchomości

Spółka PMPG Polskie Media, wydawca tygodnika „Wprost", uruchomiła - we współpracy ze spółką Oak Property - projekt „Wprost Nieruchomości". Oferuje w nim inwestycje w obiekty mieszkalne. więcej

 
,,Dziennik Gazeta Prawna" z testami gimnazjalnymi za 9,90 zł

Od poniedziałku 16 marca br. do części nakładu „Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) przez trzy kolejne dni dołączane będą książki pomagające przygotować się uczniom szkół gimnazjalnych do egzaminu końcowego. więcej

 
Jedynki  
 
 
Gazeta Finansowa - 2015-03-12 Fronda - 2015-03-12 Twój Styl - 2015-03-12 Świat & Ludzie - 2015-03-12 Kocham Ogród - 2015-03-12
 
Internet  
 
Nocoty, Plejada i Pudelek liderami serwisów plotkarskich. W górę Pudelek.tv, w dół Życiegwiazd

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami plotkarskimi są niezmiennie Nocoty.pl i Pudelek.pl (należące do Grupy Wirtualna Polska) oraz Plejada.pl (Grupa Onet), z których ten drugi najmocniej przyciąga użytkowników. W skali roku duży wzrost odwiedzalności zanotował Pudelek.tv, a spory spadek - sekcja Życiegwiazd portalu Onet.pl. więcej

 
Google Store dostępny w polskiej wersji, ale nie można w niej nic kupić

Koncern Google uruchomił spolszczoną wersję swojego sklepu internetowego, jednak żaden z pokazanych w nim produktów nie jest dostępny na razie w Polsce. - Polska wersja językowa sklepu oznacza, że w przyszłości będzie on działał także u nas, ale żadne terminy nie są znane - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Zalewski z Google Polska. więcej

 
40 proc. telewidzów w USA korzysta z serwisów VoD

W Stanach Zjednoczonych cztery na dziesięć gospodarstw domowych z tradycyjną telewizją subskrybuje także płatne usługi SVoD. Liderem na rynku jest Netflix docierający do 36 proc. telewidzów - wynika z raportu Nielsena. więcej

 
Google eksperymentuje z nowymi informacjami w wynikach wyszukiwania

Local pack to nowy sposób prezentowania wyników wyszukiwania testowany przez koncern Google. Internetowy gigant oprócz podstawowych informacji chce prezentować logo firmy, mapę jej położenia oraz zdjęcia siedziby. więcej

 
Alibaba Group inwestuje 200 mln dolarów w Snapchat

Chiński holding Alibaba Group, jedna z największych platform e-commerce na świecie, zamierza zainwestować kwotę 200 mln dol. w serwis społecznościowy Snapchat. Dzięki temu jego wycena może wzrosnąć do 15 mld dol. więcej

 
Amazon udostępnił serwis Write On dla autorów i czytelników

Koncern Amazon przedstawił oficjalną wersję serwisu Write On, pomyślaną jako platforma komunikacji między autorami tekstów i książek a ich czytelnikami. Ma ona konkurować z serwisem Wattpad. więcej

 
Public Relations  
 
Andrzej Kubisiak szefem biura prasowego Work Service, Krzysztof Inglot rzecznikiem prasowym
 
Kolko obsłuży agencję Mexad Poland
 
Kostrzewa PR wypromuje polską edycję konkursu Prix Galien
 
Technologie  
 
Jedna trzecia polskich internautów korzysta z mobilnych aplikacji zdrowotnych i sportowych, liderem Endomondo
 
HTC One M9 trafi do sprzedaży w Polsce w cenie 3149 zł
 
myPhone Infinity w wersji 3G i LTE za 849 zł i 899 zł (wideo)
 
Pierwszy na rynku smartfon Vaio w cenie 420 dolarów
 
Kalendarz Google w nowej wersji na Androida i iPhone'a (wideo)
 
Płyty główne Asusa z serii 9-tej kompatybilne z nowymi procesorami Intela
 
Gospodarka  
 
Kosztem firmy są wyłącznie wydatki na ubrania z nadrukowanym logo i odzież specjalistyczną
 
Duże polskie firmy na badania i rozwój przeznaczają dziesiątki milionów rocznie. Wydatki na innowacyjność wzrosną pięciokrotnie
 
Kultura/Rozrywka  
 
Disclosure, Kaytranada, Nervy i The Vaccines wystąpią na Open'er Festival 2015
 
Tomek Lipiński wydaje album "To, czego pragniesz"
 
Björk pokazała "Lionsong" (wideo)
 
"Cobain: Montage of Heck" - nowy dokument HBO
 
Blog  
 
Orżną cię nawet po śmierci. - Ewaryst Fedorowicz
 
Widok rzeczywistości - ks. Artur Stopka
 
Krwawy Maciej i pogromca Dody - Paweł Tomczyk
 
Mucha na nosie Pieńkowskiej czyli jak zostać prezydentem... - Andrzej Bober
 
Polityką rządzą emocje - Łukasz Religa
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(....)



© Copyright 2001-2015 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: