piątek, 8 kwietnia 2016

Fwd: TVP1 nie nadała „Pegaza”. "Cenzura" / TVP2 chce nakręcić futurystyczny sitcom „2050”. Polska jako potęga

HOT!


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Fri, Apr 8, 2016 at 6:37 AM
Subject: TVP1 nie nadała „Pegaza". "Cenzura" / TVP2 chce nakręcić futurystyczny sitcom „2050". Polska jako potęga
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Piątek, 8 Kwietnia 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
TVP2 chce nakręcić futurystyczny sitcom ,,2050" o Polsce jako światowej potędze
Telewizyjna Dwójka rozpoczęła prace nad serialem komediowym „2050", który miałby pokazywać Polskę w 2050 roku jako dumny kraj odnoszący wielkie sukcesy na świecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
TVP1 nie nadała ,,Pegaza". Cenzura czy problem techniczny?
TVP1 w środę nie pokazała kolejnego odcinka „Pegaza", tłumacząc to problemami technicznymi. Jednak twórcy spektaklu „Hymn" - o którym miała być mowa - twierdzą, że właśnie ten temat okazał się dla TVP zbyt kontrowersyjny. więcej
Hajdarowicz: Gremi Media na giełdzie za rok, rozmawiamy z inwestorami zagranicznymi
Grzegorz Hajdarowicz zapowiedział, że Gremi Media z aktywami medialnymi Grupy Gremi najprawdopodobniej wejdzie na giełdę w pierwszej połowie przyszłego roku, przy czym nie zamierza pozyskać wielkich środków ze sprzedaży akcji. Firma rozmawia obecnie z zagranicznymi inwestorami z branży internetowej, być może uruchomi własne radio internetowe. więcej
Ogłoszenia o pracę   
TVP poszukuje osoby na stanowisko
Kierownik Produkcji
eBilet.pl poszukuje Specjalista ds. social media
United PR poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Manager
Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Performance Marketing Specialist
eBilet.pl poszukuje oWydawca portalu
Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Project Sales Executive
Media Impact Polska poszukuje osoby na stanowisko
Senior Account Executive
Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
Fotoedytor / Grafik (Redakcja Biznesowa)
TVN poszukuje osoby na stanowisko
Realizator Autopromocji/Promo Producer
Polska Press Grupa poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz działu wydarzeń
PHD MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko Communication Planner
Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz
dodaj własne więcej ogłoszeń
Będzie szósta edycja ,,Top model". Emisja jesienią w TVN
Telewizja TVN planuje pokazać szóstą edycję programu „Top model" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Znajdzie się ona najprawdopodobniej w jesiennej ramówce stacji obok kolejnych serii „Mam talent!" i „MasterChefa". więcej
Agora zamyka Kinoplex.pl, zbyt mała oglądalność i przychody
W kwietniu zakończy działalność serwis Kinoplex.pl z filmami i serialami dostępnymi w trybie VoD. - Nie uzyskał zadowalającej nas skali - zarówno pod względem oglądalności, jak i od strony finansowej - uzasadnia Wirtualnemedia.pl Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze. więcej
,,Women's Health" tuż za magazynem ,,Twój Styl". ,,Shape" sprzedaje tylko 12 tys. egz.
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl". Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra", a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape". więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Barbara Stanisławczyk: wstrzymujemy rozwój cyfryzacji Polskiego Radia, to wątpliwy projekt (wywiad)
Zarząd Polskiego Radia podjął decyzję o wstrzymaniu rozwoju procesu cyfryzacji. - Nie niszczymy tego, co zostało zbudowane, ale racjonalizujemy budżet, m.in. poprzez zmiany antenowe. Jeśli cyfryzacja nie będzie projektem państwowym to samo Polskie Radio nie jest w stanie zbudować rynku odbiorców - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Barbara Stanisławczyk, prezes Polskiego Radia. więcej
Koniec Edelman Polska według szefów agencji PR świadczy o złym zarządzaniu z centrali i płytkości naszego rynku
Dla wielu szefów agencji public relations decyzja o zakończeniu działalności agencji Edelman Polska nie była zaskoczeniem. Ich zdaniem agencji w ostatnich latach nie wiodło się najlepiej. Porażka światowego gracza na polskim rynku to namacalny dowód, że PR to trudny biznes. Wycofanie się Edelmana z Polski komentują dla Wirtualnemedia.pl Barbara Kwiecień, Małgorzata Zaborowska, Paweł Trochimiuk, Hubert Archiciński i Ryszard Solski. więcej
,,Gazeta Wyborcza" z największym spadkiem sprzedaży, tylko ,,Gazeta Polska Codziennie" na plusie
Jak branża e-reklamowa radzi sobie z opóźnieniem wyników nowego badania polskiego internetu (opinie)
Telewizja
TVP2 chce nakręcić futurystyczny sitcom ,,2050" o Polsce jako światowej potędze
Telewizyjna Dwójka rozpoczęła prace nad serialem komediowym „2050", który miałby pokazywać Polskę w 2050 roku jako dumny kraj odnoszący wielkie sukcesy na świecie - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
TVP1 nie nadała ,,Pegaza". Cenzura czy problem techniczny?
TVP1 w środę nie pokazała kolejnego odcinka „Pegaza", tłumacząc to problemami technicznymi. Jednak twórcy spektaklu „Hymn" - o którym miała być mowa - twierdzą, że właśnie ten temat okazał się dla TVP zbyt kontrowersyjny. więcej
Będzie szósta edycja ,,Top model". Emisja jesienią w TVN
Telewizja TVN planuje pokazać szóstą edycję programu „Top model" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Znajdzie się ona najprawdopodobniej w jesiennej ramówce stacji obok kolejnych serii „Mam talent!" i „MasterChefa". więcej
Marzena Rogalska poprowadzi ,,Domy przyszłości" w TVP2
Oryginalne, inteligentne domy jednorodzinne stworzone przez polskich architektów będą bohaterami nowego cyklu „Domy przyszłości", który w połowie kwietnia br. wprowadzi na antenę TVP2. Poprowadzi go Marzena Rogalska. więcej
Kuba Wątły ostro o pośle PiS w Superstacji, odcinek znika z sieci. ,,Błąd techniczny"
Kuba Wątły w swoim programie „Krzywe zwierciadło" w Superstacji w mocnych słowach określił posła PiS Arkadiusza Czartoryskiego. Internauci zauważyli, że tego odcinka nie można obejrzeć na stronie kanału. - To błąd techniczny, zostanie naprawiony - zapewnia Wirtualnemedia.pl Adam Stefanik, prezes Superstacji. więcej
Michał Siegieda został wydawcą w TVP Info
Michał Siegieda, dotąd reporter „Wiadomości" TVP1, jest od kwietnia br. wydawcą w kanale TVP Info - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Świat według Kiepskich" stracił ponad 200 tys. widzów. Polsat wygrywa tylko z TVP1
Nowe odcinki „Świata według Kiepskich" śledzi średnio 1,65 mln widzów, o 240 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Polsat w paśmie emisji produkcji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej
,,Na dobre i na złe" stracił 390 tys. widzów, ale TVP2 nadal nie daje szans konkurencji
Serial „Na dobre i na złe" w sezonie 2015/2016 ogląda średnio 4,97 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. produkcja straciła 390 tys. widzów. Nadal jednak daje ona Dwójce pozycję bezkonkurencyjnego lidera rynku telewizyjnego. więcej
Koniec telewizji Al Jazeera America. Powodem zbyt mała oglądalność
Po dwóch i pół roku działalności katarska telewizja Al Jazeera likwiduje amerykańską wersję stacji ze względu na słabą oglądalność i brak rentowności. Premierowe programy będą emitowane tylko do 12 kwietnia. więcej
Telewizja Polska pokaże mistrzostwa świata w hokeju na lodzie
W okresie od 23 do 29 kwietnia w katowickim Spodku odbędą się mistrzostwa świata Dywizji 1A w hokeju na lodzie, w których weźmie udział polska reprezentacja. Sportową imprezę będzie można oglądać na żywo w TVP Sport i na sport.tvp.pl. więcej
Radio
Duży spadek Radia ZET w Częstochowie. Radio Jura wiceliderem
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września 2015 roku do lutego 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Częstochowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
Reklama
Jacek Dzięcielak: reklama natywna w kanale mobilnym mocno angażuje odbiorców
- Za używaniem formatu natywnego w segmencie reklamy mobilnej przemawiają powalające wskaźniki zainteresowania i zaangażowania konsumentów. Jednak termin „reklama natywna" jest masowo dewaluowany i używany do form nie związanych z tworzeniem treści, które nie mają tak dużej skuteczności - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jacek Dzięcielak z Media Impact Polska. więcej
T-Mobile, Adidas, Allianz - najwięksi reklamodawcy wideo w polskiej sieci, spoty najczęściej na Facebooku
T-Mobile, Adidas i Allianz to najczęściej wyświetlane kampanie wideo online minionego miesiąca. Facebook, YouTube i Grupa TVN to z kolei wydawcy, na stronach których najczęściej emitowano spoty wideo - wynika z danych Gemiusa. więcej
Netia, a nie PKO BP, sponsorem tytularnym festiwalu Off Camera
Firma telekomunikacyjna Netia została sponsorem tytularnym festiwalu kina niezależnego Off Camera, który odbędzie się na przełomie kwietnia i maja br. w Krakowie. W zeszłym roku mecenasem imprezy był bank PKO BP. więcej
Whites uruchamia dział zagraniczny, kieruje nim Anastasya Fomenko
Agencja Whites otwiera dział międzynarodowy, który ma obsługiwać głównie polskie firmy w marketingu internetowym na rynkach zagranicznych. Nowym działem kieruje Anastasya Fomenko, wcześniej związana m.in. z Agorą i Edipresse. więcej
Redd's znów reklamowany w stylu reggae jako ,,piwo inne niż inne" (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona reklamowa piwa Redd's (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) pod hasłem „Piwo inne niż inne". Akcję przygotowały agencja PZL i dom mediowy ZenithOptimedia Group. więcej
,,Oczekuj więcej" w kampanii samochodów Volkswagen z rocznika 2016 (wideo)
Trwa kampania reklamowa pod hasłem „Oczekuj więcej" promująca modele samochodów Volkswagen z rocznika 2016. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa. więcej
Michał Gocłowski po 12 latach pracy odszedł z Red Bull Polska
Michał Gocłowski, który przez ponad pięciu lat był marketing managerem w Red Bull Polska, odszedł z tej firmy po 12 latach pracy w jej dziale marketingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Hyundai w nowej kampanii promuje model Tucson (wideo)
Hyundai Motor Poland rozpoczął wielokanałową kampanię reklamową promującą nowy model samochodu Tuscon. Za realizację działań odpowiadają agencje Opus B i Havas Media. więcej
McCann uruchamia agencję dla klientów oczekujących szybkich rezultatów
Agencja McCann w Londynie uruchomiła McCann Demand, strukturę dla reklamodawców, którzy oczekują szybkiego wzrostu zapotrzebowania na ich produkty czy usługi. Na jej czele stoi Rob Muir. więcej
Patryk Wójcik business development directorem w Online Media Planners
Patryk Wójcik objął funkcję business development directora w agencji marketingu internetowego Online Media Planners. Wcześniej pracował m.in. w Milewski&Partnerzy, „Gazecie Giełdy Parkiet" i „Think Tanku". więcej
Maja Włoszczowska i Radosław Kawęcki w kampanii ,,Dziękuję Ci, Mamo" Procter & Gamble
Ambasadorami kolejnej polskiej odsłony kampanii Procter & Gamble „Dziękuję Ci, Mamo" są kolarka Maja Włoszczowska oraz pływak Radosław Kawęcki wraz ze swoimi matkami. więcej
Kate Stanners global chief creative officerem w Saatchi & Saatchi
Kate Stanners, pełniąca dotychczas funkcję chief creative officer agencji Saatchi & Saatchi w Londynie awansowała na stanowisko global chief creative officera Saatchi & Saatchi. Zastępuje na nim Pablo del Campo. więcej
Volkswagen Group szuka globalnie agencji do reklamowania Seata
Ruszył przetarg na agencję do globalnej obsługi reklamowej marki samochodów Seat, należącej do Volkswagen Group. Klienta broni MullenLowe Group. więcej
Piotr Gruszki w kampanii kompresów TheraPearl realizowanej przez Brand Support
Marka TheraPearl (kompresy żelowe uśmierzające ból) z portfolio farmaceutycznej firmy VP Valeant, została nowym klientem agencji Brand Support. Agencja realizuje działania wspierające debiut produktu na rynku, a do jego promocji wykorzystano wizerunek siatkarza Piotra Gruszki. więcej
Tomasz Wnuk: z Integer.pl na commercial head of global deals w RTB House
Tomasz Wnuk rozpoczyna współpracę z RTB House, gdzie objął nowo utworzone stanowisko commercial head of global deals. Ostatnio pracował w firmie Integer.pl. więcej
Kreacje Reklamowe
James Ready: Stain Removal Peugeot: Smart Linea: Guilt The Canadian Fair Trade Network: Easter chocolate Fini: Keep your child's mouth busy
Prasa
Hajdarowicz: Gremi Media na giełdzie za rok, rozmawiamy z inwestorami zagranicznymi
Grzegorz Hajdarowicz zapowiedział, że Gremi Media z aktywami medialnymi Grupy Gremi najprawdopodobniej wejdzie na giełdę w pierwszej połowie przyszłego roku, przy czym nie zamierza pozyskać wielkich środków ze sprzedaży akcji. Firma rozmawia obecnie z zagranicznymi inwestorami z branży internetowej, być może uruchomi własne radio internetowe. więcej
,,Women's Health" tuż za magazynem ,,Twój Styl". ,,Shape" sprzedaje tylko 12 tys. egz.
W styczniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl". Jedynym wzrostem pochwalić się mogły „Wysokie Obcasy Extra", a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape". więcej
Awanse w Burdzie. Helman, Wilk i Pudłowska dyrektorami zarządzającymi
Michał Helman, Urszula Wilk i Edyta Pudłowska, dotąd dyrektorzy wydawniczy w Burda International Polska, odpowiedzialni za poszczególne segmenty, awansowali na stanowiska dyrektorów zarządzających - ustalił nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Gazeta Pomorska" liderem sprzedaży. Wszystkie dzienniki lokalne na minusie w lutym
W lutym br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród codziennych gazet regionalnych i lokalnych zajęła „Gazeta Pomorska". Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Polska Metropolia Warszawska". więcej
,,Fakt" nowym liderem w trzech regionach. Czytelnictwo dzienników w województwach
W pięciu województwach zmienili się liderzy czytelnictwa dzienników w okresie od sierpnia 2015 roku do stycznia 2016 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynika z badania PBC opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Jedynki
Sukcesy i porażki - 2016-04-08 Harper's Bazaar (świat) - 2016-04-07 Auto Świat Poradnik - 2016-04-07 VIVA! - 2016-04-07 Enigma - 2016-04-07
Internet
Agora zamyka Kinoplex.pl, zbyt mała oglądalność i przychody
W kwietniu zakończy działalność serwis Kinoplex.pl z filmami i serialami dostępnymi w trybie VoD. - Nie uzyskał zadowalającej nas skali - zarówno pod względem oglądalności, jak i od strony finansowej - uzasadnia Wirtualnemedia.pl Maciej Wicha, zastępca dyrektora segmentu internetowego w Agorze. więcej
Jacek Dzięcielak: reklama natywna w kanale mobilnym mocno angażuje odbiorców
- Za używaniem formatu natywnego w segmencie reklamy mobilnej przemawiają powalające wskaźniki zainteresowania i zaangażowania konsumentów. Jednak termin „reklama natywna" jest masowo dewaluowany i używany do form nie związanych z tworzeniem treści, które nie mają tak dużej skuteczności - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Jacek Dzięcielak z Media Impact Polska. więcej
Disney, TVP i TVN najpopularniejsze, TV Republika najbardziej komentowana i oceniana (stacje tv na YouTubie)
Wśród polskich stacji telewizyjnych najwięcej subskrybentów na YouTubie mają kanały Disney Channel Polska, TVN, Telewizji Polskiej (profil iTVP) i Disney Junior Polska. Zdecydowanie najwięcej odsłon zanotowały klipy na kanale iTVP, a najwięcej komentarzy i ocen zamieszczono przy materiałach Telewizji Republika. więcej
T-Mobile, Adidas, Allianz - najwięksi reklamodawcy wideo w polskiej sieci, spoty najczęściej na Facebooku
T-Mobile, Adidas i Allianz to najczęściej wyświetlane kampanie wideo online minionego miesiąca. Facebook, YouTube i Grupa TVN to z kolei wydawcy, na stronach których najczęściej emitowano spoty wideo - wynika z danych Gemiusa. więcej
Messenger wprowadza nowe funkcje, ma 900 mln aktywnych użytkowników
W komunikatorze Messenger zostały wprowadzone nowe opcje, które mają pomóc użytkownikom w kontaktach ze znajomymi oraz firmami w serwisie Facebook. Ujawniono też, że obecnie globalna liczba internautów korzystających z Messengera przekroczyła 900 milionów. więcej
Internauci w sieci najbardziej boją się o swoje pieniądze i dane
Włamanie do konta bankowego, ujawnienie numeru karty kredytowej, przejęcie loginów i haseł. To dla internautów najbardziej ryzykowne obszary związane z korzystaniem z sieci, bardziej ryzykowne niż np. śledzenie aktywności w internecie przez służby państwowe - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej
,,Twarze biznesu" z Michałem Broniatowskim debiutują w serwisach Onet-RASP (wideo)
W serwisach Onet.pl, Forbes.pl i VoD.pl pojawił się pierwszy odcinek programu „Twarze biznesu" prowadzonego przez Michała Broniatowskiego, redaktora naczelnego polskiej edycji „Forbesa". Kolejne odcinki będą udostępniane co tydzień. więcej
Tomasz Habigier na czele działu operacji Agito.pl
Sklep internetowy Agito.pl (należący do grupy eMAG) połączyła biuro obsługi klientów i centrum dystrybucji w dział operacji. Jego szefem został Tomasz Habigier, wcześniej pracujący m.in. w firmach Dell, Unisource Global Solutions i Veritiv. więcej
Pomponik.pl w nowej wersji: responsywność, pełnoekranow galerie zdjęć i inny układ w tekstach
Serwis plotkarski Pomponik.pl (należący do Grupy Interia.pl) został udostępniony w nowej, w pełni responsywnej wersji. Na stronie pojawiły się m.in. pełnoekranowe galerie zdjęć i nowy wygląd artykułów. więcej
Badania Marketingowe
Internauci w sieci najbardziej boją się o swoje pieniądze i dane
Włamanie do konta bankowego, ujawnienie numeru karty kredytowej, przejęcie loginów i haseł. To dla internautów najbardziej ryzykowne obszary związane z korzystaniem z sieci, bardziej ryzykowne niż np. śledzenie aktywności w internecie przez służby państwowe - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. więcej
Public Relations
Weber Shandwick zajmie się komunikacją Forever 21 w Europie
Magda Maślana: z MSWiA do Providenta
Valkea Media rozpoczyna obsługę Phenicoptere
Technologie
MB169C+ - nowy mobilny monitor Asus w Polsce za 999 zł (wideo)
TCL: nowa seria telewizorów Cityline za 3499-7999 zł
I2281FWH i I2381FH - nowe monitory AOC z serii Style za 589 zł i 679 zł
m3 note - nowy smartfon Meizu za 799-999 juanów
Kultura/Rozrywka
Netia, a nie PKO BP, sponsorem tytularnym festiwalu Off Camera
"Law & Order: True Crime" - nowa produkcja NBC
Blog
Halo, tu ziemia! (rolnicza). - Ewaryst Fedorowicz
Temat nie ma znaczenia - ks. Artur Stopka
Jaka powinna być strona internetowa firmy z branży budowlanej - Małgorzata Bednarek
Drugie podejście pod Armię Ludową - Andrzej Bober
Nocne ujeżdżanie byka - Renata Lipinska-Kondratowicz
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl
(...)
RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy: