poniedziałek, 23 maja 2016

Fwd: TVP kontra Nowoczesna i Fedorowicz / TVN kręci nowy serial „Na noże”: Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski

HOT!

Film "Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów" zarobił już miliard dolarów

Telewizja Polska i Polsat mogą zarobić na Euro 2016 nawet 55 mln zŁ

---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, May 23, 2016 at 6:38 AM
Subject: TVP kontra Nowoczesna i Fedorowicz / TVN kręci nowy serial „Na noże": Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Poniedziałek, 23 Maja 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
Telewizja Polska nie wyklucza działań prawnych wobec Nowoczesnej i Fedorowicza za parodię ,,Wiadomości"
Telewizja Polska analizuje pod względem prawnym parodię „Wiadomości" TVP1 przygotowaną przez Jacka Fedorowicza we współpracy z Nowoczesną. Partia nie obawia się ewentualnego pozwu, podkreśla, że materiał jest zgodny z prawem autorskim. więcej
TVN kręci nowy serial ,,Na noże". Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski w rolach głównych
W weekend ruszyły prace na planie nowego serialu obyczajowego TVN pt. „Na noże", gdzie występują m.in. Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski. Produkcja - oparta na autorskim pomyśle stacji - trafi na antenę po wakacjach. więcej
Magdalena Jethon pokieruje serwisem informacyjnym Komitetu Obrony Demokracji
Komitet Obrony Demokracji na początku czerwca uruchomi swój internetowy serwis informacyjny, którym kierować będzie Magdalena Jethon, poprzednio dyrektor radiowej Trójki. KOD planuje też uruchomienie własnego radia i telewizji. więcej
Ogłoszenia o pracę   
Onet.pl poszukuje Specjalista Social Media
Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu Kontentu i Analiz
TVN poszukuje osoby na stanowisko
Negocjator ds. Treści Online
ATW Communications poszukuje osoby na stanowisko
Junior Public Relations Manager
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Manager
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Executive
Onet.pl poszukuje Redaktor Wideo
Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący
Mediafarm poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Specialist / Traffic Specialist
Intredo poszukuje Head of Media
Eleven Sports Network poszukuje osoby na stanowisko Advertising & Sponsorship Manager
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Email Marketing Specialist
MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Planner
dodaj własne więcej ogłoszeń
Dawid Podsiadło odchodzi z radiowej Czwórki, ,,Podsiadówkę" zastąpi program Kuby Karasia
Z końcem maja Program IV Polskiego Radia zakończy nadawanie czwartkowej audycji „Podsiadówka", którą prowadzili Dawid Podsiadło i Oskar Bała. W tym paśmie pojawi się nowa autorska audycja Kuby Karasia. więcej
Telewizja Polska określa zasady selekcji projektów scenariuszowych, na początku czerwca nabór na scenariusze seriali
Zarząd Telewizji Polskiej przyjął uchwałę wprowadzającą nowy regulamin naboru projektów seriali, filmów fabularnych i spektakli teatralnych na potrzeby nadawcy. Pierwsza edycja naboru projektów seriali fabularnych dla kanałów TVP zostanie ogłoszona na początku czerwca br. więcej
,,Nasz nowy dom" po zmianie pory emisji stracił 770 tys. widzów
Reality-show „Nasz nowy dom" w nowym paśmie śledziło średnio 1,92 mln osób. W porównaniu do jesiennego sezonu produkcja straciła 770 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,08 mln zł. więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
TVP chce wypracować nowy standard badania tv i internetu. Kolejny atak na szefową Nielsena
Telewizja Polska, proponując wspólne badanie korzystania z treści wideo w telewizji i internecie, chce wypracować nowy standard akceptowany przez wszystkie podmioty na rynku. - Liczenie wspólnych zasięgów nie jest obecnie możliwe, co może obniżać postrzeganą wartość naszej oferty telewizyjnej i internetowej - mówi Wirtualnemedia.pl Andrzej Garapich, zastępca dyrektora ds. marketingu biznesowego w TVP. więcej
,,Polityka" wyprzedziła ,,Newsweek". ,,Wprost" sprzedaje już tylko 25 tys. egz.
W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników opinii był „Gość Niedzielny". Z trzeciego na drugie miejsce awansowała „Polityka", która wyprzedziła „Newsweek". Największym wzrostem pochwalić się mógł „Tygodnik Powszechny" - na przeciwnym biegunie „Wprost". więcej
,,Świat się kręci" i ,,Kösem" straciły widzów. ,,Wiadomości" też
Polscy internauci będą używać adblockerów, aż branża reklamowa zrozumie, że musi ich szanować (opinie)
Telewizja
Telewizja Polska nie wyklucza działań prawnych wobec Nowoczesnej i Fedorowicza za parodię ,,Wiadomości"
Telewizja Polska analizuje pod względem prawnym parodię „Wiadomości" TVP1 przygotowaną przez Jacka Fedorowicza we współpracy z Nowoczesną. Partia nie obawia się ewentualnego pozwu, podkreśla, że materiał jest zgodny z prawem autorskim. więcej
TVN kręci nowy serial ,,Na noże". Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski w rolach głównych
W weekend ruszyły prace na planie nowego serialu obyczajowego TVN pt. „Na noże", gdzie występują m.in. Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski. Produkcja - oparta na autorskim pomyśle stacji - trafi na antenę po wakacjach. więcej
Telewizja Polska określa zasady selekcji projektów scenariuszowych, na początku czerwca nabór na scenariusze seriali
Zarząd Telewizji Polskiej przyjął uchwałę wprowadzającą nowy regulamin naboru projektów seriali, filmów fabularnych i spektakli teatralnych na potrzeby nadawcy. Pierwsza edycja naboru projektów seriali fabularnych dla kanałów TVP zostanie ogłoszona na początku czerwca br. więcej
,,Nasz nowy dom" po zmianie pory emisji stracił 770 tys. widzów
Reality-show „Nasz nowy dom" w nowym paśmie śledziło średnio 1,92 mln osób. W porównaniu do jesiennego sezonu produkcja straciła 770 tys. widzów. Polsat w czasie emisji programu zajął drugie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 20,08 mln zł. więcej
,,Kuchenne rewolucje" liderem w grupie komercyjnej. 24 mln zł z reklam
Trzynasty sezon „Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler oglądało 2,07 mln widzów, o 150 tys. mniej niż nadawana rok wcześniej jedenasta seria produkcji. Reality-show dało TVN drugie miejsce w całym rynku telewizyjnym i pierwsze w grupie komercyjnej. Wpływy z reklam wyniosły 23,86 mln zł. więcej
Telewizja Polska i Polsat mogą zarobić na Euro 2016 nawet 55 mln zł (opinie)
Wydarzenie takiej rangi jak Euro 2016 mobilizuje do zwiększonej aktywności marketingowej nie tylko sponsorów, ale też ich konkurentów, którzy chcą równie silnie zaistnieć. Najwięcej zyskają Polsat i TVP, które będą pokazywać mecze. Poza nimi największym beneficjentem będzie też internet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
Polsat odświeża wizerunek kanałów sportowych
10 czerwca br. zmienią się logotypy stacji sportowych Telewizji Polsat. Autorem oprawy jest niemiecka firma Luxlotusliner. więcej
,,Stan Futbolu" Krzysztofa Stanowskiego w SportKlub
Od czerwca br. stacja SportKlub będzie emitować równolegle z portalem Weszło.com program Krzysztofa Stanowskiego „Stan Futbolu". więcej
,,Przyjaciółki" straciły 200 tys. widzów. Powstanie ósmy sezon
Siódmy sezon „Przyjaciółek" oglądało średnio 1,99 mln osób. W porównaniu do piątej serii nadawanej wiosną ub.r. produkcja straciła 190 tys. widzów. Polsat w czasie emisji serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a wpływy z reklam wyniosły 18,07 mln zł. więcej
Polo TV na czele oglądalności wśród stacji muzycznych. 4Fun Hits o 150 proc. do góry
W kwietniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja 4Fun Hits, a najwięcej straciły Muzo TV i TO!TV. więcej
Hip Hop TV wkracza do kablówek i internetu
Kanał muzyczny Hip Hop TV (Grupa ZPR Media) od 1 czerwca br. będzie dostępny w ofercie operatorów kablowych - w tym Toya i Vectra. Kanał pojawił się także w aplikacji eskaGO. więcej
Jakub Wątły po 7 latach odchodzi z Superstacji. ,,Nie prowadzimy żadnych negocjacji"
Dziennikarz Jakub Wątły zakończył we wtorek współpracę z Telewizją Superstacja. Nadawca traktuje jednak jego odejście jako metodę renegocjacji warunków kontraktu. - Od ubiegłego tygodnia nie prowadzimy żadnych negocjacji z Superstacją - odpowiada w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl mecenas Michał Tkaczuk, pełnomocnik Wątłego. więcej
W nc+ kanały Polsatu z Euro 2016 bez dodatkowych opłat dla klientów z 2-letnią umową z multiroomem
Na platformie nc+ kanały Polsat Sport 2 HD i Polsat Sport 3 HD z transmisjami Euro 2016 będą dostępne bez dodatkowych opłat dla klientów, którzy podpiszą lub przedłużą umowę na 24 miesiące wraz z opcją multiroom. Pozostali za dostęp do kanałów zapłacą 99 zł. więcej
Zmarł były prezes Telewizji Polskiej Andrzej Urbański
W wieku 62 lat zmarł Andrzej Urbański, polityk i publicysta, doradca m.in. premiera Jerzego Buzka i prezydenta Lecha Kaczyńskiego, w latach 2007-2009 prezes Telewizji Polskiej. więcej
TNT pokaże serial ,,Will", punk-rockową historię Szekspira
Telewizja TNT zakupiła prawa do emisji dziesięciu odcinków serialu „Will". Produkcja, której emisja ma ruszyć w 2017 roku, będzie opowiadać o życiu młodego Williama Szekspira. więcej
Radio
Magdalena Jethon pokieruje serwisem informacyjnym Komitetu Obrony Demokracji
Komitet Obrony Demokracji na początku czerwca uruchomi swój internetowy serwis informacyjny, którym kierować będzie Magdalena Jethon, poprzednio dyrektor radiowej Trójki. KOD planuje też uruchomienie własnego radia i telewizji. więcej
Dawid Podsiadło odchodzi z radiowej Czwórki, ,,Podsiadówkę" zastąpi program Kuby Karasia
Z końcem maja Program IV Polskiego Radia zakończy nadawanie czwartkowej audycji „Podsiadówka", którą prowadzili Dawid Podsiadło i Oskar Bała. W tym paśmie pojawi się nowa autorska audycja Kuby Karasia. więcej
Polskie Radio likwiduje stanowiska Andrzeja Szozdy i Dominika Panka w redakcji informacji PolskieRadio.pl
Polskie Radio zlikwidowało stanowiska kierownika i zastępcy kierownika redakcji informacji w portalu PolskieRadio.pl, zajmowane przez Dominika Panka i Andrzeja Szozdę - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Dziennikarze są na zwolnieniu lekarskim. więcej
Witold Woźniak odpowiada w Grupie Bauer Media także za segment radiowy
Witold Woźniak, członek zarządu Grupy Bauer Media, poszerza swoje kompetencje o odpowiedzialność za segment radiowy firmy. W jej zarządzie zasiada od czerwca ub.r. więcej
Anna Burzyńska przeniesiona do PolskieRadio.pl, dołącza Artur Ewertowski
Była wicedyrektor radiowej Trójki Anna Burzyńska rozpoczęła pracę w dziale programowym portalu PolskieRadio.pl. Do zespołu dołączył także Artur Ewertowski, który objął stanowisko sekretarza portalu - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Biało czarna" - Ewa Wanat rozmawia z publicystami z dwóch stron sporu światopoglądowego (fragmenty)
W środę 18 maja w sprzedaży ukazała się książka „Biało Czarna" Ewy Wanat, w której dziennikarka rozmawia z ośmioma publicystami, określanymi jako prawicowi i lewicowi. Portal Wirtualnemedia.pl publikuje obszerny fragment rozmowy z Rafałem Ziemkiewiczem.   więcej
Radio ZET ze ,,Strefą kibica" dla pracowników i gości w warszawskiej siedzibie
Z okazji zbliżających się Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2016 w siedzibie Radia ZET (Eurozet) przy ul. Żurawiej 8 w Warszawie powstała „Strefa kibica". Korzystać z niej mogą pracownicy i goście rozgłośni.   więcej
Reklama
Handy Awards obśmiewają festiwalowe zadęcie branży reklamowej. Co na to polscy marketingowcy?
Handy Awards - wirtualne nagrody dla branży reklamowej wymyślone przez kilku kreatywnych z jednej strony mają obśmiewać festiwalowe nagrody w reklamie, z drugiej wskazują, w jak ogromnym stopniu przemysł reklamowy zdominowany jest przez mężczyzn. O tym, czym dla branży są festiwale reklamowe, opowiadają portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Sośnierz, Tytus Klepacz, Marcin Nowak, Marcin Maj, Michał Nowosielski i Paweł Loedl. więcej
Telewizja Polska i Polsat mogą zarobić na Euro 2016 nawet 55 mln zł (opinie)
Wydarzenie takiej rangi jak Euro 2016 mobilizuje do zwiększonej aktywności marketingowej nie tylko sponsorów, ale też ich konkurentów, którzy chcą równie silnie zaistnieć. Najwięcej zyskają Polsat i TVP, które będą pokazywać mecze. Poza nimi największym beneficjentem będzie też internet - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
Pracownicy UM dziękują Tadeuszowi Żórawskiemu żegnającemu się z firmą po 22 latach
Serdecznie dziękujemy za te niezwykłe, wartościowe, wspólnie spędzone lata. Za dobrą atmosferę w firmie, zawsze otwarte drzwi, życzliwość, szacunek dla każdego, poczucie humoru i nieodłączny uśmiech na twarzy, który tak wiele razy dodawał nam skrzydeł - napisali w liście pożegnalnym do Tadeusza Żórawskiego pracownicy domu mediowego UM (poprzednio Universal McCann). więcej
Adrianna Skon, Olsikowa i Cyprian! wśród youtuberów promujących Żywiec Zdrój Głupawka (wideo)
W poniedziałek rusza internetowa akcja reklamowa nowej linii wody mineralnej Żywiec Zdrój - Głupawka. W ramach akcji „Miszcze Głupawki" internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania pięciu youtuberom. Działania realizuje agencja VML Poland. więcej
Żyrafa, bar mleczny i droga na Ostrołękę w reklamach ,,kredytu ma się rozumieć" w mBanku (wideo)
W nowej kampanii reklamowej mBank promuje kredyt gotówkowy jako „kredyt ma się rozumieć". Akcję przygotowały Grey Group Poland, Tango Production Poland i Mindshare Polska. więcej
FC Barcelona i Nike z nowym kontraktem, 18 mln euro więcej niż w umowie Realu Madryt z Adidasem
Klub FC Barcelona i koncern Nike podpisały nową 10-letnią umowę sponsorską. W ramach kontraktu hiszpański klub ma zarobić do 155 milionów euro rocznie. więcej
3,2 proc. więcej na reklamy w Polsce. Telewizja linearna przegrywa z wideo internetowym, spadki w sektorze finansowym (analiza)
W pierwszym kwartale br. wydatki reklamowe netto w Polsce wyniosły 1,721 mld zł, o 3,2 proc. więcej niż rok wcześniej. Najmocniej wzrosły w radiu i internecie, natomiast spadły w dziennikach i czasopismach. Reklama w telewizji linearnej wzrosła mniej niż cały rynek, za to o 35 proc. zwiększyły się nakłady na reklamy wideo w sieci. więcej
Rodzinne chrupanie i śpiewanie reklamuje wafelki Familijne 2GO (wideo)
W telewizji, prasie, radiu i internecie zaczęła się nowa kampania reklamowa wafelków Familijne 2GO (produkowanych przez Jutrzenkę Colian). Przygotowały ją firmy marketingowe SohoSquare, Gong, Mediabrands Studios, RedWorks i Universal McCann. więcej
Goliath Polska reklamuje zabawkę Super Sand w telewizji i internecie (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca zabawkę Super Sand (produkowaną przez Goliath Polska). Akcję, prowadzoną w telewizji i internecie, producent przygotował wspólnie z agencją K2 Media. więcej
Wycieczka na Bahamy w konkursie promującym ,,Wściekłe 5 GB" w Plusie
1 czerwca br. startuje konkurs "Gramy o Bahamy" przygotowany specjalnie dla użytkowników ofert prepaid w sieci Plus, którzy skorzystają z uruchomionej ostatnio promocji "Wściekłe 5 GB" i wykonają na Instagramie zadanie konkursowe. Nagrodą główną w konkursie jest wycieczka na Bahamy. więcej
Reklamy tygodnia: Allegro, Hellena, Orange i Uniwersytet Wrocławski (wideo)
W tym tygodniu do zestawienia najciekawszych reklam trafiły cztery produkcje polskie. Są to spoty promujące Allegro, Oranżadę Hellena i Uniwersytet Wrocławski oraz akcja ambientowa Orange Polska. więcej
Piotr Sroka: jestem facetem, który zapracował sobie na to, kim jest
Kwestionariusz portalu Wirtualnemedia.pl wypełnił Piotr Sroka, brand director w agencji reklamowej San Markos. więcej
Cannes Lions 2016: Blake Mycoskie, twórca marki TOMS, z nagrodą Cannes LionHeart
Blake Mycoskie odbierze nagrodę Cannes LionHeart na najbliższym Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. więcej
Kreacje Reklamowe
Expedia: Selfie Expedia: Siesta Expedia: Exotic Play-Doh: Oh Play-Doh: The
Prasa
,,Tygodnik Zamojski" na czele sprzedaży w I kwartale. Większość tytułów na minusie
W I kwartale br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników lokalnych uplasował się „Tygodnik Zamojski". Większość pism zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Co Tydzień" wydawany Jaworznie. Na przeciwnym biegunie znalazł się „Kurier Internetowy".   więcej
Cezary Bielakowski wicenaczelnym PAP Media, Grzegorz Matuszewski i Jakub Pilarek zastępcami kierowników
Cezary Bielakowski, poprzednio związany z tygodnikiem „Wprost", objął funkcję zastępcy redaktora naczelnego w PAP Media. Zastępcą kierownika newsroomu w PAP został Grzegorz Matuszewski, a zastępcą kierownika redakcji zagranicznej - Jakub Pilarek. więcej
Witold Woźniak odpowiada w Grupie Bauer Media także za segment radiowy
Witold Woźniak, członek zarządu Grupy Bauer Media, poszerza swoje kompetencje o odpowiedzialność za segment radiowy firmy. W jej zarządzie zasiada od czerwca ub.r. więcej
Aleksandra Wojciechowska nową redaktor naczelną ,,Fashion Magazine"
Aleksandra Wojciechowska została nową redaktor naczelną „Fashion Magazine" (Fashion Group). Wcześniej te obowiązki pełnił Maciej Dolega. więcej
Minister skarbu państwa zgłasza do prokuratury prywatyzację Presspubliki przez Grzegorza Hajdarowicza
Minister skarbu państwa Dawid Jackiewicz zapowiedział złożenie do prokuratury zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa przy zakupie udziałów Presspubliki od państwowej firmy przez należącą do Grzegorza Hajdarowicza spółkę Gremi Media oraz przy sprzedaży udziałów Ruchu. Chodzi o podejrzenie zaniżenia wartości firm. więcej
Psychiatra skrytykowany za wywiad w ,,Do Rzeczy" o ,,PiS-obłędzie": nie zgadzam się z okładką i śródtytułami
W ostatnim numerze tygodnika „Do Rzeczy" znalazła się rozmowa z psychiatrą prof. Łukaszem Święcickim, który pod kątem zdrowia psychicznego analizował ostatnie wydarzenia i wypowiedzi społeczno-polityczne. Święcickiego skrytykowało za to Polskie Towarzystwo Psychiatryczne. - Nie zgadzam się z doborem okładki i śródtytułów dokonanych przez Redakcję pisma, na dobór ten nie miałem żadnego wpływu, a moim zdaniem sugeruje on zupełnie nietrafnie moje intencje - tłumaczy prof. Łukasz Święcicki. więcej
,,Personel i Zarządzanie" w nowej odsłonie
Od 8 czerwca miesięcznik „Personel i Zarządzanie" (Infor) będzie ukazywał się w odświeżonej szacie graficznej i z nowymi treściami. więcej
Piotr P. Reszka z Nagrodą im. Ryszarda Kapuścińskiego
Książka Piotra Pawła Reszki „Diabeł i tabliczka czekolady" otrzymała Nagrodę im. Ryszarda Kapuścińskiego za Reportaż Literacki 2015.   więcej
Jedynki
Newsweek - 2016-05-23 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-05-23 Tygodnik Angora - 2016-05-23 Wprost - 2016-05-23 Do Rzeczy - 2016-05-23
Internet
Magdalena Jethon pokieruje serwisem informacyjnym Komitetu Obrony Demokracji
Komitet Obrony Demokracji na początku czerwca uruchomi swój internetowy serwis informacyjny, którym kierować będzie Magdalena Jethon, poprzednio dyrektor radiowej Trójki. KOD planuje też uruchomienie własnego radia i telewizji. więcej
UE chce europejskich filmów i programów obowiązkowo w ofercie Netflixa i Amazona, operatorzy protestują
Unia Europejska chce, by 20 proc. oferty Netflixa i Amazona w krajach wspólnoty stanowiły filmy i programy telewizyjne produkowane w Europie. Serwisy protestują i twierdzą, że to spowoduje pogorszenie jakości ich oferty. więcej
Gemius udostępnia statystyki dzienne i tygodniowe oraz prognozy odwiedzalności serwisów tematycznych
Firma Gemius zaczęła udostępniać statystyki odwiedzalności serwisów z poszczególnych dni i tygodni oraz prognozy na najbliższy tydzień, na podstawie swojego badania gemiusAudience. Dane są prezentowane na stronie Now.gemius.com. więcej
Na festiwalu w Cannes widać, że dla branży filmowej VoD staje się równie ważne jak kina (relacja)
Do tej pory VoD było głównym zagrożeniem dla stacji telewizyjnych. Dziś VoD i wirtualna rzeczywistość z impetem wchodzą nawet w tak hermetyczne i tradycyjne środowisko, jakim niewątpliwie jest festiwal filmowy w Cannes - o tegorocznej edycji targów filmowych Marche du Film w ramach Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Cannes pisze Justyna Troszczyńska z Media4Fun. więcej
Jak i do czego wykorzystywane są badania polskiego internetu
Badania rynkowe wykorzystywane są do oceny struktury rynku z perspektywy konkurujących na nim podmiotów. Dostarczają też informacje, które pozwalają na skuteczne planowanie mediów. Mogą również służyć do audytu danych pochodzących z innych źródeł, wykorzystywanych w procesie planowania i zakupu powierzchni reklamowej - opisuje Emil Pawłowski z Gemiusa. więcej
Personalizacja głównym oczekiwaniem internautów w mobile'u
Internauci generalnie chcą aby ich aktywności w przestrzeni mobilnej były wygodne i bezpieczne. W ciągu najbliższych trzech lat oczekują większej personalizacji, a także usług powiązanych z lokalizacją - wynika z globalnego badania Sitecore i Vanson Bourne. więcej
36,2 mld euro na reklamę internetową w Europie w 2015 r., Polska wśród liderów wzrostu
2015 rok był pierwszym w historii, w którym nakłady na reklamę internetową były w Europie większe niż na reklamę telewizyjną - wynika z raportu IHS i IAB Europe. więcej
Badania Marketingowe
Gemius udostępnia statystyki dzienne i tygodniowe oraz prognozy odwiedzalności serwisów tematycznych
Firma Gemius zaczęła udostępniać statystyki odwiedzalności serwisów z poszczególnych dni i tygodni oraz prognozy na najbliższy tydzień, na podstawie swojego badania gemiusAudience. Dane są prezentowane na stronie Now.gemius.com. więcej
Kraj pochodzenia marki ważny dla konsumentów przy wyborze produktu
Dla blisko trzech czwartych konsumentów kraj pochodzenia marki ma znaczenie przy wyborze produktu. Duma narodowa jest jednym z czynników, które wpływają na wybór lokalnych lub globalnych produktów przez konsumenta - wynika z badania Nielsena. więcej
Technologie
1,88 mln smartfonów sprzedanych w Polsce w I kw. br., Samsung przed Huawei
4-proc. wzrost sprzedaży smartfonów w I kwartele br., Apple z dwucyfrowym spadkiem
Pożegnajmy aplikacje mobilne jakie znamy
400 tys. użytkowników promocji Tidala w Play. Czego słuchają?
Gospodarka
Handy Awards obśmiewają festiwalowe zadęcie branży reklamowej. Co na to polscy marketingowcy?
FC Barcelona i Nike z nowym kontraktem, 18 mln euro więcej niż w umowie Realu Madryt z Adidasem
3,2 proc. więcej na reklamy w Polsce. Telewizja linearna przegrywa z wideo internetowym, spadki w sektorze finansowym (analiza)
Owoce i warzywa powinny stanowić połowę dziennego jadłospisu
Jacek Czech: Opłata audiowizualna to nowy podatek - wszyscy zapłacimy podwójnie
Połowa nieodliczonego VAT-u od paliwa idzie w koszty
Kultura/Rozrywka
TVN kręci nowy serial ,,Na noże". Wojciech Zieliński i Piotr Stramowski w rolach głównych
Telewizja Polska określa zasady selekcji projektów scenariuszowych, na początku czerwca nabór na scenariusze seriali
UE chce europejskich filmów i programów obowiązkowo w ofercie Netflixa i Amazona, operatorzy protestują
,,Przyjaciółki" straciły 200 tys. widzów. Powstanie ósmy sezon
Złota Palma w Cannes dla filmu "Ja, Daniel Blake" Kena Loacha
Film "Kapitan Ameryka: Wojna bohaterów" zarobił już miliard dolarów
"Gilmore Girls: A Year in the Life" - nowy serial Netfliksa
Blog
Dwaj Polacy poderżnęli gardło syryjskiemu uchodźcy! - Ewaryst Fedorowicz
Na korytarzu w urzędzie - ks. Artur Stopka
Obrona demokracji - kampania społeczna skazana na (nie)powodzenie? - Zbigniew Brzeziński
Pan Darek - Andrzej Bober
Żyć nie umierać - Renata Lipinska-Kondratowicz
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy: