| Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj | |
| Home | Archiwum | Reklama | O serwisie | Kontakt | |
|
|
| |
| Środa, 1 Czerwca 2016 | |
| | |
| TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę | |
|
Wiadomości dnia |
Radio ZET zyska na zamianie Olejnik i Piaseckiego, ale decyzja mogła mieć kontekst polityczny (opinie)
Monika Olejnik jest legendą polskiego radia, jej odejście z Radia ZET to koniec pewnej epoki. Konrad Piasecki jest świetnym dziennikarzem, znakomitym warsztatowo i profesjonalnym, ale trudno mu będzie ją zastąpić. Decyzja nadawcy mogła mieć kontekst polityczny - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Roman Czejarek, Bogusław Chrabota, Ewa Wanat, Jacek Żakowski, Karolina Korwin-Piotrowska, Rafał Betlejewski i dr. Tomasz Gackowski. więcej
|
|
Jarosław Kuźniar: odszedłem, żeby robić to, czego oczekują ode mnie widzowie
Jarosław Kuźniar po 10 latach rozstał się z TVN. W zeszłym roku musiał odejść z TVN24 i przez 9 miesięcy prowadził Dzień Dobry TVN. Od września będzie prowadził własny program na żywo dla Onetu. Jak mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl, nie wierzy, żeby musiał odchodzić z TVN24 z powodu politycznych nacisków. więcej
|
|
GfK zaskoczony wypowiedzeniem umowy przez PBI. ,,Jeszcze wczoraj dyskutowaliśmy"
Instytut GfK Polonia jest zaskoczony decyzję wspólników Polskich Badań Internetu o zakończeniu współpracy z tą firmą. - Uważamy, że wypowiedzenie jest niezasadne i rozważamy możliwości dalszych działań w oparciu o umowę - deklaruje GfK. więcej
|
| |
| |
|
| |
|
Facebook, Twitter, YouTube i Microsoft będą usuwać hejterskie wpisy w ciągu 24 godzin
Największe koncerny branży IT zawarły z Komisją Europejską porozumienie w sprawie walki z mową nienawiści i propagandą terrorystyczną w sieci. Hejterskie treści będą usuwane w ciągu 24 godzin. - Takie inicjatywy są konieczne i niezbędne - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Wawrzyniak, inicjator i pomysłodawca akcji #HejtBusters. więcej
|
|
Telewizja Polska odpowiada Juliuszowi Braunowi: zarzuty wobec obecnych władz TVP bezzasadne
Krytyczne uwagi Juliusza Brauna do sprawozdania finansowego Telewizji Polskiej za 2015 rok są bezzasadne, zaś aktualizacja wartości zapasów programowych odzwierciedla ich faktyczną wartość dla potrzeb działalności TVP, co pośrednio świadczy o niskiej jakości znacznej części produkowanych i kupowanych treści programowych - uważają obecne władze Telewizji Polskiej. więcej
|
|
,,Gazeta Wyborcza" zmienia logo: bliżej do Wyborcza.pl, zostaje ,,Nam nie jest wszystko jedno"
„Gazeta Wyborcza" (Agora) zaczęła ujawniać swój nowy logotyp, spójny z logo jej serwisu internetowego Wyborcza.pl. W winiecie dziennika pozostaną czerwony prostokąt i hasło „Nam nie jest wszystko jedno". więcej
|
Wiecęj wiadomości... |
| |
Tylko w Wirtualnemedia.pl |
,,Wielka gra" wróci w lutym 2017 roku. ,,Nowy prowadzący i odświeżona formuła"
TVP2 pracuje nad reaktywacją teleturnieju „Wielka gra". Program w odświeżonej formie trafi na antenę stacji w lutym 2017 roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
Więcej reklam telewizyjnych w prime-time: początkowo wzrosną zyski nadawców, ale widzowie mogą przejść do internetu
W krótkim okresie czasu telewizja powinna zyskać kosztem pozostałych mediów. Zwłaszcza, gdy uwolnione zasobu czasu reklamowego przyczyniłoby się do spadku cen w telewizji. W perspektywie długofalowej znaczne zwiększenie limitu reklam w paśmie prime-time mogłoby zniechęcić widzów, którzy wybraliby np. wideo w internecie - efekty możliwego uelastycznienia czasu reklamowego w telewizji komentują dla Wirtualnemedia.pl Sergiusz Geller, Maciej Niepsuj, Paweł Więckowski i Tadeusz Żórawski. więcej
|
Zmiany w reklamach w Google to docenienie segmentu mobilnego |
Dorota Gawryluk: Politycy mieli, mają i będą mieli wpływ na Telewizję Polską |
| |
|
| |
|
|
Telewizja | |
|
Telewizja Polska odpowiada Juliuszowi Braunowi: zarzuty wobec obecnych władz TVP bezzasadne
Krytyczne uwagi Juliusza Brauna do sprawozdania finansowego Telewizji Polskiej za 2015 rok są bezzasadne, zaś aktualizacja wartości zapasów programowych odzwierciedla ich faktyczną wartość dla potrzeb działalności TVP, co pośrednio świadczy o niskiej jakości znacznej części produkowanych i kupowanych treści programowych - uważają obecne władze Telewizji Polskiej. więcej
|
|
Andrzej Sołtysik wraca do ,,Dzień dobry TVN". Zastąpi Jarosława Kuźniara
Od września br. Andrzej Sołtysik znów będzie prowadzić „Dzień dobry TVN". Ma zastąpić Jarosława Kuźniara i poprowadzić program w duecie z Anną Kalczyńską - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
|
|
,,Komediowa Scena Dwójki" porażką TVP2. Tylko 330 tys. widzów i 890 tys. zł z reklam
Nowy cykl kabaretowy „Komediowa Scena Dwójki" gromadził średnio 334 tys. widzów. Program przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 887 tys. zł. więcej
|
|
Posłanka PO skrytykowana przez pracownika TVP3 Gdańsk za ,,podłą zmianę" PiS-u. ,,To język nienawiści"
Posłanka Platformy Obywatelskiej Agnieszka Pomaska opisała, jak po nagraniu wywiadu w „Panoramie" TVP3 Gdańsk kierownik produkcji zarzucił jej, że wypowiedziane przez nią sformułowanie „podła zmiana" (dotyczące działań rządu) to język nienawiści. - Rozmowa była prywatna, w telewizji nie dokonuje się żadnych manipulacji ani nie ma cenzury - zapewnia szef „Panoramy" Andrzej Dunajski. więcej
|
|
Ruszają castingi do szóstej edycji ,,Top Model". TVN szuka modeli i modelek
5 czerwca br. w Gdańsku odbędzie się pierwszy casting do szóstej edycji show „Top Model". TVN pokaże nowe odcinki programu w jesiennej ramówce, która ruszy we wrześniu. więcej
|
|
,,Dzięki Bogu już weekend" straciło 400 tys. widzów. 2,4 mln zł z reklam
Czwartą serię „Dzięki Bogu już weekend" oglądało średnio 847 tys. osób, o 400 tys. widzów mniej niż trzecią edycję pokazywaną wiosną 2014 roku. Produkcja przegrała walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku, a wpływy z reklam wyniosły 2,38 mln zł. więcej
|
|
Sylwester TVP2 ponownie we Wrocławiu
TVP2 i Wrocław planują kolejne wspólne projekty - w tym m.in. ponowną organizację koncertu sylwestrowego na wrocławskim rynku. Stacja pokaże także część wydarzeń organizowanych w ramach Europejskiej Stolicy Kultury 2016. więcej
|
|
Havas PR zajmie się obsługą public relations platformy nc+ i stacji Canal+
Agencja Havas PR wygrała przetarg organizowany przez ITI Neovision na obsługę public relations platformy nc+. Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie biura prasowego i wsparcie działu PR w komunikacji kanałów premium z rodziny Canal+. więcej
|
|
Debiut nowego ,,Top Gear" słabo oglądany i krytykowany przez internautów. ,,Chris Evans udaje Clarksona"
Pierwszy odcinek 26. sezonu „Top Gear" nie spodobał się widzom i zanotował najgorszą oglądalność w ciągu 10 lat. Na Twitterze szybko pojawił się hashtag #RIPTopGear, a internauci nie zostawiają suchej nitki na nowych prowadzących i pomysłach twórców show. więcej
|
|
Telewizja Polska z 36,6 mln zł straty w ub.r., poprzednie zarządy bez absolutorium. Braun: to wina obecnych władz
W ub.r. Telewizja Polska zanotowała 36,6 mln zł straty netto, a minister skarbu państwa we wtorek na walnym zgromadzeniu nie udzielił absolutorium członkom poprzednich dwóch zarządów firmy. - Ta decyzja jest bezzasadna, sprzeczna z prawem i dobrymi obyczajami. Strata jest wyłącznie wynikiem decyzji podjętej przez obecny zarząd - uważa Juliusz Braun. więcej
|
|
3,1 mln widzów finału Ligi Mistrzów w TVP1, 200 tys. w Canal+
Finałowy mecz Ligi Mistrzów sezonu 2015/2016 oglądało w TVP1 3,07 mln widzów. Z kolei w płatnym kanale Canal+ widownia tego spotkania wyniosła 196 tys. osób. Średnia oglądalność wszystkich meczów w nc+ wyniosła 133 tys. oglądających. więcej
|
|
|
Radio | |
|
Radio ZET zyska na zamianie Olejnik i Piaseckiego, ale decyzja mogła mieć kontekst polityczny (opinie)
Monika Olejnik jest legendą polskiego radia, jej odejście z Radia ZET to koniec pewnej epoki. Konrad Piasecki jest świetnym dziennikarzem, znakomitym warsztatowo i profesjonalnym, ale trudno mu będzie ją zastąpić. Decyzja nadawcy mogła mieć kontekst polityczny - oceniają Roman Czejarek, Bogusław Chrabota, Ewa Wanat, Jacek Żakowski, Karolina Korwin-Piotrowska, Rafał Betlejewski i dr. Tomasz Gackowski. więcej
|
|
Konrad Piasecki zastąpi Monikę Olejnik w Radiu ZET. ,,Potrzeba zmiany"
Od września br. Konrad Piasecki dołączy do zespołu Radia ZET (Eurozet), gdzie od poniedziałku do piątku poprowadzi „Gościa Radia ZET". Po 15 latach Monika Olejnik odchodzi z rozgłośni. - Najsilniejszym powodem była potrzeba zmiany. Po 22 latach pracy w jednej firmie czas rozejrzeć się szerzej i zrobić krok w bok - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Konrad Piasecki. więcej
|
|
,,Nie pogrywaj, graj po polsku!" - ZPAV udostępni przedsiębiorcom darmową aplikację z polską muzyką
„Nie pogrywaj, graj po polsku!" - pod takim hasłem Związek Producentów Audio Video chce popularyzować polską muzykę w przestrzeni publicznej. Właściciele sklepów, restauracji, hoteli czy klubów przez cztery miesiące będą mogli korzystać z darmowej aplikacji zawierającej playlisty z polskimi utworami. Od października br. dostęp do aplikacji będzie jednak już płatny. więcej
|
|
Karolina Korwin-Piotrowska: Eurozet ulega naciskom politycznym, za Moniką Olejnik odejdzie konkretny odbiorca
- Ta informacja świadczy o tym, że Eurozet ulega naciskom politycznym. Nazwisko Moniki Olejnik pojawiało się w wypowiedziach wielu polityków PiS, w grupie tych osób, których powinno się wyrzucić jak tylko dojdą do władzy. Doszli do władzy, więc się tak dzieje - ocenia Karolina Korwin-Piotrowska, dziennikarka i publicystka. więcej
|
|
Rafał Betlejewski: Monika Olejnik jest znienawidzona przez zwolenników ,,dobrej zmiany"
Każdy taki „transfer" na szczycie mediów głównego nurtu w Polsce budzi kontrowersje i komentarze. Niewątpliwie mamy do czynienia z gwiazdami polskiego dziennikarstwa „domowego" - czyli dotyczącego polskiej polityki - zmiany w Radiu ZET ocenia Rafał Betlejewski, redaktor naczelny Medium Publicznego, w przeszłości związany z RDC. więcej
|
|
Roman Czejarek: Odejście Moniki Olejnik z Radia ZET to koniec pewnej epoki
- Monika Olejnik była ważną postacią w Radiu ZET, a jej odejście rzeczywiście jest wydarzeniem. To koniec pewnej epoki. Natomiast ona i Konrad Piasecki mają dwa zupełnie różne style prowadzenia rozmowy politycznej - ocenia Roman Czejarek, dziennikarz Programu I Polskiego Radia. więcej
|
|
Piotr Semka w PR III. Poprowadzi ,,Klub Trójki"
Od 2 czerwca br. publicysta Piotr Semka będzie prowadził audycję „Klub Trójki" na antenie Programu Trzeciego Polskiego Radia. więcej
|
|
Trójka nowym liderem rynku radiowego we Wrocławiu. TOK FM awansowało na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od listopada 2015 roku do kwietnia 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
|
|
Monika Olejnik odchodzi z Radia ZET. Konrad Piasecki poprowadzi audycję "Gość Radia ZET"
Konrad Piasecki dołączy od września do zespołu Radia ZET. Od poniedziałku do piątku poprowadzi „Gościa Radia ZET". Zastąpi Monikę Olejnik, która odchodzi z rozgłośni. więcej
|
|
Tomasz Gackowski: Dla Radia ZET odejście Olejnik i dołączenie Piaseckiego jest wzmocnieniem
Odejście Moniki Olejnik i dołączenie Konrada Piaseckiego jest absolutnym wzmocnieniem dla Radia ZET, a ogromną stratą dla RMF FM - ocenia dr Tomasz Gackowski, medioznawca z Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. więcej
|
|
|
Reklama | |
|
Tomasz Kot i Robert Lewandowski w śpiewającym pojedynku reklamują T-Mobile (wideo)
W nowej wizerunkowo-produktowej kampanii reklamowej T-Mobile aktor Tomasz Kot występuje razem z piłkarzem Robertem Lewandowskim, obaj śpiewają hit „Blurred Lines". Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Leo Burnett, Starcom Mediavest Group, Agencja Warszawa i G7. więcej
|
|
,,Nie płać za to, czego nie oglądasz" - kulki z logo reklamują Netię (wideo)
Netia rozpoczyna promocję obejmującą bezpłatne korzystanie do końca br. z usługi internetowej lub telewizyjnej. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Nie płać za to, czego nie oglądasz" przygotowana przez firmy Brasil, Dentsu Aegis Network Polska i Value Media. więcej
|
|
Zlatan Ibrahimović podążający własną drogą w nowej reklamie Volvo (wideo)
Koncern motoryzacyjny Volvo rusza z kampanią pod hasłem „Made by Zlatan", której głównym bohaterem jest piłkarz Zlatan Ibrahimović. Za działania odpowiadają agencja Grey Worldwide i dom mediowy Mindshare. więcej
|
|
,,#HeartOfTheGame" - Kia Sportage promowana przy Euro 2016 (wideo)
Koncern motoryzacyjny Kia Motors Polska planuje szeroko zakrojoną, wizerunkową kampanię reklamową związaną z Euro 2016. Zostanie w niej wykorzystany spot autorstwa agencji Innocean Worldwide, a obsługą mediową zajmie się Havas Media. więcej
|
|
Sprawdzone zero bez ukrytych opłat reklamuje Pożyczkomat.pl (wideo)
Serwis internetowy Poż yczkomat.pl rozpoczął sprzedażową kampanię reklamową oferowanych w nim pożyczek gotówkowych. Za realizację akcji odpowiadają agencje San Markos, Szut Szut Studio i Codemedia. więcej
|
|
GoldenSubmarine reorganizuje i rozbudowuje dział wideo, na czele Mateusz Ciećwierski i Katarzyna Węglewska
Agencja GoldenSubmarine zreorganizowała i rozbudowała swój dział wideo, tworząc dwie, niezależne komórki realizujące rozmaite projekty filmowe dla klientów. W oddziale warszawskim liderem takiej grupy jest Mateusz Ciećwierski, a w poznańskim - Katarzyna Węglewska. więcej
|
|
Syzygy Warsaw rozpoczyna internetową obsługę marek Whirlpool Polska
Agencja Syzygy Warsaw wygrała przetarg na obsługę w internecie wszystkich marek z portfolio grupy Whirlpool Polska, producenta i dostawcy dużego sprzętu AGD. więcej
|
|
Testardo Gram zrealizuje dla YIT kampanię promującą ,,Nordic Mokotów"
Należącą do Grey Group Poland agencja Testardo Gram została agencją full service fińskiej firmy deweloperskiej, która działa w Polsce od ub.r. więcej
|
|
Tikkurila Polska kontynuuje współpracę ze Zjednoczenie.com
Firma Tikkurila Polska, producent farb Tikkurila, Beckers i Jedynka, przedłużyła współpracę z agencją Zjednoczenie.com, która będzie realizować działania w internecie dla wszystkich trzech brandów. więcej
|
|
Prasa | |
|
,,Gazeta Wyborcza" zmienia logo: bliżej do Wyborcza.pl, zostaje ,,Nam nie jest wszystko jedno"
„Gazeta Wyborcza" (Agora) zaczęła ujawniać swój nowy logotyp, spójny z logo jej serwisu internetowego Wyborcza.pl. W winiecie dziennika pozostaną czerwony prostokąt i hasło „Nam nie jest wszystko jedno". więcej
|
|
,,Dziennik Gazeta Prawna" dziękuje na łamach odchodzącej naczelnej. ,,Sprawili mi nieprawdopodobną niespodziankę"
We wtorkowym numerze „Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) redakcja dziennika zamieściła podziękowania dla Jadwigi Sztabińskiej, która odeszła ze stanowiska redaktor naczelnej gazety. - Dzisiejszy dzień jest jednocześnie końcem i początkiem. Na pewno spotkamy się jeszcze nie jeden raz - napisała Sztabińska na Facebooku. więcej
|
|
,,Przegląd Sportowy" z największym wzrostem czytelnictwa. ,,Metrocafe.pl" najbardziej w dół
Najchętniej czytanym dziennikiem w Polsce pozostaje „Fakt", a na podium znajdują się jeszcze: „Gazeta Wyborcza" i „Super Express" - wynika z najnowszego badania PBC. więcej
|
|
Edyta Ciepieńka i Agata Olejniczak na nowych stanowiskach w Edipresse Polska
Edyta Ciepieńka została zastępcą redaktor naczelnej serwisu Polki.pl, a Agata Olejniczak - product managerem serwisu Wizaz.pl w Edipresse Polska. Są to nowo utworzone stanowiska w wydawnictwie. więcej
|
|
,,Kobieta i Życie" kończy 70 lat. Specjalne wydanie i wspomnieniowy dodatek
Z okazji 70-lecia miesięcznika „Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer) na początku czerwca br. w kioskach pojawi się specjalny, podwójny numer magazynu. Z okazji urodzin dołączony zostanie specjalny dodatek przygotowany na wzór wydań z lat 50. i 60. więcej
|
|
Internet | |
|
Jarosław Kuźniar: odszedłem, żeby robić to, czego oczekują ode mnie widzowie
Jarosław Kuźniar po 10 latach rozstał się z TVN. W zeszłym roku musiał odejść z TVN24 i przez 9 miesięcy prowadził Dzień Dobry TVN. Od września będzie prowadził własny program na żywo dla Onetu. Jak mówi w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl, nie wierzy, żeby musiał odchodzić z TVN24 z powodu politycznych nacisków. więcej
|
|
GfK zaskoczony wypowiedzeniem umowy przez PBI. ,,Jeszcze wczoraj dyskutowaliśmy"
Instytut GfK Polonia jest zaskoczony decyzję wspólników Polskich Badań Internetu o zakończeniu współpracy z tą firmą. - Uważamy, że wypowiedzenie jest niezasadne i rozważamy możliwości dalszych działań w oparciu o umowę - deklaruje GfK. więcej
|
|
Facebook, Twitter, YouTube i Microsoft będą usuwać hejterskie wpisy w ciągu 24 godzin
Największe koncerny branży IT zawarły z Komisją Europejską porozumienie w sprawie walki z mową nienawiści i propagandą terrorystyczną w sieci. Hejterskie treści będą usuwane w ciągu 24 godzin. - Takie inicjatywy są konieczne i niezbędne - ocenia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Michał Wawrzyniak, inicjator i pomysłodawca akcji #HejtBusters. więcej
|
|
Wirtualna Polska przenosi produkcję wideo do WP1, Jacek Amsterdamski członkiem zarządu
Jacek Amsterdamski, dotychczasowy dyrektor działu produkcji wideo w Grupie Wirtualna Polska, dołączył do zarządu należącej do wydawcy spółki WP1, przygotowującej kanał do emisji na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. więcej
|
|
YouTube grozi twórcom serwisu TubeNinja, chce zablokować opcję pobierania klipów
YouTube zagroził sądem twórcom narzędzia TubeNinja służącego do ściągania do komputera filmów publikowanych w serwisie. Według YouTube'a aplikacja łamie regulamin platformy i jeśli nie zostanie zamknięta sprawa trafi do sądu. Twórca TubeNinja nie zamierza jednak ustąpić. więcej
|
|
Po ataku na Tumblr 65 mln adresów i haseł trafiło na sprzedaż
Ponad 65 milionów adresów e-mail i haseł użytkowników serwisu TumbIr zostało wystawionych na sprzedaż w sieci. To trzecia co do wielkości kradzież danych w historii. więcej
|
|
Agora przekształciła agencję SearchLab w spółkę Optimizers
Należąca do Agory agencja reklamy internetowej SearchLab zmieniła nazwę na Optimizers i z działu firmy przekształciła się w osobną spółkę. Kieruje nią niezmiennie Iwona Połóg. więcej
|
|
PBI rezygnuje z badania GfK Polonia i wraca do współpracy z Gemiusem
Najwięksi polscy wydawcy będący wspólnikami Polskich Badań Internetu zdecydowali, że spółka kończy krótką współpracę z GfK Polonia w zakresie badania polskiego internetu i wraca do współpracy z Gemiusem. GfK od początku br. nie podało żadnych wyników swojego pomiaru. więcej
|
|
Jarosław Kuźniar w Onecie od września. ,,Będziemy się spotykać częściej, telewizja naprawdę jest wszędzie"
Jarosław Kuźniar poinformował, że w Grupie Onet będzie pracował od początku września. Poprowadzi interaktywny program wideo emitowany codziennie rano na żywo na stronie głównej Onet.pl. Będzie on dotyczył różnych tematów, m.in. podróży. więcej
|
|
|
|
|
|
| |
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
| |
|