piątek, 19 lutego 2010

Popielec(11)a

 
..tak, tak - podejmę tę sprawę - medytuję trzeciego dnia po tym; jakbym z martwych-wstał.
..wrócę do Pisma św. - bezpośrednio; nie jestem teologiem, ale i nie jestem profanem..- dodaję sobie otuchy..
..
św.Lukasz; Zaden sługa nie może dwom panom służyć.
Gdyż albo jednego będzie nienawidził, a drugiego miłował, albo z tamtym będzie trzymał, a tym wzgardzi.
Nie możecie Bogu służyc i mamonie.
(Lk 16,13)
..
..to oczywiste; odeszli całkowicie od Ewangelii, a zatem odeszli od religii - czyli podstawowej swojej misji..
..bolałem nad tym od wielu lat; nie jest to żadne olśnienie, medytowałem latami i obserwowałem sprawy uważnie i..
.."..bezradnie.."..
..z niedowierzaniem, rosnącym niedowierzaniem.
..
Zdumiewający jest bowiem nie sam fakt tej zdrady ludzi Kościoła, zaprzedania się błyskotkom i omamom władzy; zdumiewało mnie najbardziej jak szybko się to stalło..
..
..wtedy patrzałem na pryzmę śniegu, jakby kryla jakąś prawdę..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: