sobota, 20 lutego 2010

Popielec(14)

 
Mieczysław Jastrun:"Pracować, nie myśleć o starości, o nieszczęściu, zanikaniu sil, energii. Pracować do końca.(..)
(zapis pod datą 26 pazdziernika 1967)
..
Mieczysław Jastrun:Dziennik, Wydawnictwo Literackie Kraków,2002 s.535)
..
To prawda; to wręcz oczywistość,..imperatyw!, że pracować trzeba ciągle i dokąd można.Jednak to właśnie zdanie mocno mnie podkręciło przy pierwszej lekturze Dziennika ponad dwa miesiące temu, a cytowane wcześniej; zdecydowało; muszę zdobyć tę książkę !
..a póki tak się nie stanie; nie oddam do Biblioteki - postanowiłem uroczyście.
.. pracować, pracować..,albo choć blogować - pocieszam się teraz.
..
Wtedy moją uwagę przyciągnął gwar z boiska treningowego Korony; ciągle ćwiczą..
.."nawet o tej porze"..
..stałem niezdecydowany, kilka kroków już zrobiłem, lecz znów kontra; tutaj!
..zatem tych parę ujęć - ma doytczyć tego co tutaj i teraz - tak, to jasne..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: