sobota, 27 lutego 2010

Tajemnica(5.12)

 
Czuang-Tsy;" Kto zna dzialanie przyrody, ten żyje z nia w zgodzie"
..
..i ratuję się obrazami..
..tylko we śnie potrafią mnie dręczyć majaki..
..tutaj panuję; oglądam lub odrzucam - pocieszam się rano..
..w prawdziwych górach reguła Czuang-Tsy jest święta..- nie znam piękniejszych widoków.
..
Wstaję i już wiem dlaczego wędrowałem dziś do Sieci; kolejne odkrycie zdumiewające..
..3sat tv na kompie! coś takiego, coś takiego..
.. rano zawsze z dwie godziny transmisji pogody z Alp; w 1992 to było odkrycie..
..potem dokąd mogłem oglądałem..kiedy tylko moglem, ale w tv..
..lecz w 1997 - urwało się, a teraz byłoby znowu możliwe?
..jedyna tv którą oglądałem godzinami - zamiast działać konkretnie..
..lecz czy nagrywanie audycji 3sat - nie było wtedy sensowne?
..ileż razy potem oglądałem; ratowałem się obrazami..
..(spokojnie..)
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: