wtorek, 17 maja 2011

Dworek Laszczyków*






Minęła godzina jak dotarłem do Dworka Laszczyków.
Ze Stadionu nie jest aż tak daleko, ale wędrowałem spokojnie. Po drodze wstąpiłem do sklepu- obok stadionu . Kiedy przechodziłem koło Kadzielni akurat skończył się koncert Kory i IRA; tłumy studentów (Juwenalia) wychodziły- więc rozglądałem się. Trochę ujęć małym, ..etc.
Bardzo fajna atmosfera- wędrowali grupami - niektórzy w szyku - śpiewali, wołali; młodość-radość; noc majowa - trochę chłodna, ale..
Tak, niezapomniana wędrówka; koło Pomnika Czwórki jakieś chórki spontaniczne..
Z przystanku na Krakowskiej Rogatce odjeżdżała akurat 27 - pokusa aby wracać - była ogromna.
Po zwiedzaniu bunkra Zarajczyka - miałem już dość zwiedzania.
Jednak.. - czy się wygłupiam?
(to pytanie zadaję często)
..ależ nie; parę ujęć do Albumu Co-Partnera - parę dla mnie.
..w końcu..
Zajrzę tylko ; Dworek Laszczyków i Pałac Biskupów; przed północą; to ciekawe.
Akurat na dziedzińcu puszczali film z ekspozycji w Tokarni.
Przysiadłem na trochę.
Bardzo ciekawy - przecież nie jestem tu dla skansenu w Tokarni (!)
Poderwałem się..lecz spokojnie.
Była 22:40
..Dworek Laszczyków*
http://pl.wikipedia.org/wiki/Dworek_Laszczyk%C3%B3w_w_Kielcach

Brak komentarzy: