wtorek, 2 sierpnia 2011

Trudny tydzień






Szaruś pojawił się tutaj pod koniec września 2007. (dokładna data do ustalenia)
Nie spadł z nieba, nie został gdzieś znaleziony.
Pochodzi z porządnej kociej rodziny zadomowionej u Pana Mecenasa (..) w Krakowie.
(niedaleko Rynku Głównego..ul..)
Wybrał kociaka Brat Fili - K..poprzez kontakty Kancelarii Adwokackiej w Warszawie - z Panem Mecenasem.
Kotek był prezentem na 12 urodziny..dla Fili.
Pro domo sua
Patrzałem sceptycznie na tę ideę, ale cóż.
Pro domo sua II
Blogowanie jako notatki tutaj na Bloggerze podjąłem 6 września 2007 - oczywiste; w kafejce.(..)
Tytuł znamienny, jak tez idea..;

Pierwsze koty za ploty
.Najwyrazniej szaleje.Jednak nie jestem wciąż szalony -ruszam się wszędzie sensownie i jakby w jakims celu- dla mnie jeszcze niejasnym.Ten jednak we mnie ,ktory mnie prowadzi wie dokladnie o co chodzi.Jest to zupełnie sytuacja partii szachowej - zaczynamy znany debiut - a potem jestesmy w nieznanej okolicy i musimy polegac na instykcie jak też błędach Partnera, ktory z nami gra tę grę.Oto wczoraj założyłem konto w banku - nieważne w jakim - ale nie przyszlo mi to latwo.Moje pierwsze konto -punkt.Za dwa tygodnie ,albo trzy mam otrzymać kartę - i będę uczył się jak obsługiwał.Tak - to chciałem właśnie powiedzieć : obsługiwać kartę - nie konto.To ona bedzie ze mną grala w tej partii.Fakt.Tylko się cieszyć ? i czekać cierpliwie ?

http://pascalalter.blogspot.com/2007_09_01_archive.html

Brak komentarzy: