środa, 5 października 2011

Fwd: Top Documentary Films - The Secret Life of the Brain

Fantastyczne życie mózgu ; każdego wciąga - jeśli się tylko zastanowi "po co żyję.."
Odpowiedz jest banalna; aby utrzymać "mój" mózg w działaniu..!
Od dawna wydaje się (mnie), że jest inna jeszcze okoliczność, którą teraz nazwałbym realizacją jakiegoś programu.
..
Zresztą to już Friedrich Nietzsche określił lepiej;
"Oto moja prawda, teraz ty wyznaj mi swoją..".
..i dodał;
"Mężnymi, niedbającymi o nic, drwiącymi i gwałtownymi - takimi chce was mieć mądrość;
ona jest kobietą i pokochać zdoła tylko wojownika"
(Friedrich Nietzsche, Tako rzecze Zaratustra - O czytaniu i pisaniu).
Sprawa tego Kogoś - pod nazwą "mój mózg" - od zawsze nie dawała spokoju;
kiedyś widziałem wszystko, jako opowiadane "mi" bajki etc.- "mój mózg".
Teraz widać bliżej;
"Kocham i nienawidzę, pytasz jak to możliwe? Wiem, że to potrafię, i to boli, gdyż jestem w środku." - Catullus
.."w środku"; mojego mózgu.

.


---------- Forwarded message ----------
From: Top Documentary Films <contact@topdocumentaryfilms.com>
Date: Thu, Oct 6, 2011 at 12:15 AM
Subject: Top Documentary Films - The Secret Life of the Brain
To: pascal.alter@gmail.com


Top Documentary Films - The Secret Life of the Brain

Link to Top Documentary Films

The Secret Life of the Brain

Posted: 05 Oct 2011 08:37 AM PDT

The Secret Life of the BrainThe Secret Life of the Brain, a David Grubin Production, reveals the fascinating processes involved in brain development across a lifetime. The five-part series, informs viewers of exciting information in the brain sciences, introduces the foremost researchers in the field, and utilizes dynamic visual imagery and compelling

Watch now...

You are subscribed to email updates from Top Documentary Films

Email delivery powered by Google
Google Inc., 20 West Kinzie, Chicago IL USA 60610

Brak komentarzy: