wtorek, 4 października 2011

Tylko dziś

PONIEDZIAŁEK, 3 PAŹDZIERNIKA 2011

Tylko dziś














Ruszyłem niechętnie i cóż; tędy się nie da wejść na skwer.
Młodzi ludzie w mundurach - udają żołnierzy ważnych wartowników.
Na szczęście bez broni - pokojowo.
Skąd my znamy te pozy..?
Czy z Afryki?
Nie podoba się to na wejściu; wreszcie skojarzyłem; to klasy mundurowe
Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Kielcach - mają uroczysty apel.

Tylko dziś






Znów oglądam się i podziwiam; ach jak pięknie nad stawem teraz - raptem myśl-nie-myśl jak mgnienie; mamo, jakbyś to widziała(!)
..lecz ja widzę; także wtedy było fajnie, jak pływaliśmy tutaj łódką; a ktoś kiwał nią i straszył, że wywróci..
Wtedy nadleciał..lecz to nie był Ptak (!)
..chodz-że..
Pora już, pora.

Tylko dziś














Kaczuszki niechętnie i powoli ustąpiły drogi..
..mogłem dalej spokojnie wędrować.

Tylko dziś; 28września, środa









Och, jak pięknie, jak niezwykle! - po prostu bajkowo jest nad stawem w parku.
..ale jak przejść?
Kaczuszki niczym się nie przejmują!
Fakt.

PIĄTEK, 30 WRZEŚNIA 2011

Tylko dziś - Ptak







Miałem iść na skwer koło muszli koncertowej..tam wyraznie coś 
działo się!
"nie ucieknie.." - pójdę nad staw najpierw - spokojnie.
Zobaczę łabędzie; to było słuszne..
Wtedy zobaczyłem Ptaka..
Też tam leciał (!)
Fakt.

Tylko dziś; budowy
















Każdy zalatany za swoimi sprawami - tylko ja wciąż wędruję tak sobie.
Jakby poza wszystkim.

Brak komentarzy: