środa, 22 października 2014

Fwd: Koniec “X Factor” w TVN / 1,25 mld zł na reklamy w internecie


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, Oct 22, 2014 at 7:12 AM
Subject: Koniec "X Factor" w TVN / 1,25 mld zł na reklamy w internecie
To: pascal.alter@gmail.com


  Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj  
  Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt  
   
  Środa, 22 Października 2014  
  wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl  
  TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę  
 
Wiadomości dnia
Koniec "X Factor" w TVN. Będzie nowy show

Telewizja TVN wiosną przyszłego roku nie pokaże kolejnej edycji programu "X Factor". Stacja pracuje nad nowym formatem rozrywkowym, który go zastąpi - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
1,25 mld zł na reklamy w internecie. Dominują display i SEM, mocno w górę mobile i wideo (raport)

W I połowie br. wydatki na reklamy internetowe w Polsce wyniosły 1 253,7 mln zł, o 5,7 proc. więcej niż rok wcześniej. O 27-28 proc. podskoczyły nakłady na reklamy wideo i mobilne, a o 59 proc. zwiększyli swoje budżety producenci odzieży i dodatków. więcej

 
Twitter z kolejnym rekordem w Polsce - już 2,8 mln użytkowników

W ostatnich miesiącach Twittera odwiedzało po 2,7-2,8 mln polskich internautów, co jest najwyższym jak dotąd wynikiem tego serwisu w Polsce. W skali roku zyskał u nas ponad pół miliona użytkowników. więcej

 
Ogłoszenia o pracę   

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Dziennikarz - reporter

Havas Sports & Entertainment poszukuje osoby na stanowisko Account Director

Telewizja poszukuje Online Editor

Burda International poszukuje osoby na stanowisko
Online Editor Glamour.pl

TVN poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. Koordynacji Ramówek

Sieć reklamy on-line poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Publisher

zanox poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager Advertiser

Accenture poszukuje osoby na stanowisko
Content Management Coordinator

TVN Media poszukuje osoby na stanowisko
Starszy / Specjalista ds. Sprzedaży

Blue Angels poszukuje New Business Director

dodaj własne   więcej ogłoszeń
 
 
 
 
Powstanie drugi sezon serialu ,,O mnie się nie martw"

Wiosną przyszłego roku TVP2 pokaże drugi sezon serialu „O mnie się nie martw" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP odpiera zarzuty o promowaniu homozwiązków: przez trzy lata pokazaliśmy 75 spotów społecznych

Konserwatywne media zarzucają Telewizji Polskiej, że emitując spoty Kampanii Przeciw Homofobii „Najbliżsi obcy" przyczynia się do promowania związków homoseksualnych. Nadawca odpiera te zarzuty i informuje, że w ciągu ostatnich trzech lat wyemitował bezpłatnie 75 klipów społecznych. więcej

 
,,Tele Tydzień" sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień". Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy". Zyskał jedynie „Kurier TV". więcej

Wiecęj wiadomości...
 
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Rzeczpospolita" wprowadza ,,politykę czystego biurka"

Kierownictwo Gremi Business Communication, wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej" wprowadza „politykę czystego biurka". - Chodzi o porządek w redakcji - mówi Wirtualnemedia.pl Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej". więcej

Google znów zmienia algorytm wyszukiwarki. Chce promować unikalne treści (komentarze)

Koncern Google wprowadził do algorytmu swojej wyszukiwarki aktualizację Pingwin 3.0. - Odczują ją boleśnie strony nastawione na nieetyczne zdobywanie linków, a nie na jakość prezentowanych treści - mówią Wirtualnemedia.pl eksperci SEO. więcej

Spada sprzedaż ,,Do Rzeczy", ,,Gazety Polskiej" i ,,W Sieci", ,,Polityka" przed ,,Newsweekiem"
Onet z nową stroną główną. Stawia na personalizację i autorskie treści
 
 
 
 
 
Telewizja  
 
Koniec "X Factor" w TVN. Będzie nowy show

Telewizja TVN wiosną przyszłego roku nie pokaże kolejnej edycji programu "X Factor". Stacja pracuje nad nowym formatem rozrywkowym, który go zastąpi - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Powstanie drugi sezon serialu ,,O mnie się nie martw"

Wiosną przyszłego roku TVP2 pokaże drugi sezon serialu „O mnie się nie martw" - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP odpiera zarzuty o promowaniu homozwiązków: przez trzy lata pokazaliśmy 75 spotów społecznych

Konserwatywne media zarzucają Telewizji Polskiej, że emitując spoty Kampanii Przeciw Homofobii „Najbliżsi obcy" przyczynia się do promowania związków homoseksualnych. Nadawca odpiera te zarzuty i informuje, że w ciągu ostatnich trzech lat wyemitował bezpłatnie 75 klipów społecznych. więcej

 
,,Tajemnice hotelu Adlon" hitem zagranicznych seriali w polskiej telewizji

W jesiennej ramówce największą oglądalność wśród seriali zagranicznych mają te produkcje, które pokazywane są w piątkowe wieczory w TVP1. Top 5 tytułów w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej

 
TVP i EBU: kolejne częstotliwości naziemne dla telewizji

Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców Publicznych uważają, że tzw. druga dywidenda cyfrowa powinna być wykorzystana na poszerzenie oferty programowej naziemnej telewizji cyfrowej. więcej

 
Dokument o gwałtach w Indiach w TVN Style. Wkrótce wyprawa Szulim do Japonii

W listopadzie br. kanał TVN Style pokaże drugi zrealizowany przez siebie dokument "Trzy na godzinę" z udziałem Anny Dereszowskiej. Stacja pracuje też nad kolejnymi filmami - o Japonii, gdzie z ekipą pojedzie Agnieszka Szulim oraz o Korei Południowej. więcej

 
Ruszył Fokus TV w wersji HD. Jest już w ofercie UPC

Spółka Spektrum rozpoczęła emisję kanału Fokus TV w wysokiej rozdzielczości. Wersja ta trafiła początek do oferty sieci kablowej UPC Polska. więcej

 
 
 
Radio  
 
Trójka nowym liderem we Wrocławiu, Złote Przeboje Kolor ostro w dół

Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od kwietnia do września 2014 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych we Wrocławiu w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej

 
Stacja Eska Rock odświeża logo (wideo)

Radio Eska Rock (należące do Grupy Radiowej Time) odświeżyło swojego logo i rozpoczęło wdrażanie nowej identyfikacji wizualnej. więcej

 
Reklama  
 
1,25 mld zł na reklamy w internecie. Dominują display i SEM, mocno w górę mobile i wideo (raport)

W I połowie br. wydatki na reklamy internetowe w Polsce wyniosły 1 253,7 mln zł, o 5,7 proc. więcej niż rok wcześniej. O 27-28 proc. podskoczyły nakłady na reklamy wideo i mobilne, a o 59 proc. zwiększyli swoje budżety producenci odzieży i dodatków. więcej

 
Mały Głód jako The Grumbler reklamuje Danio w Wielkiej Brytanii (wideo)

Mały Głód, znany od 10 lat brand hero marki Danio, został wykorzystany w kampanii promującej ten produkt na rynku brytyjskim. Akcję przygotowały firmy Y&R Poland i Opus Film. więcej

 
,,Przyszłość golenia" - lot w kosmos promuje golarki Philips

Na początku listopada wystartuje konkurs promujący nowe modele golarek Philips serii 9000 series, w którym można będzie wygrać bilet na lot w kosmos. Akcja będzie prowadzona we współpracy z autorami kanałów youtube'owych adBuster i SciFan. więcej

 
Anna Pańczyk opuszcza Change Integrated, agencja szuka nowego dyrektora zarządzającego

Z końcem listopada Anna Pańczyk po 7 latach pracy odchodzi z agencji Change Integrated (należącej do Group One), w której pełni funkcję dyrektora zarządzającego. Firma szuka już nowej osoby na to stanowisko. więcej

 
Lech Błażejewski: z Expectar do Dentsu Aegis Network Polska

Lech Błażejewski objął nowo utworzoną funkcję chief technology officer w grupie mediowej Dentsu Aegis Network Polska. Wcześniej pracował w firmach Expectar, Orange i Bumar. więcej

 
Krowa pod i na drzewie reklamuje mleko Łaciate (wideo)

Ruszyła kolejna kampania reklamowa mleka Łaciate (produkowanego przez SM Mlekpol) pod hasłem „Dobrze chronione przed światłem". Akcję przygotowały firmy Publicis Poland, Panoptiqum, Pirania Film i MEC. więcej

 
Value Media i Equinox Polska łączą się, na czele Wiszowaty i Krzewski

Domy mediowe Value Media i Equinox Polska (należące do niezależnego holdingu Group One) będą działać jako jedna firma pod nazwą Value Media. Jej dyrektorem zarządzającym będzie Kamil Wiszowaty, media buying directorem - Bartosz Krzewski, a w zarządzie znajdą się też Tomasz Sowa i Bartłomiej Kamiński. więcej

 
David Beckham reklamuje Haig Club, własny gatunek whisky

Spot w reżyserii Guy'a Ritchie z Davidem Beckhamem w roli głównej promuje nowy gatunek whisky Haig Club. więcej

 
Poznań reklamuje się maturzystom jako ,,zaskakująco przyciągający" (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca Poznań jako świetne miejsce do studiowania i rozpoczęcia kariery zawodowej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Poznań przyciąga", biuro promocji miasta przygotowało wspólnie z firmami Just, Mastermind i Resort. więcej

 
,,Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość" w kampanii Persil Duo Caps (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa kapsułek piorących Persil Duo Caps (produkowanych przez Henkel Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość", przygotowały firmy TBWA, Albedo Marketing, Smolar i MEC. więcej

 
Ceneo żartami z tradycyjnych sprzedawców reklamuje aplikację mobilną (wideo)

Pod hasłem „Lepiej kupisz na Ceneo" ruszyła kampania reklamowa mobilnej aplikacji porównywarki cenowej Ceneo.pl. Akcję serwis przygotował wspólnie z firmami Gong i Equinox Polska. więcej

 
Social Art będzie reklamować w internecie dworzec Warszawa Centralna

Agencja SocialArt rozpoczęła obsługę komunikacji dworca Warszawa Centralna w internecie, m.in. serwisach społecznościowych. Firmę wybrano w ramach zamówienia publicznego. więcej

 
Kombinat obronił obsługę eventowo-BTL-ową firmy Energa

Agencja Kombinat nadal będzie obsługiwać spółkę Energa w zakresie marketingu wydarzeń, projektów biznesowych i komunikacji BTL. W konkursie dotyczącym tego zlecenia wygrała z czterema innymi agencjami. więcej

 
Value Media z internetową obsługą ING Życie

Dom mediowy Value Media (należący do grupy komunikacyjnej Group One) wygrał przetarg na obsługę ING Życie w internecie. więcej

 
BusinessClick: Iwona Prządka account managerem, Kinga Miernik kierownikiem sprzedaży

Iwona Prządka dołączyła do agencji BusinessClick, obejmując funkcję account managera. Na stanowisko kierownika sprzedaży awansowała w firmie Kinga Miernik. więcej

 
PKP Intercity postawiło na ZenithOptimedia

PKP Intercity wybrało ZenithOptimedia Group do obsługi budżetu mediowego do końca 2014 roku. Proces wyboru domu mediowego koordynowała firma audytorska Media Strategy. więcej

 
Kreacje Reklamowe  
 
Poznan przyciąga - reklama dla maturzystów Zaskakująco przyciągający - Poznań promuje się jako ośrodek studencki Poznań reklamuje się maturzystom jako zaskakująco przyciągający Orange Finanse - reklama z pracownikami banku płacącymi telefonem Ceneo.pl reklamuje aplikację mobilną
 
Prasa  
 
,,Tele Tydzień" sprzedaje już tylko 766 tys. egz. Ranking tygodników telewizyjnych

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień". Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy". Zyskał jedynie „Kurier TV". więcej

 
Joanna Parczyńska z szerszymi kompetencjami w Polskapresse

Joanna Parczyńska, dyrektor produktów bezpłatnych Grup Polskapresse i Media Regionalne, od października br. poza kwestiami wydawniczym odpowiada także za sprzedaż reklam w tych tytułach. więcej

 
Autor wywiadu z Radosławem Sikorskim nie rozumie autoryzacji. ,,Ja tak nie pracuję"

Ben Judah, dziennikarz amerykańskiego serwisu Politico.com, który podał kontrowersyjną wypowiedź Radosława Sikorskiego o Ukrainie, nie rozumie potrzeby jej autoryzacji, którą wskazał polityk. -  Ja tak nie działam - stwierdził. więcej

 
Joanna Sokołowska przeszła z AdTaily Group do Edipresse

Joanna Sokołowska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora promocji multimedialnej platformy parentingowej w Edipresse Polska - dowiedział sie portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Paweł Rutkowski: z Media Impact Polska do biura reklamy Polskapresse

Paweł Rutkowski dołączył do Grupy Polskapresse. Objął stanowisko specjalisty ds. sprzedaży w zespole sprzedaży produktów bezpłatnych Polskapresse i Mediów Regionalnych. więcej

 
Jedynki  
 
 
Tygodnik Powszechny - 2014-10-22 Polityka - 2014-10-22 Harper's Bazaar (świat) - 2014-10-21 VOGUE - 2014-10-21 Marie Claire - 2014-10-21
 
Internet  
 
1,25 mld zł na reklamy w internecie. Dominują display i SEM, mocno w górę mobile i wideo (raport)

W I połowie br. wydatki na reklamy internetowe w Polsce wyniosły 1 253,7 mln zł, o 5,7 proc. więcej niż rok wcześniej. O 27-28 proc. podskoczyły nakłady na reklamy wideo i mobilne, a o 59 proc. zwiększyli swoje budżety producenci odzieży i dodatków. więcej

 
Twitter z kolejnym rekordem w Polsce - już 2,8 mln użytkowników

W ostatnich miesiącach Twittera odwiedzało po 2,7-2,8 mln polskich internautów, co jest najwyższym jak dotąd wynikiem tego serwisu w Polsce. W skali roku zyskał u nas ponad pół miliona użytkowników. więcej

 
Czaty z celebrytami nowym narzędziem dla marek na Facebooku

Facebook wprowadził nową usługę, dzięki której marki mogą na swoich profilach wprowadzić czaty z muzykami, aktorami i bohaterami popularnych programów telewizyjnych. więcej

 
,,Nielimitowane LTE" w Orange i nju mobile, nowe taryfy Orange Free Net (wideo)

Orange Polska wprowadza bezpłatną promocję „Nielimitowane LTE" dla klientów abonamentowych usług mobilnych Orange i nju mobile. Operator przygotował także nowe plany taryfowe Orange Free Net. więcej

 
Yahoo!: w III kw. w górę przychód i zysk

Yahoo! ma za sobą udany III kwartał 2014 r., zakończony lepszymi od spodziewanych wynikami i wzrostem zarówno przychodu, jak i zysku. więcej

 
Spotify wprowadza pakiety rodzinne

Możliwość prowadzenia pięciu oddzielnych kont przy jednej płatności i niższe ceny - to nowa propozycja serwisu muzycznego Spotify. więcej

 
Badania Marketingowe  
 
9 na 10 Polaków uważa się za szczęśliwych (infografika)

91 proc. Polaków uważa się za szczęśliwych. Najsilniej na odczuwanie szczęścia wpływa udane życie osobiste, choć ważne są i pieniądze, a niewielki wpływ ma sfera zawodowa. Ponad połowa Polaków deklaruje, że już suma 6 tys. zł pomoże im poczuć smak szczęścia - wynika z badania TNS Polska. więcej

 
Co trzecia firma z sektora MMŚP stawia na leasing (raport)

W latach 2009-2013 oraz w 2014 roku 31 proc. mikro, małych i średnich przedsiębiorstw korzystało z leasingu w celach inwestycyjnych, a niektóre z nich kilkakrotnie - wynika z badania CBOS. więcej

 
Public Relations  
 
Ogilvy i Edelman najbardziej kreatywnymi agencjami roku
 
Technologie  
 
Microsoft zaczyna usuwać markę Nokia z rynku
 
Jedna trzecia użytkowników czyta informacje na smartfonach, jedna piąta na tabletach, tylko co 10. za to płaci
 
Ubisoft bez Jade Raymond (opinie)
 
Samsung wprowadza na rynek Galaxy S5 Plus
 
,,Nielimitowane LTE" w Orange i nju mobile, nowe taryfy Orange Free Net (wideo)
 
Samsung pokazał elastyczną baterię
 
85 miliardów pobrań aplikacji z App Store
 
Gospodarka  
 
UOKiK nałożył 50 mln zł kar za tzw. polisolokaty. "Nieuczciwe praktyki wobec klientów"
 
Każdy sam bezpłatnie sprawdzi, czy kontrahent nie zalega z podatkami
 
Polacy nie odkładają dodatkowych pieniędzy na emerytury
 
Chińska gospodarka ma spore problemy. Spadek wzrostu PKB nie jest najpoważniejszym z nich
 
Kultura/Rozrywka  
 
Polskie dokumenty powalczą o Oscara
 
"Being Beige" od The Smashing Pumpkins. Numer zapowiada album "Monuments to an Elegy"
 
Blog  
 
 
Przygody Czarnego Piotrusia - Renata Lipinska-Kondratowicz
 
Rozważania o ROI w Customer Experience Management - Janusz Kamieński
 
Łajdactwo w postaci czystej - Paweł Tomczyk
 
Apple story, czyli jak zostałem terrorystą* - Ewaryst Fedorowicz
 
Monitoring mediów
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

(......)

 
  RSS

© Copyright 2001-2014 by WirtualneMedia.pl

 
open

Brak komentarzy: