czwartek, 19 maja 2016

Fwd: Google zaskakuje rozmachem / Lato w TVN


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Thu, May 19, 2016 at 6:37 AM
Subject: Google zaskakuje rozmachem / Lato w TVN
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Czwartek, 19 Maja 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
Google I/O 2016 zaskakuje rozmachem, ale rodzi wątpliwości (opinie)
Sztuczna inteligencja, technologia VR i komunikacja - to główne kierunki, w jakie zmierza koncern Google. - Wirtualna rzeczywistość w wydaniu Google jest dopracowana, spójna i obiecująca, ale Home spóźniony i to Amazon wygrywa w stawce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz i Michał Brański. więcej
,,Projekt Lady", ,,Dom marzeń", ,,Polowanie na mieszkanie" i nowe odcinki ,,Na Wspólnej" latem w TVN
Stacja TVN w letniej ramówce stawia na nowe programy. Na antenie pojawią się „Projekt Lady", „Dom marzeń" i „Polowanie na mieszkanie". Będą też nowe odcinki serialu „Na Wspólnej". więcej
Tomasz Zimoch przed Komisją Etyki Polskiego Radia, opinia za kilka dni
Komisja Etyki Polskiego Radia rozmawiała w środę z Tomaszem Zimochem na temat jego wypowiedzi o nadawcy w wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej". Opinia w tej sprawie ma zostać wydana w ciągu kilku dni. więcej
Ogłoszenia o pracę   
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Manager
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Campaign Executive
Onet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Wideo
Wydawnictwo Bauer poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Prowadzący
Mediafarm poszukuje osoby na stanowisko
Junior Traffic Specialist / Traffic Specialist
Eleven Sports Network poszukuje osoby na stanowisko Advertising & Sponsorship Manager
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Head of Media
Intredo poszukuje osoby na stanowisko
Senior Email Marketing Specialist
MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Planner
Fenomem poszukuje osoby na stanowisko
Social Ads Specialist
MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner
dodaj własne więcej ogłoszeń
Zoom TV z ramówką ułożoną wg ,,rytmu dnia widzów" i z materiałami Onetu
Kanał Zoom TV, który zdobył miejsce na ósmym multipleksie ruszy jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Programy stacji mają koncentrować się na lokalnych społecznościach. więcej
Michał Niewiadomski redaktorem i wydawcą działu krajowego ,,Rzeczpospolitej"
Z początkiem maja br. Michał Niewiadomski dołączył do zespołu działu krajowego „Rzeczpospolitej" (Gremi Business Communication), gdzie został redaktorem i wydawcą. Wczoraj zadebiutował także w roli prowadzącego pasma „Rzecz o ekonomii". więcej
SA Wardęga, reZigiusz i AbstrachujeTV najpopularniejsi na polskim YouTube (analiza)
Według raportu firmy Muse w kwietniu 2016 roku najpopularniejsze polskie konto na YouTube należało do Sylwestra Wardęgi, na którym w sumie zanotowano ponad 595 milionów odsłon. - Niesamowitym wynikiem może pochwalić się BOXDEL, który w kwietniu zdobył ponad 19 mln nowych wyświetleń i zostawił w tyle takie kanały jak AbstrachujeTV czy SPInkafilmstudio - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Daniel Barszcz, content marketing specialist w Muse. więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
,,Świat się kręci" i ,,Kösem" straciły widzów. ,,Wiadomości" też
Zamiana miejscami w ramówce TVP1 show „Świat się kręci" z tureckim serialem „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kösem" spowodowała spadek oglądalności obu produkcji. Widzów straciły także „Wiadomości" - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej
Polscy internauci będą używać adblockerów, aż branża reklamowa zrozumie, że musi ich szanować (opinie)
- Liczba Polaków blokujących reklamy w sieci to średnia europejska, edukowanie użytkowników adblockerów jest potrzebne, ale niewiele pomoże, jeśli nie zmieni się sposób traktowania internautów przez cały reklamowy biznes - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl wydawcy i eksperci rynku reklamy. więcej
Prezes ATM Grupy: możliwy powrót ,,Rancza", nowy projekt fabularny dla TVN
Banki o 15 proc. zmniejszyły wydatki reklamowe. Mocno w dół mBank, w górę PKO BP i BZ WBK
Telewizja
,,Projekt Lady", ,,Dom marzeń", ,,Polowanie na mieszkanie" i nowe odcinki ,,Na Wspólnej" latem w TVN
Stacja TVN w letniej ramówce stawia na nowe programy. Na antenie pojawią się „Projekt Lady", „Dom marzeń" i „Polowanie na mieszkanie". Będą też nowe odcinki serialu „Na Wspólnej". więcej
Zoom TV z ramówką ułożoną wg ,,rytmu dnia widzów" i z materiałami Onetu
Kanał Zoom TV, który zdobył miejsce na ósmym multipleksie ruszy jesienią - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Programy stacji mają koncentrować się na lokalnych społecznościach. więcej
TVN24 BIS i nSport+ z koncesjami przedłużonymi przez KRRiT o 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła w środę o kolejne 10 lat koncesje dla kanałów nSport+ i TVN24 BIS. więcej
Reality-show ,,Agent - Gwiazdy" miał 1,7 mln widzów. Za rok kolejna edycja
Reality-show „Agent - Gwiazdy" oglądało w TVN średnio 1,74 mln osób, o 230 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty". Stacja w czasie emisji formatu była druga w całym rynku i pierwsza w grupie 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 15,74 mln zł. więcej
,,Kuba Wojewódzki" liderem rynku. Jesienią kolejna seria
Najnowszą edycję show „Kuba Wojewódzki" oglądało średnio 1,28 mln osób, o 100 tys. mniej niż serię emitowaną rok temu. TVN w czasie emisji programu był liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 11,11 mln zł. więcej
,,Ugotowani" po przejściu na emisję cotygodniową zyskali 320 tys. widzów
Najnowszy sezon programu „Ugotowani" oglądało 1,40 mln osób, o 320 tys. widzów więcej niż było to rok temu przed przejściem formatu na emisję cotygodniową. TVN w czasie emisji reality-show zajął trzecie miejsce w rynku w grupie 4+ i drugie w 16-49. więcej
Legia Warszawa odpowiada TVN-owi: to my kończymy współpracę z powodu nieprofesjonalizmu i manipulacji nadawcy
Władze Legii Warszawa poinformowały, że nie dostały jak dotąd żadnej oficjalnej informacji od zarządu TVN o zerwaniu współpracy z powodu transparentu wywieszonego przez kibiców klubu. Zapowiedziały też, że serial na stulecie klubu będzie kontynuowany „w nowej formule we współpracy z bardziej wiarygodnym i profesjonalnym partnerem". więcej
TVP pokaże Copa America Centenario (plan transmisji)
Telewizja Polska zakupiła prawa do transmisji turnieju piłkarskiego Copa America. Od 3 czerwca br. mecze mistrzostw Ameryki Południowej będą emitowane w TVP1, TVP Sport i sport.tvp.pl. więcej
Radio
Tomasz Zimoch przed Komisją Etyki Polskiego Radia, opinia za kilka dni
Komisja Etyki Polskiego Radia rozmawiała w środę z Tomaszem Zimochem na temat jego wypowiedzi o nadawcy w wywiadzie dla „Dziennika Gazety Prawnej". Opinia w tej sprawie ma zostać wydana w ciągu kilku dni. więcej
Rząd wyda 18 mln zł na obsługę medialną Światowych Dni Młodzieży
W związku z tegorocznymi Światowymi Dniami Młodzieży i wizytą papieża Franciszka w Polsce minister skarbu państwa Dawid Jackiewicz podpisał wczoraj umowę z PAP, KAI i Polskim Radiem na wsparcie obsługi medialnej. więcej
Antyradio przerwało koncert Apteki przez koszulkę muzyka? ,,Odbył się choć nie grano unplugged"
Portal Pyta.pl i Michał Migała, były pracownik Antyradia (Eurozet), zarzucają szefowi rozgłośni Mariuszowi Smolarkowi przerwanie koncertu zespołu Apteka przez koszulkę wokalisty. - Choć artyści grali elektrycznie, stacja zdecydowała, że koncert zapowiadany jako unplugged odbędzie się - wyjaśnia Wirtualnemedia.pl Katarzyna Szczepanik, rzecznik prasowa Eurozet. więcej
Reklama
Nadchodzi internet użytkownika
Content marketing i reklama natywna zyskują na popularności i trend ten będzie się nasilał. Skuteczność "klasycznej" reklamy on-line maleje stąd presja na ciągłe poszukiwanie nowych pomysłów jak skutecznie dotrzeć do konsumenta. Ze względu na dużą różnorodność formatów skala wykorzystania jest trudna do oszacowania, ale uwzględniając sam search,  potencjał ten jest olbrzymi - pisze Michał Gąś z Digital Resolution (Grupa OMD). więcej
Artur Rojek, Miłosz Borycki, Andrzej Bochenek i Przemo Łukasik w kampanii ,,Śląskie! Tu pasuję" (wideo)
Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozpoczął kampanię pod hasłem „Śląskie! Tu pasuję" mającą zbudować wizerunek regionu jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Gong. więcej
Ustronianka sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski przez kolejne dwa lata
Producent wody mineralnej Ustronianka i Polski Związek Piłki Nożnej przedłużyli o dwa lata umowę, w ramach której Ustronianka jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski. więcej
Rewolucja dzięki Leszkowi Chmielewskiemu w reklamach piwa Lech Free (wideo)
Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Lech Free (produkowanego przez Kompanię Piwowarską), której głównym bohaterem jest Leszek Chmielewski, wcześniej pojawiający się w reklamach podstawowej wersji Lecha. Akcję przygotowały firmy GPD Agency i ZenithOptimedia Group. więcej
Chipsy Lay's w piłkarskiej promocji piwa Warka (wideo)
Startuje kampania promująca piwo Warka (produkowane przez Grupę Żywiec), w której do wygrania są 4 mln paczek chipsów Lay's. Kampania obejmuje działania telewizyjne i internetowe, a przygotowały ją agencje Lvov, The Digitals, MediaVest, Tango Production, Televisor i Roots PR. więcej
Najmłodsi w reklamach ,,testują nowe pokolenie Škody" (wideo)
W połowie maja rozpoczęła się nowa kampania reklamowa samochodów Škoda (ich importerem jest Volkswagen Group Polska) autorstwa agencji reklamowej Opcom. Przebiega pod hasłem „Najmłodsi testują nowe pokolenie Škody" i pokazuje, jak marka zmieniała się w ostatnich latach. więcej
Olga Kulik: z Mediakraft Polska do własnej sieci Magnolie.TV
Olga Kulik, vlogerka i założycielka kanału TheOleskaaa, uruchomiła Magnolie.TV, sieć partnerską współpracującą z youtuberami zajmującymi się tematyką lifestyle'ową. więcej
Grupa K2 z wyższymi wpływami i 1 mln zł straty, zarząd na kolejne trzy lata
W I kwartale 2016 roku Grupa K2 zwiększyła sprzedaż o 6 procent do kwoty 19 milionów złotych. Spółki grupy zdobyły tez nowych klientów, między innymi markę Ochnik i koncern FMCG. więcej
,,Na ostrzu flirtu" - damsko-męski pojedynek w kampanii maszynek Wilkinson (wideo)
Rozpoczęła się międzynarodowa kampania reklamowa maszynek do golenia Wilkinson prowadzona pod hasłem „Na ostrzu flirtu". Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Lubię to - linked by Isobar, MEC i Cocoa. więcej
100 tys. kufli do wygrania w loterii Brackie Pils
Ruszyła loteria promocyjna marki piwa regionalnego Brackie Pils (Grupa Żywiec) pod hasłem "Kufle Brackie Pils pod kapslami". Akcję wspiera kampania w punktach sprzedaży, na outdoorze i w internecie, za którą odpowiadają firmy G3, Just, Insignia i MediaVest. więcej
Efektywność reklamy w mediach In-store i ich pozytywny wpływ na klienta - raport z badań
IMS, specjalista i lider rynku usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania w Polsce. Co kryje się za pojęciem mediów In-store oraz w jaki sposób wpływają na klienta i jego decyzje zakupowe? więcej
Stéphane Antiga i siatkarze reklamują transmisje Euro 2016 w Ipli dla abonentów Plusa (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca ofertę darmowych transmisji Euro 2016 dla nowych i przedłużających umowy abonentów sieci Plus. Bohaterami akcji - przygotowanej przez firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum - są polscy siatkarze i ich trener Stéphane Antiga. więcej
,,Bohemian Rhapsody" w muzycznej kampanii Heinekena (wideo)
Startuje globalna kampania reklamowa piwa Heineken pod hasłem „Live Your Music". Jej motywem muzycznym jest piosenka „Bohemian Rhapsody" zespołu Queen. więcej
,,Mam smaka na Maka" wśród zwycięzców EMEA Regional Facebook Awards 2016
Zakończył się regionalny etap konkursu Facebook Awards 2016 - EMEA Regional Facebook Awards. Wśród wyróżnionych znalazła się kampania „Mam smaka na Maka" przygotowana przez DDB&tribal Warszawa dla McDonald's Poland. więcej
,,Bohaterowie codzienności"- potrzebujące rodziny i sportowcy w spocie ,,Szlachetnej paczki" (wideo)
Nowy spot akcji społecznej „Szlachetna paczka" organizowanej przez Stowarzyszenie Wiosna ma zmienić postrzeganie biedy i stereotyp pomagania. Występują w nim potrzebujące rodziny i sportowcy. więcej
Paweł Mazurek business development directorem w Cloud Technologies
Paweł Mazurek dołączył do zespołu Cloud Technologies, gdzie objął stanowisko business development directora na region Wspólnoty Niepodległych Państw. więcej
Mariusz Zagórski: z AMS do BE Media
Mariusz Zagórski zaczął pracę jako media planner/buyer w agencji reklamy zewnętrznej BE Media. Wcześniej pracował m.in. w AMS. więcej
Ciech Sarzyna z nowymi opakowaniami produktów rolniczych od SaltPepper Brand Design
Firma Ciech Sarzyna wprowadza nowe opakowania produktów dedykowanych rolnikom. Za ich projekt odpowiada agencja SaltPepper Brand Design. więcej
Kreacje Reklamowe
Cacau Bar: Tattoo Opal: Mud Vileda: Fur bomb McDonald's: Shakespeare Goya: Just coffee
Prasa
Michał Niewiadomski redaktorem i wydawcą działu krajowego ,,Rzeczpospolitej"
Z początkiem maja br. Michał Niewiadomski dołączył do zespołu działu krajowego „Rzeczpospolitej" (Gremi Business Communication), gdzie został redaktorem i wydawcą. Wczoraj zadebiutował także w roli prowadzącego pasma „Rzecz o ekonomii". więcej
Iwona Kmita redaktor naczelną magazynu ,,Czas na wnętrze"
Iwona Kmita została redaktor naczelną magazynu „Czas na wnętrze" (AVT-Korporacja). Dotychczas stanowisko to pełnił Wiesław Marciniak, dyrektor wydawniczy AVT-Korporacja. więcej
,,National Geographic" umocnił się na pozycji lidera. Pozostałe tytuły ze spadkiem sprzedaży
W lutym br. prawie wszystkie tytuły w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage". Zyskał tylko „National Geographic", który umocnił się na pozycji lidera sprzedaży. więcej
Agora kontynuuje wydawanie kwartalnika ,,Dziecko Extra"
W czwartek 19 maja br. ukaże się drugie wydanie kwartalnika „Dziecko Extra" (Agora), do którego dodano kupony rabatowe dla rodziców. Wydawca na razie nie podaje wyników sprzedaży premierowego numeru pisma. więcej
Jedynki
Twój Styl - 2016-05-19 Harper's Bazaar (świat) - 2016-05-18 Show - 2016-05-18 Claudia Apetyt - 2016-05-18 Życie na Gorąco - 2016-05-18
Internet
Google I/O 2016 zaskakuje rozmachem, ale rodzi wątpliwości (opinie)
Sztuczna inteligencja, technologia VR i komunikacja - to główne kierunki, w jakie zmierza koncern Google. - Wirtualna rzeczywistość w wydaniu Google jest dopracowana, spójna i obiecująca, ale Home spóźniony i to Amazon wygrywa w stawce - oceniają dla Wirtualnemedia.pl Adam Jesionkiewicz i Michał Brański. więcej
SA Wardęga, reZigiusz i AbstrachujeTV najpopularniejsi na polskim YouTube (analiza)
Według raportu firmy Muse w kwietniu 2016 roku najpopularniejsze polskie konto na YouTube należało do Sylwestra Wardęgi, na którym w sumie zanotowano ponad 595 milionów odsłon. - Niesamowitym wynikiem może pochwalić się BOXDEL, który w kwietniu zdobył ponad 19 mln nowych wyświetleń i zostawił w tyle takie kanały jak AbstrachujeTV czy SPInkafilmstudio - podkreśla w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Daniel Barszcz, content marketing specialist w Muse. więcej
Były wydawca ,,Wiadomości" Piotr Jaźwiński po trzech miesiącach odchodzi z Gazeta.pl
Piotr Jaźwiński rozstaje się z redakcją portalu Gazeta.pl (Agora), w której pracował jako redaktor od marca tego roku - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Wcześniej przez prawie 25 lat związany był z „Wiadomościami" TVP1. więcej
85 procent materiałów wideo na Facebooku odtwarzane bez dźwięku. ,,Szansa dla kreatywności marek"
Według szacunków około 85 proc. treści wideo na Facebooku jest oglądanych bez włączonego dźwięku. - Dla marek to może być problem i wyzwanie dla kreatywności. Reklamodawcy muszą przystosowywać przekaz wideo nie tylko do internetu jako takiego, ale na poszczególne platformy osobno - oceniają dla serwisu Wirtualnemedia.pl Marcin Żukowski i Adam Gołub. więcej
Nadchodzi internet użytkownika
Content marketing i reklama natywna zyskują na popularności i trend ten będzie się nasilał. Skuteczność "klasycznej" reklamy on-line maleje stąd presja na ciągłe poszukiwanie nowych pomysłów jak skutecznie dotrzeć do konsumenta. Ze względu na dużą różnorodność formatów skala wykorzystania jest trudna do oszacowania, ale uwzględniając sam search,  potencjał ten jest olbrzymi - pisze Michał Gąś z Digital Resolution (Grupa OMD). więcej
Google prezentuje inteligentnego asystenta Google Home, konkurencję dla Amazon Echo
Podczas tegorocznej konferencji Google I/O pokazano Google Home - głośnik z funkcjami inteligentnego asystenta. Urządzenia ma się pojawić na rynku w tym roku i konkurować z Amazon Echo. więcej
Badania Marketingowe
Krzysztof Szczerbacz kierownikiem zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia
Krzysztof Szczerbacz, dotychczas senior project manager, został kierownikiem zespołu badawczego w ARC Rynek i Opinia. Zastąpił na tym stanowisku Macieja Glińskiego, który odszedł z firmy. więcej
Public Relations
Justyna Kruszewska: z Apelli do Ministerstwa Skarbu Państwa
H+K Strategies zaczyna obsługę McCormick
Joanna Marchocka: z adStone do dotPR
Magdalena Mikołajczak: z BRIGHT Agency do Synertime
Advanced Communication wypromuje Think Project Management
Arval z Neuron Agencją Public Relations
Technologie
Google prezentuje inteligentnego asystenta Google Home, konkurencję dla Amazon Echo
Google zapowiada Androida N z dzieleniem ekranu i lepszą obsługą gier
Microsoft sprzedaje Foxconnowi dział tanich telefonów, niepewna przyszłość marki Lumia
Plush na Kartę: rabat 50% dla przenoszących numer, znowu darmowe startery (wideo)
Insignia Freedom 1160 Win - konwertowalny laptop Goclever za 799 zł
Virgin Mobile rozdaje darmowe startery i 10 GB internetu
P9 Lite - nowy smartfon Huawei w Polsce za 1299 zł (wideo)
K5 i K5+ - nowe smartfony Lenovo w Polsce za 999 zł i 1049 zł (wideo)
Kultura/Rozrywka
"Pitbull. Niebezpieczne kobiety" nowym filmem Patryka Vegi. Premiera 11 listopada
Koniec serialu "Kłamstwa na sprzedaż"
Blog
Pan Darek - Andrzej Bober
Żyć nie umierać - Renata Lipinska-Kondratowicz
Słodki sen Suwerena pod reklamową kołderką - Anna Mieszczanek
Do następnego posadzonego. - Ewaryst Fedorowicz
Błękitny Marsz w czasach social mediów, czyli nie tędy droga - Zbigniew Brzeziński
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy: