wtorek, 10 maja 2016

Fwd: TVP używa "Wiadomości" do walki z Nielsenem / KRRiT przyznała RMF FM koncesję na 10 lat


HOT!




---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Wed, May 11, 2016 at 6:37 AM
Subject: TVP używa "Wiadomości" do walki z Nielsenem / KRRiT przyznała RMF FM koncesję na 10 lat
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Środa, 11 Maja 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
,,Wiadomości": mamy 4,1 mln widzów wg sondażu telefonicznego, Nielsen niewiarygodny także przez jego szefową
W poniedziałek 9 maja br. główne wydanie „Wiadomości" obejrzało 4,1 mln widzów - wynika z sondażu telefonicznego, które na zlecenie Telewizji Polskiej przeprowadził TNS Polska. Wczoraj w „Wiadomościach" kolejny raz podważono wiarygodność badań firmy Nielsen Audience Measurement, skrytykowano też przeszłość zawodową jej szefowej Elżbiety Gorajewskiej. więcej
KRRiT przyznała RMF FM koncesję na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła wczoraj radiu RMF FM koncesję na nadawanie na kolejne dziesięć lat. To oznacza, że rozgłośnia będzie mogła nadawać co najmniej do 2028 roku. więcej
Dworak do Czabańskiego: tworzycie zły system mediów publicznych. Czabański: ratujemy je z upadku
Przewodniczący KRRiT Jan Dworak i wiceminister kultury Krzysztof Czabański, odpowiedzialny za nową ustawę medialną, starli się podczas debaty o przyszłości mediów publicznych. Dworak zarzucił Czabańskiemu, że rząd Prawa i Sprawiedliwości tworzy zły system mediów publicznych, który zbyt mocno je centralizuje. Wiceminister kultury uważa, że obecna reforma wyciągnie media publiczne z zapaści. więcej
Ogłoszenia o pracę   
MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Junior Digital Planner
GPD FILM STUDIO poszukuje osoby na stanowisko
New Business Director
Fenomen poszukuje osoby na stanowisko
Social Ads Specialist
MEDIA DIRECTION poszukuje osoby na stanowisko
Media Planner
eBilet.pl poszukuje osoby na stanowisko
Wydawca Portalu
Moda na Zdrowie poszukuje osoby na stanowisko
Art Director / Grafik
Grupa ZPR Media poszukuje osoby na stanowisko
Redaktor Portalu ESKAINFO.PL
Onet.pl poszukujeSpecjalista SEO
Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager
Onet.pl poszukuje E-commerce Specialist
Grupa Multimedialna poszukuje osoby na stanowisko
Z-ca Dyrektora Działu Informacji
dodaj własne więcej ogłoszeń
Amazon otwarty dla polskich firm, będą mogły sprzedawać w pięciu krajach w Europie
Amazon wprowadził możliwość sprzedaży towarów przez polskich przedsiębiorców w pięciu europejskich wersjach platformy. Nasze firmy mogą także skorzystać ze wsparcia w języku polskim i dostaw w systemie Fulfillment by Amazon. więcej
Telewizja Republika wydłużyła pasmo z telezakupami. Teraz od 9 do 17
Telewizja Republika wprowadziła zmiany w ramówce. Korekcie uległy godziny emisji pasm i programów, a pasmo z telezakupami można teraz oglądać - z przerwami na serwisy informacyjne - od 9.00 do 17.00. więcej
TVN nowym liderem oglądalności w prime-time, TVP1 o 27 proc. w dół
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w prime-time w kwietniu br. został TVN. Duży spadek udziału odnotowała TVP1, która spadła z miejsca pierwszego na czwarte - raport portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Kamil Durczok: sąd zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego, wykazał amatorszczyznę
Wczoraj przed warszawskim sądem okręgowym zapadł wyrok w procesie Kamil Durczok kontra „Wprost", za tekst o białym proszku w mieszkaniu znajomej Durczoka. - Po roku gehenny zasądzona kwota nie jest dla mnie najistotniejsza. Ważne jest to, że sąd w uzasadnieniu absolutnie zmiażdżył metody i cel pracy Majewskiego i Latkowskiego - wyjaśnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Kamil Durczok. więcej
GrandFront 2015 dla ,,Polski The Times", pięć nagród specjalnych
W czternastej edycji konkursu GrandFront na najlepsze polskie okładki prasowe główną nagrodę przyznano „Polsce The Times" za pierwszą stronę wydania po zamachach terrorystycznych w Paryżu. Nagrody specjalne otrzymały natomiast „Ruch Muzyczny", „Tygodnik Powszechny", „Dziennik Gazeta Prawna", „Twój Styl" i „Dziennik Zachodni". więcej
Wideo na Facebooku szybko zyskuje widzów, ale to klipy na YouTube angażują dłużej (opinie)
TVN24 ucieka TVP Info, w górę Superstacja i TVN24 BIS (ranking kanałów informacyjnych)
Telewizja
,,Wiadomości": mamy 4,1 mln widzów wg sondażu telefonicznego, Nielsen niewiarygodny także przez jego szefową
W poniedziałek 9 maja br. główne wydanie „Wiadomości" obejrzało 4,1 mln widzów - wynika z sondażu telefonicznego, które na zlecenie Telewizji Polskiej przeprowadził TNS Polska. Wczoraj w „Wiadomościach" kolejny raz podważono wiarygodność badań firmy Nielsen Audience Measurement, skrytykowano też przeszłość zawodową jej szefowej Elżbiety Gorajewskiej. więcej
Telewizja Republika wydłużyła pasmo z telezakupami. Teraz od 9 do 17
Telewizja Republika wprowadziła zmiany w ramówce. Korekcie uległy godziny emisji pasm i programów, a pasmo z telezakupami można teraz oglądać - z przerwami na serwisy informacyjne - od 9.00 do 17.00. więcej
TVN nowym liderem oglądalności w prime-time, TVP1 o 27 proc. w dół
Nowym liderem oglądalności rynku telewizyjnego w prime-time w kwietniu br. został TVN. Duży spadek udziału odnotowała TVP1, która spadła z miejsca pierwszego na czwarte - raport portalu Wirtualnemedia.pl. więcej
Euro 2016 w Polsacie: 24 mecze w kanale otwartym, wszystkie w płatnym pakiecie (plan transmisji)
Otwarty Polsat pokaże 24 mecze piłkarskiego Euro 2016. Transmisje całego turnieju będą natomiast dostępne w dwóch specjalnie uruchomionych kanałach Polsat Sport HD, oferowanych odpłatnie przez operatorów kablowych i satelitarnych. więcej
Powstanie szósta edycja show ,,Taniec z gwiazdami"
Telewizja Polsat zdecydowała o kontynuacji show „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami" - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. więcej
Zarząd Telewizji Polskiej odpowiada marketingowcom i badaczom: w telemetrii nie działają w pełni reguły rynkowe
Brak konkurencyjności w badaniach oglądalności telewizji wymaga wzmożonej uwagi, gdyż nie działają tutaj w pełni reguły rynkowe. TVP zainteresowana jest przeprowadzeniem w tym zakresie szerszej debaty z udziałem wszystkich uczestników rynku - tak Telewizja Polska skomentowała list otwarty do niej skierowany przez organizacje marketingowe i badawcze. więcej
,,Wiadomości" TVP1 najchętniej oglądane w województwach, gdzie PiS mocno wygrał z PO (analiza)
W kwietniu br. „Wiadomości" najwyższy udział w oglądalności wśród pełnoletnich widzów miały w województwie świętokrzyskim, podlaskim i podkarpackim, gdzie w wyborach parlamentarnych PiS zdecydowanie wygrał z PO. W skali roku program najwięcej stracił w województwach: opolskim, pomorskim, lubuskim i kujawsko-pomorskim. więcej
Rośnie liczba abonentów UPC Polska
W I kwartale br. sieć UPC Polska zanotowała wzrost liczby użytkowników telewizji cyfrowej, telefonii stacjonarnej oraz abonentów usług internetowych. Łączna liczba klientów operatora wzrosła w ciągu roku o 12 tys. - wynika z raportu opublikowanego przez Liberty Global, właściciela operatora. więcej
Andrzej Bargiel ambasadorem Canal+ Discovery. Jesienią seria ,,Andrzej Bargiel - Śnieżna Pantera"
Himalaista Andrzej Bargiel został ambasadorem Canal+ Discovery. Jesienią br. stacja pokaże serię dokumentalną „Andrzej Bargiel - Śnieżna Pantera". więcej
Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku poprosiły władze TVP o wyjaśnienia dotyczące ich wypowiedzi podważających wiarygodność badania telemetrycznego realizowanego przez Nielsen Audience Measurement. więcej
4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance z jakością dźwięku Dolby Digital Plus. Piotr Kędzierski w kampanii
Grupa 4Fun Media wdrożyła w swoich kanałach - 4Fun.TV, 4Fun Hits i 4Fun Fit & Dance - standard transmisji audio i kompresji dźwięku Dolby Digital Plus. W kampanii promującej tę zmianę występują m.in. Ola Ciupa, Natalia Jakuła i Piotr Kędzierski. więcej
Discovery podzieliło się prawami do igrzysk olimpijskich z Czeską Telewizją
Discovery Communications podpisało z czeskim nadawcą publicznym umowę dotyczącą praw do transmisji igrzysk olimpijskich. Dzięki umowie, czescy widzowie będą mogli śledzić igrzyska olimpijskie odbywające się w latach 2018 i 2020 w ČT Sport oraz Eurosporcie. więcej
Radio
KRRiT przyznała RMF FM koncesję na kolejne 10 lat
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przedłużyła wczoraj radiu RMF FM koncesję na nadawanie na kolejne dziesięć lat. To oznacza, że rozgłośnia będzie mogła nadawać co najmniej do 2028 roku. więcej
Dworak do Czabańskiego: tworzycie zły system mediów publicznych. Czabański: ratujemy je z upadku
Przewodniczący KRRiT Jan Dworak i wiceminister kultury Krzysztof Czabański, odpowiedzialny za nową ustawę medialną, starli się podczas debaty o przyszłości mediów publicznych. Dworak zarzucił Czabańskiemu, że rząd Prawa i Sprawiedliwości tworzy zły system mediów publicznych, który zbyt mocno je centralizuje. Wiceminister kultury uważa, że obecna reforma wyciągnie media publiczne z zapaści. więcej
Małgorzata Kościelniak przechodzi z Jedynki do Radia ZET Gold
Małgorzata Kościelniak odeszła z Programu I Polskiego Radia, gdzie prowadziła "Muzyczną Jedynkę". Od przyszłego tygodnia rozpocznie pracę w Radio ZET Gold - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej
Grażyna Torbicka reporterką Radia ZET w Cannes
Grażyna Torbicka od 11 do 21 maja br. będzie na antenie Radia ZET i Radia ZET Chilli relacjonować festiwal filmowy w Cannes. więcej
RMF FM liderem, Radio Rzeszów tuż za podium. VOX FM w dół z 10,5 proc. do 2 proc.
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Rzeszowie, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
Reklama
WPP uruchomił w Polsce agencję Labstore, zarządza nią Grzegorz Sierzputowski
Na polskim rynku startuje agencja retail i shopper marketingowa Labstore działająca w ramach struktur grupy WPP (należą do niej m.in. Young&Rubicam, VML, TNS, BAV LAB czy Kantar Retail). Nową spółką kieruje Grzegorz Sierzputowski, ostatnio związany z CEDC. więcej
Odświeżona marka Crunchips w nowej imprezowej reklamie (wideo)
Firma Lorenz Bahlsen Snack World rozpoczęła kampanię reklamową odświeżającą wizerunek marki chipsów Crunchips. Za pomysł i realizację komunikacji marketingowej odpowiadają agencje Just, SMG Mediavest oraz SMG LiquidThread. więcej
Lubię to - linked by Isobar zadba o social media Allegro
Agencja Lubię to - linked by Isobar (należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska) wygrała przetarg na obsługę Allegro we wszystkich mediach społecznościowych. Pokonała w nim GoldenSubmarine, K2 i Lemon Sky J.Walter Thompson. więcej
Wojciech Łebski dyrektorem kreatywnym w Syzygy
Wojciech Łebski awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego w warszawskim oddziale agencji reklamowej Syzygy. Pracuje w niej od dwóch lat. więcej
Kioskarz Robert Górski w reklamach Orange na Kartę przenosi numery piłkarzom z Plusa, Play i T-Mobile (wideo)
Nowe reklamy Orange na Kartę z udziałem Roberta Górskiego w roli kioskarza toczą się na boisku piłkarskim, gdzie grają zawodnicy w barwach Plusa, Play i T-Mobile. Kampanię przygotowały agencja reklamowa Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa. więcej
Neil Patrick Harris w reklamie iPhone'a 6s (wideo)
Aktor Neil Patrick Harris występuje w kolejnej humorystycznej reklamie promującej smartfona iPhone 6s. więcej
,,MenMag - Męskie wyzwanie" - Aflofarm promuje magnez dla mężczyzn (wideo)
Rozpoczęła się akcja promocyjna preparatu magnezowego dla mężczyzn MenMag, produkowanego przez Aflofarm Farmacja Polska. więcej
Kateřina Slánská: z Rockwell Automation do Universal Robots
Kateřina Slánská dołączyła do zespołu Universal Robots, gdzie objęła stanowisko dyrektora marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. więcej
PZL przygotuje pierwszą kampanię reklamową kosmetyków Bambino
Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę reklamową marki kosmetyków dziecięcych Bambino (produkowanych przez Nivea Polska). Przygotuje i wdroży jej nową komunikację marketingową. więcej
Agnieszka Radosz: z Prime PR do Shake Hands
Agnieszka Radosz zaczęłą pracę jako community manager w agencji social mediowej Shake Hands (należącej do grupy Brand Support). Wcześniej pracowała m.in. w Prime PR i Wilk Elektronik. więcej
Kreacje Reklamowe
Personal: Car Three Crowns Milk: A family is only as strong as its base. Airbnb: Belong Anywhere Meetings and Events Australia: Break Conventions - Rewrite Swinglane: Secrets safer than ever
Prasa
,,Twój Styl" liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika ,,Uroda Życia"
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl". Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda Życia", a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape". więcej
Najchętniej kupowane tygodniki w Polsce - liderem ,,Tele Tydzień"
W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień". Czołówkę zestawienia zdominowały jednak pisma z segmentu yellow. Top 53 tygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Slowly Veggie" ze specjalnym wydaniem ,,Slowly Veggie - EKO"
W środę 11 maja br. ukaże się pierwsze wydanie specjalne magazynu „Slowly Veggie" (Burda International) - „Slowly Veggie - Eko". więcej
Jedynki
Tygodnik Powszechny - 2016-05-11 Polityka - 2016-05-11 Hot Moda & Shopping - 2016-05-11 Mam ogród - 2016-05-11 Slowly Veggie - 2016-05-11
Internet
Amazon otwarty dla polskich firm, będą mogły sprzedawać w pięciu krajach w Europie
Amazon wprowadził możliwość sprzedaży towarów przez polskich przedsiębiorców w pięciu europejskich wersjach platformy. Nasze firmy mogą także skorzystać ze wsparcia w języku polskim i dostaw w systemie Fulfillment by Amazon. więcej
Facebook odrzuca oskarżenia o polityczną cenzurę. ,,Nie ma dowodów na blokowanie konserwatywnych treści"
Facebook został posądzony o to, że w doborze treści prezentowanych użytkownikom blokuje te o charakterze konserwatywnym. Serwis oficjalnie zaprzecza tłumacząc, że za dobór najpopularniejszych materiałów odpowiada algorytm, a nie polityczne sympatie pracowników Facebooka. więcej
Startuje serwis Amazon Video Direct, wśród dostawców treści ,,Guardian", Mashable i Conde Nast
Amazon uruchomił przeznaczoną dla twórców platformę Amazon Video Direct, która pozwala publikować treści wideo i zarabiać na tym pieniądze. Wśród partnerów projektu są wydawcy - między innymi Conde Nast Entertainment, HowStuffWorks, Guardian i Mashable. więcej
Google w ramach DoubleClick for Publishers dopasuje reklamy natywne do rodzaju ekranu
Google usprawnia platformę DoubleClick for Publishers. Reklamy natywne będą automatycznie dopasowywane do rodzaju ekranu, na którym są wyświetlane zarówno w aplikacjach, jak i w przeglądarce internetowej. więcej
Agora testuje Instant Articles w serwisie Bryla.pl
Serwis architektoniczny Bryla.pl (Agora) rozpoczął udostępnianie swoich treści użytkownikom usługi Facebook Instant Articles. więcej
Badania Marketingowe
Zmiany organizacyjne i przywództwo - 10 najważniejszych trendów w HR na świecie w 2016 r.
92 proc. menedżerów HR i członków kadry kierowniczej na świecie uważa zmiany organizacyjne w ich firmach za najważniejszą kwestię z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi w tym roku. W Polsce najważniejszym trendem jest rozwój przywództwa i wykształcenie nowego pokolenia liderów - wynika z raportu Deloitte. więcej
Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik
Dział zajmujący się w Kantar Media internetem przeszedł reorganizację. Po zmianach na jego czele stanął Michał Pawlik, poprzednio związany m.in. z Mind Progress Group i Added Value. więcej
91 proc. Polaków przeklina, częściej mężczyźni (infografika)
Niemal każdy był świadkiem jak ktoś inny przeklinał w miejscu publicznym, ale jedynie 42 proc. zwróciło z tego powodu komuś uwagę - wynika z badania IQS. więcej
Public Relations
Maciej Buczkowski po 7 latach pracy pożegnał się z Grupą PZU
Jonny Daniels PR uruchomił biuro w Polsce, szefową Lena Klaudel
Neuron wypromuje Engave
Technologie
T-Mobile przedłuża promocję promocji 10 GB za doładowanie
Smartfon Coolpad Torino S w Polsce za 749 zł (wideo)
Samsung: karta microSD EVO Plus 256 GB za 199,99 USD
Asus: nowe płyty główne z serii X99 i ROG Strix Gaming
Neil Patrick Harris w reklamie iPhone'a 6s (wideo)
Gospodarka
Zmiany organizacyjne i przywództwo - 10 najważniejszych trendów w HR na świecie w 2016 r.
Miszmasz, czyli ZUS przedsiębiorcy na zleceniu
Blog
Ja, kobieta zdegenerowana - Renata Lipinska-Kondratowicz
Warszawa, 7 maja - Andrzej Bober
PiS poprze wybór Tuska na 2 kadencję szefa Rady Europejskiej. - Ewaryst Fedorowicz
Wojna z ludzką twarzą - Wanda Konarzewska
Kiedy bezstronność jest bezwartościowa - ks. Artur Stopka
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl



© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy: