poniedziałek, 2 maja 2016

Fwd: Zwolnienia w radiowej Trójce / Janusz Weiss znika z Polskiego Radia

HOT!


---------- Forwarded message ----------
From: Wirtualnemedia.pl <mail@wirtualnemedia.pl>
Date: Mon, May 2, 2016 at 6:37 AM
Subject: Zwolnienia w radiowej Trójce / Janusz Weiss znika z Polskiego Radia
To: pascal.alter@gmail.com


Jeśli masz problem z wyświetleniem tej strony kliknij tutaj
Home  |  Archiwum  |  Reklama  |  O serwisie  |  Kontakt
Poniedziałek, 2 Maja 2016
wirtualnemedia.plwirtualnemedia.pl
TV | Radio | Prasa | Internet | Reklama | PR | Badania | Technologie | Program TV | Ogłoszenia o Pracę
Wiadomości dnia
TVP2 rezygnuje z serialu ,,Zakład". ,,Nie pasuje do anteny"
Dyrektor TVP2 Maciej Chmiel odrzucił projekt serialu obyczajowego „Zakład", nad którym pracowało poprzednie kierownictwo anteny - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W produkcji zagrać mieli m.in. Cezary Żak i Małgorzata Foremniak. więcej
Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują
Grażyna Mędrzycka-Gęsicka, kierownik redakcji aktualności Trójki, odchodzi z Polskiego Radia za porozumieniem stron, natomiast jej zastępca Tomasz Ławnicki odmówił podpisania takiego wypowiedzenia. Związek zawodowy pracowników stacji podkreśla, że to wbrew wcześniejszym deklaracjom dyrekcji, i zapowiada, że będzie starał się o przywrócenie zwolnionych osób do pracy. więcej
Statystyczny Polak najdłużej ogląda TVP1. Dane ATV za I kwartał (top 50 stacji)
W I kwartale br. wśród wszystkich stacji najdłuższy średni dobowy czas oglądania miała TVP1. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki" odnotowały spadki wskaźnika ATV*. Top 50 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
Ogłoszenia o pracę   
TVN poszukuje osoby na stanowisko
Menedżer Oferty SVOD (Player.pl)
Grupa Onet poszukuje osoby na stanowisko
E-commerce Specialist
Grupa Wirtualna Polska poszukuje osoby na stanowisko Wydawca / Redaktor social media
Wirtualnemedia.pl poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager
ZPR MEDIA poszukuje osoby na stanowisko
Specjalista ds. reklamy internetowej
Grupa Multimedialna poszukuje osoby na stanowisko
Z-ca Dyrektora Działu Informacji
ONET i RASP poszukuje Specjalista SEO
Filmweb poszukuje osoby na stanowisko
Account Manager
Media Direction poszukuje Media Planner
Xantus poszukuje osoby na stanowisko
Dyrektor Zarządzający
Xantus poszukuje osoby na stanowisko
Szef działu Postprodukcji
TVN poszukuje osoby na stanowisko
Koordynator Wsparcia Rozwoju TVN7
dodaj własne więcej ogłoszeń
Rośnie liczba żądań o udostępnienie danych przez Facebooka, z Polski ponad 600 zgłoszeń w ciągu pół roku
Według najnowszego raportu transparentności Facebooka w ciągu pół roku napłynęło do niego ponad 46,7 tysiąca żądań o ujawnienie danych użytkowników od instytucji z całego świata. To więcej o 13 proc. Wzrosła też liczba próśb o usunięcie treści łamiących przepisy lokalnego prawa. więcej
Monika Mikowska: nie pracujemy za darmo, przetargi mają kulawe procedury
Agencje, błagam, ogarnijcie się wreszcie! Szanujcie swój czas, swoje zespoły, swój know-how. Kochane korporacje, pobudka! Jeśli takie talenty jak my, nie mogą przebić się przez mur i szereg procedur, to znaczy, że w Polsce dotarliśmy do szklanego sufitu, od którego się wreszcie odbijemy i popłyniemy w inną stronę - pisze Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick i autorka bloga jestem.mobi. więcej
Dominika Ćosić korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli
Dominika Ćosić, dziennikarka związana z „Dziennikiem Gazetą Prawną" i „Do Rzeczy", zaczyna pracę jako korespondentka Telewizji Polskiej w Brukseli. więcej
Wiecęj wiadomości...
Tylko w Wirtualnemedia.pl
Dyrektor TVP1: ,,Wspaniałe stulecie" oddechem przed ,,Wiadomościami", ,,Świat się kręci" wzmocni pasmo popołudniowe
Dyrektor TVP1 Jan Pawlicki wyjaśnił, że roszada w ramówce stacji ma sprawić, że serial „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem" da widzom oddech przed „Wiadomościami", natomiast program „Świat się kręci" wzmocni pasmo popołudniowe. więcej
Start w Polsce przyciągnął do Neflixa 340 tys. użytkowników, potem było ich wielokrotnie mniej
Serwis Netflix, który na początku br. udostępnił swoją ofertę w naszym kraju, w styczniu br. odwiedziło na komputerach 337,7 tys. polskich użytkowników. W lutym na stronie było ich już ponad cztery razy mniej, a w marcu - ponad dwa razy mniej. więcej
Nielsen nie przekaże TVP kodów pocztowych osób z panelu telemetrycznego. ,,Umowy z respondentami"
Apple ma słabsze wyniki, bo stracił innowacyjny impet i popadł w rutynę (opinie)
Telewizja
TVP2 rezygnuje z serialu ,,Zakład". ,,Nie pasuje do anteny"
Dyrektor TVP2 Maciej Chmiel odrzucił projekt serialu obyczajowego „Zakład", nad którym pracowało poprzednie kierownictwo anteny - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. W produkcji zagrać mieli m.in. Cezary Żak i Małgorzata Foremniak. więcej
Statystyczny Polak najdłużej ogląda TVP1. Dane ATV za I kwartał (top 50 stacji)
W I kwartale br. wśród wszystkich stacji najdłuższy średni dobowy czas oglądania miała TVP1. Wszystkie kanały z tzw. „wielkiej czwórki" odnotowały spadki wskaźnika ATV*. Top 50 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
Dominika Ćosić korespondentką Telewizji Polskiej w Brukseli
Dominika Ćosić, dziennikarka związana z „Dziennikiem Gazetą Prawną" i „Do Rzeczy", zaczyna pracę jako korespondentka Telewizji Polskiej w Brukseli. więcej
,,Chodzi o pieniądze" Jacka Łęskiego śledzi 790 tys. osób. TVP1 straciła 360 tys. widzów
Cykl Jacka Łęskiego „Chodzi o pieniądze" ogląda średnio 788 tys. widzów, czyli o 360 tys. osób mniej, niż śledziło TVP1 w tym paśmie rok temu. Stacja w czasie nadawania audycji zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. więcej
Telewizja Polska chce utworzenia kanału telewizyjnego dla państw Grupy Wyszehradzkiej
Podczas spotkania przedstawicieli mediów publicznych państw Grupy Wyszehradzkiej w Brnie prezes TVP Jacek Kurski zaproponował utworzenie wspólnego kanału telewizyjnego. więcej
,,Wiadomości" po zmianach straciły widzów i zaczęły przegrywać z ,,Faktami" (dane tydzień po tygodniu)
Po dużych zmianach w styczniu br. „Wiadomości" TVP1 zanotowały znaczący spadek oglądalności. Program zaczął przegrywać z „Faktami" TVN, a w grupie wiekowej 16-49 - także z „Wydarzeniami" Polsatu. Dane telemetryczne tydzień po tygodniu w raporcie Wirtualnemedia.pl. więcej
,,Fakty po południu" zyskały 75 tys. widzów, ale TVN24 przegrywa z TVP Info
280 tys. widzów ogląda „Fakty po południu", o 75 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN24 w paśmie nadawania audycji przegrywa walkę o widza z TVP Info, ale radzi sobie lepiej niż Polsat News. Z kolei w grupie 16-49 newsowa stacja TVN pokonuje swoich konkurentów. więcej
MEC: ,,dobra zmiana" w Telewizji Polskiej w liczbach, czyli o oglądalności w targecie wyborczym
O Telewizji Polskiej mówi się ostatnio dużo i emocjonalnie. Atmosferę podgrzewają kolejne transfery i decyzje albo zapowiedzi programowe. Przeciwnicy i zwolennicy zmian powołują się na wyniki oglądalności, często zniekształcając obraz sytuacji tendencyjnym doborem grup do analiz czy analizowanych okresów. Dyskusja na temat TVP nie dotyczy tylko kwestii biznesowych, ale także szeroko pojętej polityki, dlatego postanowiłem przyjrzeć się wynikom z punktu widzenia potencjalnego wyborcy - czyli oglądalnościom wśród wszystkich pełnoletnich widzów - pisze Aleksander Glezman z MEC. więcej
Mecz o Pucharu Polski Lech Poznań-Legia Warszawa w Polsacie i Polsacie Sport
W poniedziałek, 2 maja br. odbędzie się finałowy mecz Pucharu Polski, w którym na Stadionie Narodowym w Warszawie zmierzą się Lech Poznań i Legia Warszawa. Spotkanie będzie można oglądać w Polsacie i Polsacie Sport. więcej
Agnieszka Radwańska i Aleksandra Kurzak z nagrodami TVP Polonia
2 maja br. na Zamku Królewskim w Warszawie odbędzie się wręczenie nagród TVP Polonia "Za zasługi dla Polski i Polaków poza granicami kraju". Wydarzenie będzie transmitowane przez TVP Polonia. więcej
Radio
Polskie Radio żegna się z szefami aktualności w Trójce, pracownicy protestują
Grażyna Mędrzycka-Gęsicka, kierownik redakcji aktualności Trójki, odchodzi z Polskiego Radia za porozumieniem stron, natomiast jej zastępca Tomasz Ławnicki odmówił podpisania takiego wypowiedzenia. Związek zawodowy pracowników stacji podkreśla, że to wbrew wcześniejszym deklaracjom dyrekcji, i zapowiada, że będzie starał się o przywrócenie zwolnionych osób do pracy. więcej
Janusz Weiss zwolniony z Polskiego Radia. ,,Schemat jak w Radiu ZET"
Janusz Weiss w połowie maja skończy współpracę z Polskim Radiem, w ramach której od jesieni 2013 roku prowadził w Jedynce audycje dotyczące tematyki konsumenckiej i kulturalnej. - Zadziałał podobny schemat jak w Radiu ZET: wymyślono dla mnie nowy program, który zastąpił moją sprawdzoną, popularną audycję - opisuje dziennikarz. więcej
Radio Kraków z nową ramówką. Sławek Kowalewski i Marcin Ziobro w poranku
W środę 4 maja br. Radio Kraków wprowadzi nową ramówkę, a rano słuchaczy przywitają Sławek Kowalewski i Marcin Ziobro. Wystartowała kampania reklamowa, promująca nowe propozycje programowe rozgłośni. więcej
Złote Przeboje Poznań i Trójka dużo więcej z reklam, mały wzrost Radia ZET (TOP 10)
W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły w skali roku niemal o jedną piątą. Największy wzrost zanotowały w tym czasie Radio Złote Przeboje Poznań oraz Program III Polskiego Radia. Najmniejszą, bo zaledwie jednocyfrową dynamikę, osiągnęło Radio ZET. więcej
,,Nela i tajemnice świata" - w Radiu dla Ciebie rusza audycja Neli Małej Reporterki
W niedzielę 8 maja br. na antenie Polskiego Radia RDC zadebiutuje audycja dla dzieci „Nela i tajemnica świata", którą poprowadzi znana z TVP ABC Nela Mała Reporterka. więcej
Polskie Radio Kielce ze spadkiem słuchalności, VOX FM awansowało na podium
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za IV kwartał 2015 roku i I kwartał 2016 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Kielcach, pod względem udziału słuchania, w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat. więcej
Roman Rogowiecki za Urszulę Prussak szefem muzycznym Polskiego Radia RDC
Roman Rogowiecki 4 maja obejmie funkcję szefa muzycznego Polskiego Radia RDC. Zastąpi na tym stanowisku Urszulę Prussak. więcej
Mikołaj ,,Jaok" Janusz zwolniony z Antyradia
Dziennikarz radiowy Mikołaj „Jaok" Janusz został w piątek zwolniony z Antyradia (Eurozet)  - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Rozgłośnia nie ujawnia powodów rozstania z dziennikarzem. więcej
Reklama
Monika Mikowska: nie pracujemy za darmo, przetargi mają kulawe procedury
Agencje, błagam, ogarnijcie się wreszcie! Szanujcie swój czas, swoje zespoły, swój know-how. Kochane korporacje, pobudka! Jeśli takie talenty jak my, nie mogą przebić się przez mur i szereg procedur, to znaczy, że w Polsce dotarliśmy do szklanego sufitu, od którego się wreszcie odbijemy i popłyniemy w inną stronę - pisze Monika Mikowska, współwłaścicielka agencji mobee dick i autorka bloga jestem.mobi. więcej
Bartłomiej Juszczyk: Grupa Adweb nie znika z rynku, wskutek awarii 2be.pl straciliśmy 10 proc. klientów
W internecie pojawiły się spekulacje, że po włamaniu na serwery połączonym z utratą danych klientów Grupa Adweb kończy działalność. Jednak w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Bartłomiej Juszczyk, właściciel i szef Adweb zdecydowanie zaprzecza takim sugestiom. - Adweb nie skończył działalności, przenosimy biuro do nowej lokalizacji - wyjaśnia. więcej
Robert Lewandowski jako kapitan reklamuje szampon head&shoulders (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa marki szamponów przeciwłupieżowych head&shoulders (produkowanych przez Procter & Gamble) z udziałem kapitana piłkarskiej reprezentacji Polski Roberta Lewandowskiego. Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję. więcej
,,To jest Twój live" - Grzegorz Krychowiak promuje Sport.pl (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Akcja, przygotowana wspólnie z agencją Change, jest realizowana pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live". więcej
Małgorzata Kożuchowska reklamuje ubezpieczenia na zdrowie i życie w Avivie (wideo)
W kolejnej kampanii reklamowej Avivy z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej promowana jest oferta ubezpieczeń na zdrowie i życie. Akcję ubezpieczyciel przygotował wspólnie z firmami marketingowymi Corporate Profiles Consulting, Papaya Films, Lunapark i ZenithOptimedia Group. więcej
Złote Przeboje Poznań i Trójka dużo więcej z reklam, mały wzrost Radia ZET (TOP 10)
W pierwszym kwartale br. wpływy reklamowe stacji radiowych wzrosły w skali roku niemal o jedną piątą. Największy wzrost zanotowały w tym czasie Radio Złote Przeboje Poznań oraz Program III Polskiego Radia. Najmniejszą, bo zaledwie jednocyfrową dynamikę, osiągnęło Radio ZET. więcej
Agencja McKinney drukuje na papierze toaletowym przepisy dyskryminujące mniejszości seksualne (wideo)
Agencja reklamowa McKinney w akcji przeciw przepisom dyskryminującym transseksualistów wydrukowała je na rolkach papieru toaletowego. I zasugerowała jasno, że nowe prawo powinno znaleźć się tam, gdzie zwykle kończy papier stanowiący wyposażenie toalet. więcej
Sto pięciosekundowych reklam z emotikonami w kampanii Pepsi (wideo)
Koncern Pepsi postanowiła wystartować w tradycyjnej telewizji z kampanią obejmującą 100 krótkich pięciosekundowych spotów. Bohaterami mini reklam są naklejki z emotikonami. więcej
Czas biegnący wstecz w reklamie Reeboka (wideo)
W nowym spocie reklamowym marka Reebok przekonuje, że przez całe życie powinniśmy dbać o nasze ciało i kondycję. Wykorzystuje przy tym ciekawy trik pokazujący życie biegaczki opowiedziane wstecz od wieku dojrzałego aż do lat dziecięcych. więcej
Pandora Jewelry: Dorota Pomacho-Pątkiewicz dyrektorem zarządzającym, Oliwia Kiermasz dyrektorem marketingu
Dorota Pomacho-Pątkiewicz awansowała na dyrektora zarządzającego w firmie Pandora Jewelry na Europę Wschodnią, a Oliwia Kiermasz została w niej dyrektorem marketingu. Do zespołu marketingu dołączyła też Karolina Krawczyk. więcej
Ponad 300 nominacji w Polskim Konkursie Reklamy KTR 2016, najwięcej dla DDB & Tribal
Ponadto wszystkie nominacje w tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Zdecydowanie najwięcej przyznano projektom przygotowanym przez DDB & Tribal. więcej
Reklamy tygodnia: Procter & Gamble, ,,#lapjaja", Virgin Mobile, iPhone 6s (wideo)
W tym tygodniu w zestawieniu najciekawszych reklam tygodnia znalazły się po dwie produkcje polskie i zagraniczne. Są to rodzime: społeczna akcja #lapjaja i komercyjny spot Virgin Mobile, a także międzynarodowe kampanie: Apple i iPhone 6s oraz akcja „Dziękuję Ci, Mamo" realizowana przez Procter & Gamble. więcej
Branża finansowa w IV kw. 2015 roku wydała prawie 132 mln zł na reklamy, najmocniej promowane kredyty (analiza)
Firmy z branży finansowej w czwartym kwartale 2015 ruoku przeznaczyły na reklamy blisko 132 mln zł - wynika z analizy Codemedia. więcej
Polsat zwiększył przewagę nad TVN pod względem wpływów reklamowych. Aflofarm z największymi wydatkami
Liderem pod względem wpływów reklamowych w pierwszym kwartale br. był Polsat, który zwiększył przewagę nad TVN. Z kolei najwięcej na spoty telewizyjne wydała firma Aflofarm. więcej
Ogilvy&Mather, WPP i Coca-Cola wśród liderów efektywności reklamowej (TOP 50)
Coca-Cola Company jako marketer, Coca-Cola jako marka, holding WPP Group, sieć reklamowa Ogilvy&Mather, ACG Advertisng Agency i FP7/DXB zostały uznane jako najbardziej efektywne w swoich kategoriach - wynika z najnowszego raportu Effie Index 2016. W czołówce europejskich agencji znalazł się też SMG Polska. więcej
Kreacje Reklamowe
Persil: Free the Persil: Free Persil: Free the kids Bayer Mexsana: Feet can get nasty. Bayer Mexsana: Twerking
Prasa
Działacz i dziennikarz Tomasz Maciejczuk z 5-letnim zakazem wjazdu na Ukrainę
Tomasz Maciejczuk, dziennikarz i wolontariusz Fundacji Otwarty Dialog, otrzymał 5-letni zakaz wjazdu na Ukrainę. Władze uzasadniły, że stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa kraju. więcej
Artur Dmochowski będzie prezesem PAP
Od 9 maja br. prezesem Polskiej Agencji Prasowej będzie Artur Dmochowski, poprzednio rzecznik prasowy Ministerstwa Spraw Zagranicznych - zdecydowała rada nadzorcza PAP. Dmochowski wygrał konkurs na to stanowisko. więcej
Jedynki
Newsweek - 2016-05-02 Do Rzeczy - 2016-05-02 Tygodnik Angora - 2016-05-02 W Sieci (wcześniej także Sieci) - 2016-05-02 Dziennik Wschodni - 2016-05-01
Internet
Rośnie liczba żądań o udostępnienie danych przez Facebooka, z Polski ponad 600 zgłoszeń w ciągu pół roku
Według najnowszego raportu transparentności Facebooka w ciągu pół roku napłynęło do niego ponad 46,7 tysiąca żądań o ujawnienie danych użytkowników od instytucji z całego świata. To więcej o 13 proc. Wzrosła też liczba próśb o usunięcie treści łamiących przepisy lokalnego prawa. więcej
Komisja Europejska i David Cameron z najpopularniejszymi politycznymi profilami na LinkedIn
Przywódcy państw i instytucje publiczne rzadko zakładają konta w serwisie LinkedIn, a większość uruchomionych profili jest prowadzona w sposób pasywny - wynika z analiz agencji Burson-Marsteller. - Być może politycy wolą szybki i efektowny przekaz (oferowany przez Twittera, Facebooka lub Instagram) niż miejsce, w którym przede wszystkim liczy się wiedza i kompetencje autora - ocenia dla serwisu Wirtualnemedia.pl Adam Kaliszewski, head of digital practice w Solski Burson-Marsteller. więcej
,,To jest Twój live" - Grzegorz Krychowiak promuje Sport.pl (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) z udziałem piłkarza Grzegorza Krychowiaka. Akcja, przygotowana wspólnie z agencją Change, jest realizowana pod hasłem „Sport.pl to jest Twój live". więcej
Snapchat pokaże letnie igrzyska olimpijskie
Serwis Snapchat podpisał umowę ze stacją NBC, w wyniku której uruchomi w USA specjalny kanał olimpijski. Znajdą się na nim relacji z najpopularniejszych zawodów na igrzyskach, niektóre transmisje i dodatkowe materiały. Jednym z partnerów platformy został serwis BuzzFeed. więcej
Facebook w Polsce: Facebook for Every Phone przed Serce i Rozum oraz Play
Facebook for Every Phone to niezmiennie najpopularniejsza strona wśród polskich użytkowników Facebooka. Wyprzedza ona Serce i Rozum oraz Play. W grupie profili mediowych liderem jest Radio Eska. więcej
Rynek przeglądarek internetowych: Chrome zyskuje w Polsce i na świecie
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa - w kwietniu 2016 r. zanotowała wzrost udziału zarówno na całym świecie, jak i w Polsce, powiększając przewagę nad konkurentami. więcej
Chrome na urządzeniach mobilnych z blisko 50-proc. udziałem, w dół Safari, przeglądarka Androida i Opera Mini
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - zanotowała w kwietniu 2016 r. kolejny wyraźny wzrost i zbliżyła się do granicy 50 proc. udziału w rynku. więcej
Mediaexpert.pl najchętniej odwiedzana w pracy, w domu - Stargames.com (TOP10)
W zależności od miejsca, w którym internauci łączą się z siecią za pomocą PC, odwiedzają różne strony internetowe. Mediaexpert.pl, Gofin.pl i Home.pl przeglądają w pracy, a Stargames.com, Showup.tv i Gameforge.com w domu - wynika z badania Gemiusa. więcej
Netflix dostosuje ofertę do polskich widzów. Będą inwestycje w lokalne programy i filmy
Płatność w euro, programowanie w języku angielskim i wymóg międzynarodowej karty kredytowej sprawiają, że Netflix jest w stanie dotrzeć tylko do części potencjalnych klientów. Firma chce jednak dostosować swoją ofertę do polskiego rynku. Obecnie 10 proc. filmów i seriali jest opatrzonych polskimi napisami lub ma dubbing. Netflix zapowiada inwestycje w polskie oprogramowanie, programy telewizyjne i filmy. więcej
Badania Marketingowe
Według firm biurokracja głównym hamulcem rozwoju polskiego biznesu
Biurokracja, wysokie podatki, niejasne przepisy prawa i wysokie koszty pracy to główne hamulce rozwoju polskiej przedsiębiorczości - wynika z badania Millward Brown. więcej
Większość polskich konsumentów patriotami
Pytani o pogląd na świat Polacy określają się w badaniach opinii publicznej jako patrioci. Okazuje się, że podobnie jest przy codziennych zakupach - wynika z raportu Open Research. więcej
Pochodzenie marki ważne dla konsumentów
To z jakiego kraju pochodzi marka jest dla konsumentów tak samo ważnym czynnikiem przy podejmowaniu decyzji o zakupie jak cena czy jakość - wynika z badania Nielsena. więcej
Public Relations
Maciej Wąsowicz rzecznikiem prasowym Tauron Polska Energia
Evolution PR obsłuży BaByliss Paris
Technologie
Microsoft eksperymentuje: miliard gigabajtów danych w jednym gramie DNA
Tomasz Kulisiewicz: rejestracja wszystkich pre-paidów to wielkie koszty i obciążenia administracyjne, a efektywność znikoma
Spada sprzedaż smartfonów, pierwszy raz w historii. Samsung przed Apple
4,2 mln smartwatchów sprzedanych w I kw., 52 proc. rynku dla Apple
Gospodarka
W kwietniu deflacja pogłębiła się
W przyszłym roku polska gospodarka może spowolnić. "Wiele zależy od kondycji strefy euro i krajów BRICS"
Producenci jaj oszukują konsumentów poprzez niewłaściwe oznakowanie towaru i chwytliwe hasła marketingowe
Lotos boi się dużej zmienności na rynkach surowcowych. Wzrostu cen oczekuje dopiero w 2017 roku
Czy wyłudzone przez oszustów pieniądze można zaliczyć jako koszt uzyskania przychodu?
Czy fiskus zgłosi się po podatek od odszkodowania wypłaconego z zagranicznego ubezpieczenia?
Kultura/Rozrywka
Borys Szyc zagra w drugim sezonie serialu "Pakt"
Schoolboy Q wystąpi na Orange Warsaw Festival
Paul Simon wydaje płytę "Stranger to Stranger". Promuje ją "Cool Papa Bell"
"Southside With You" - państwo Obama na pierwszej randce (wideo)
Netflix dostosuje ofertę do polskich widzów. Będą inwestycje w lokalne programy i filmy
Martin Scorsese szykuje film "The General" o Jerzym Waszyngtonie
Blog
Warto wracać do korzeni - Wanda Konarzewska
Jaka powinna być strona WWW spółki giełdowej? - Małgorzata Bednarek
Kamil Zaradkiewicz story, czyli pianobicie. - Ewaryst Fedorowicz
100 procent przepowiedni - ks. Artur Stopka
Still life - Renata Lipinska-Kondratowicz
Monitoring mediów
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

RSS
© Copyright 2001-2016 by WirtualneMedia.pl
open

Brak komentarzy: