sobota, 28 listopada 2009

Horoskop

RYBY20 lutego - 20 marca

Coś ulegnie zburzeniu. Jednak z tych gruzów wyłoni się, wzrośnie coś mocniejszego i piękniejszego. Możliwe podróże. Warto zwrócić uwagę na wpływy ze strony bliskich.

...

Ten horoskop otrzymałem z Google dziś; w sobotę i wciąż nad tym medytuję.

Ponieważ dokładnie to samo zapowiedział Co-Partner w tych dniach(wtorek).

Natomiast ujęcie pochodzi z piątku, 27 listopada, gdy wybierałem się do szkoły.

Potem wędrowałem przez Pakosz na Kadzielnię,

Na Pakoszu wędrowałem brzegiem lasku; koło złamanego drzewa spotkałem sympatyczną Parę z maleńką dziewczynką..

Zupełnie wyjątkowo; robili ujęcia komórką; na prośbę dziewczynki.- która zobaczyła z daleka jak ujmuję powalone drzewo.

..wtedy zaproponowałem parę ujęć; już posłałem.

Na Kadzielni medytowałem, ale usłyszałem warkot młota; na dole pracowali ludzie.

Zrobiłem parę ujęć i..zgubiłem pokrywkę na obiektyw.

Ten epizod skłonił mnie dziś do wędrówki tam; pokrywkę znalazłem.

..i spotkałem Pana Józefa z rowerem..

..skarżył się na zdrowie(74)

..obiecałem, że się pomodlę za Nim,

Zrobiłem parę ujęć; na dole wciąż pracowali,

..i wtedy,  jak szedłem z Kadzielni w kierunku WDK,

..już koło dawnego Technikum Chemicznego,

..zobaczyłem wyraznie Tamtego-ja, sprzed 52.lat;

..właśnie skończył się mecz z Ruskimi i Cieślik strzelił decydującą bramkę;

..albo dwie..

..po meczu biegliśmy z WDK do Technikum, gdzie mieszkałem w internacie;

byliśmy naprawdę szczęśliwi wtedy,

bo Ruscy dostali....

..

Zatem o to chodziło; Co-Partner wczoraj-dziś uważnie prowadził i dał  robić ujęcia Katedry pewnie ciekawe, a następnie jak wróciłem wieczorem ogromna niespodzianka;

Nachbarin mnie zaprosiła; na stole w dużym pokoju, na białym obrusie ze świecami, NMP Obraz Wędrujący; byłem zaskoczony, jak przed południem..koło WDK, - jestem naprawdę grzesznikiem i niewdzięcznikiem.

"Bo dusza moja napełniona jest złem, a życie moje do piekła się zbliżyło" - jak jasno to ujął Psalmista - medytuję  póznym wieczorem..

.." to prawda.."

..



Brak komentarzy: