poniedziałek, 2 listopada 2009

Tak, to jesień(39)

"..Tutaj w ogrodzie też masz jesień..",
.."..popatrz sobie, odetchnij.."
.."..a Zaduszki..?"
.."..nie chrzań.."- jakbym słyszał Co-Partnera.
..
Faktycznie byłem skołowany ostatnio, a początek listopada, działa mi od dawna mocno..
"..na nerwy.."
..i w ogóle..
."zasłużyłem na chwilę wytchnienia .." - pocieszam się;
Friedrich Nietzsche;" Co postanowiwszy w sercu swoim, przeprawiłem się przez morze.."
..- tak więc byłem w ogrodzie i łapałem kolory..
Friedrich Nietzsche;"O wy młodości mojej oblicza i zjawy!
O wy wejrzenia miłości, o boskie wy mgnienia!
Jakżeście rychło mi pomarły!
I oto wspominam was jako nieboszczyków swoich.."
(Fr.Nietzsche; Tako rzecze Zaratustra;Pieśń grobowa)
"..Zaduszki  ?"
"Co-Partner ma rację..- nie dam się Zaduszkom w tym roku.." - postanowiłem uroczyście..
..i łapałem kolory.."
.."jesieni.."
Fakt.

Brak komentarzy: