poniedziałek, 9 listopada 2009

Kościelny nie zastąpi

 
Friedrich Nietzsche; "Tłoczycie się koło bliznich i macie piękne słowa na to.
Ja zaś powiadam wam: to wasze ukochanie bliznich, jest złem umiłowaniem samego siebie."
(Tako rzecze Zaratustra, Umiłowanie blizniego)
..
Sunąłem do WDK spokojnie. Na spotkanie z Panem Prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim zdążałem; a po drodze na Skwerze Szarych Szeregów minął mnie zdyszany MK; na rowerze,w kamizelce"MIASTO KIELCE"..
.."..i po co?.."
Pan Prezes nie przyjechał; dowiedziałem się o tym w szatni.
Pani odradzała zostawienie kurtki;..", i tak pan wyjdzie.."
..i wtedy miałem nawet zamiar zaraz wracać;
.przyszedłem przecież na spotkanie z Panem Prezesem,
..a miał go zastępować Pan Poseł Przemysław Gosiewski;
..którego dobrze znam .co ciekawego może..?
...Pan Prezes jest nie do zastąpienia!
..jak powiadają Tubylcy;"Kościelny nie zastąpi Proboszcza.."
..to jest oczywiste - medytuję, ale jak już jestem..
.. przyglądam się uważnie;
" znów przytył"
..ale Pan Poseł uśmiecha się,
..więc próbuję ujęcie Canonem..
..
..słuchałem pilnie zaskoczony; pojawiła się demokracja: ruchome mikrofony; nowość.
Dawniej na podobnych spotkaniach z PiS pytania podawało się na karteczce; do komisji, która na tej samej scenie urzędowała z lewej strony..
..zadawali pytania o CBA,IPN,powiaty,etc.; dowiedziałem się że lasy mają sprywatyzować, złoża kopalne też,
.. a wreszcie..i to było ..najważniejsze; .obecni rządzący byli w Kongresie Liberalno- Demokratycznym etc.
..
..Rozglądałem się po sali z niedowierzaniem; w 80% ludzie starsi..i nie zadałem moich pytań dwóch; które mnie gnębią;
.."..dlaczego wtedy jak był premierem - w czerwcu 2007 r. przez kilka dni nie chciał przyjąć pielęgniarek..i (dopiero 19 czerwca o ile pamiętam)i..dlaczego dopuścił do użycia Policji w Zakonie Betanek w Kazimierzu Dolnym.?
..ale, cóż; podobno zachorował wczoraj na grypę..
..nie moglem pytać o to Pana Posła przecież..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: