niedziela, 1 listopada 2009

Niespodzianka(2)e

 
Tutaj już kończyliśmy spotkanie; i ta wesoła piosenka, bardzo mnie teraz pociesza;
"taki duży, taki mały..
..może świętym być.."
.."taki gruby, taki chudy..
..może świętym być.."
..
.."..tak ja jak i ty..
..możesz świętym być.."
..
.." gdzie można dzisiaj świętych zobaczyć..
..są między nami w szkole i w pracy.."
..
.."..nic nie potrzebuje, tylko się raduje.
..bo święta załoga, kocha tylko Boga.."
..
..a potem JE ks. Biskup, udzielił błogosławieństwa..
..
..i było kilka relikwiarzy, i można było ucałować..
.."..nawet wszystkie.."
..
..Jednak mnie teraz frapuje wciąż sprawa tych ujęć; dlaczego tak się stało..?
..dlaczego wyszły znośnie..to znaczy ujmowałem spokojnie, segmentami, ale tych skoków za bardzo nie widać..jakby Co-Partner trzymał Nikona, nie ja..
..
.. w ten oto sposób odkryłem kolejną funkcje Nikona ; teraz trzeba próbować dalej;
..ileż ujęć może być w jednej minucie..?
..ile by można zmieścić na karcie 4 GB ?
..a jakby tak..8 GB - ? - rozważam sytuację.
.." ..niespodzianka.."
..
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: