niedziela, 1 listopada 2009

Niespodzianka

 
"Pan czuwa nade mną, nie jestem sam"-
..pocieszam się;
..mam kolejny dowód pomocy Co-Partnera..
..ach Blaise Pascal, jestem tak przejęty, że chyba zaraz polecę..!
.."na cmentarz.."
..nie, nie; na Cmentarz jutro, w Zaduszki !
..jestem przejęty, bo jak wracałem wczoraj z WDK z wieczoru wspomnień o Zbigniewie Zapasiewiczu..już miałem wejść do parku,- było kilka minut przed 22; więc wroniaste już spały na drzewach i można było iść tamtędy; i nagle usłyszałem od strony Katedry słowa modlitwy..i śpiew; stanąłem zadziwiony; a może to w Seminarium Duchownym?
..więc podbiegłem tych kilka kroków;tak, na Placu Modlitewnym..
..dołączyłem i ..i trochę śpiewałem i trochę ujmowałem Nikonem dyskretnym;
.. a teraz jakaż niespodzianka dziś; okazało się, że to są nie zwykłe ujęcia, lecz z dzwiękiem i ruchome, jakby video!..takie coś..!
..ach Blaise Pascal, czy to jest do uwierzenia..?
.."..to prawda.."
..
Posted by Picasa

Brak komentarzy: