wtorek, 10 lipca 2012

Kongres (3)

Obejrzałem się.
Przede mną obiekty tej niezwykłej
Firmy.
Estetyka i porządek ! - od dawna
obserwuję - często wędrowałem tędy.
Tego dnia wydarzyło się tutaj coś
szczególnego.








                                                   Raptem spostrzegłem, że kobieta za biurkiem
                                                   macha ręką  i śmieje się do mnie tak fajnie..
                                                  - pozdrowienia!
                                                  (jak do znajomego..)
                                                   ..
                                                   Było to bardzo znaczące - poparcie.
                                                    Wielkie dzięki!
                                                   (do tej pory jestem pod wrażeniem)
                                                   







                                                   
                                         Jeszcze się oglądałem - z wrażenia!
                                         Niezwykła historia przecież.















                                       
                                                   
                                       Wędrowałem spokojnie - jakbym był prowadzony.



                                                   
                                                 

Brak komentarzy: