piątek, 13 lipca 2012

Kongres (5)

Z programu:

15:25 Sympozjum Przygotuj swoje serce
Do modlitwy (Psalm 141:2)
Do studium (Ezdrasza 7:10)
Do zebrań (Powtórzonego Prawa 16:16)
Do głoszenia nieoficjalnego (1 Piotra 3:15)
Na pokusy (Psalm 78:8)
Na prześladowania (1 Piotra 4:12-14)

16:25 Czy masz "serce do pracy"? (Nehemiasza 4:6)

16:55 Pieśń nr 98 i modlitwa końcowa
















                                          Niepowtarzalne !
                                          Obserwowałem obecnych i  otoczenie - z wielką uwagą.
                                          ..
..                                        ..
                                          Zapomniałem o ujęciach.
                                          Słuchałem.
                                          ..
                                          W jakimś momencie przypomniałem o dyktafonie.
                                           ..
                                           Póznym wieczorem siedziałem na balkonie.
                                           Słuchałem uważnie jeszcze raz .
                                         




                                       

                                         Mijały trzy minuty.
                                         Patrzałem na niezwykły Księżyc.
                                         Pan kieruje życiem człowieka.
                                         Zaprawdę.
                                          ..
                                          ..
                                         Rano znalazłem;
                                       
                                         Pan kieruje oczy na tych, co Go kochają,
                                         jest dla nich osłoną i podporą silną.
                                         Na pustyni jest dla nich schronieniem przed wiatrem,
                                         i cieniem przed upałem w porze południowej,
                                         pomocą w przezwyciężaniu przeszkód,
                                         a przed upadkiem -  pewnym podtrzymaniem.
                                       
                                        To On podnosi duszę i wzrok rozpromienia,
                                        to On daje życie i błogosławieństwo.
                                       
                                       Syrach 34,16-17
                                        ...
                                       Biblia Rodzinna ; Mądrość Syracha
                                      str.747/748
                                     (na podstawie Biblii Warszawsko-Praskiej wydanie III)

Brak komentarzy: