czwartek, 12 lipca 2012

Kongres (4)

Po dwóch latach.
Drugi raz będę na Kongresie.
Lecz pierwszy raz na Kadzielni.
Wędrowałem śmiało





                                                   Przy wjezdzie na zaplecze sceny było kilku
                                                   Braci - porządkowych.Powitali mnie uprzejmie.
                                                   Dostałem program.
                                                   Co istotne; wtedy już trzymałem w ręku
                                                   dużego Canona - nikt nie powiedział, że
                                                   "nie wolno..", albo "co wolno.." ujmować.
                                                   ..
                                                   Wszedłem spokojnie na koronę amfiteatru
                                                   i  przysłuchiwałem się.

                       
                                         Z programu;
                                        14:05 - Odpowiedzi na pytania dotyczące serca
                                        (Powtórzonego Prawa 4:39;Filipian 1:7,8)
                                         14.25 - Nie wystawiajmy w swym sercu Boga na próbę
                                         (Psalm 78:18,19)
                                        ..
                                        Dobrze trafiłem.
                                       Rozglądałem się tez i...
                                      jakby mimo woli wykonałem 
                                      ( dyskretnie)
                                      kilka ujęć.( małym
                                       Canonem - aby nie przeszkadzać)








                                                   
                                                  Z programu;
                                                  14.45 Słuchowisko: Umacniajmy swe serca,
                                                  żeby niestrudzenie dawać świadectwo
                                                  (Mateusza 27:32 do 28:15; Łukasza 24:8-53)
                                                  15:15 Pieśń nr 116 i ogłoszenia
                                 



























                                                 
                                        Czy widziałem kiedyś ludzi tak zasłuchanych i skupionych?
                                        Z pewnością - było coś podobnego dwa lata temu też
                                        na Kongresie.
                                         ..
                                         Mimo, 
                                         tego żaru w sensie dosłownym - od dachu.(!)
                                                               

Brak komentarzy: