czwartek, 26 marca 2009

Faktycznie, Kraków (175)

 
."Widok jak w bajce.." zakłócił real i to mocno; obserwowałem Biedaka przy koszu dłuższą chwilę. ale nie robiłem ujęć; byłyby zbyt dokładne.
..
Bieda zawsze zakłócała i zagrażała spokojowi w Pałacu, ale wtedy, było jednak inaczej; bieda była powszechna, lecz dumna. Teraz wszystko się pomieszało, jest inna świadomość; otóż "Menele", nie kryją się ze swoim stanem, jakby go podkreślają.Powiedziałbym nawet; epatują.
..ach Blaise Pascal,, to są ludzie wolni -" i po co, jeśli tak osaczeni " - słyszałem wyrażnie obok.
..
Nagle stało się smutno, i już nie wypatrywałem Pana Hrabiego, a potem też..było inaczej.
..
Jak powiadają Tubylcy; " łyżka dziegciu w beczce miodu.." -i zauważałem coraz to, Ludzi Stamtąd.
..
Czy to możliwe w Krakowie, tylu biedaków..?
Pewnie przyjezdni.
Posted by Picasa

Brak komentarzy: